Series & Netflix

Geen film, maar Outlander? Ik ben nu halverwege seizoen 1 en ik ben echt verslaafd hahaha.

14 december nieuw seizoen van Travelers!

Ik was de hunger games films aan het kijken op netflix (dont jugde me) en nu blijkt dat de laatste er niet op staat :sob:
Hoe kunnen ze de andere 3 wel hebben en de laatste niet??

1 like

Ik heb Mowgli ook gezien, vond het wel een spannende film, leuk om het ā€˜oorspronkelijke’ verhaal een keer te zien.
Mooi gemaakt vond ik hem alleen echt totaal niet? Ik heb me de hele film geƫrgerd aan hoe cartoonish die dierenanimaties waren eigenlijk.

2 likes

Ik vond het heel leuk! Thanks voor de tip

Heb nu helemaal zin om mn Frans weer bij te spijkeren.

2 likes

Ik heb zojuist de laatste aflevering van 30 rock gezien en man ik ga die serie zo missen :cry:
Echt een van mijn favo series.

Ik heb de film Potterville gekeken op Netflix. Hij stond tussen de aanbevelingen voor de feestdagen. Op internet had hij hele slechte recensies, maar wij vonden hem heel leuk. Beetje een quirky film. Geen standaard kerstfilm. Keek lekker weg en had een klein beetje een Coen brothers feel.

Ja sowieso met baard :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Edit: ik heb gister echt iets van 3 afleveringen achter elkaar gekeken. Vond het zo spannend! Maar moest uiteindelijk van mezelf slapen, dus mocht niet meer verder kijken. Toen heb ik serieus op internet opgezocht hoe het af zou lopen. Ik kan echt geen series volgen :joy::sob:

1 like

Ja, kijk ik inderdaad al! Moet wel zeggen dat ik seizoen 2 tot nu toe wat minder vind, maar dat ligt vooral aan de omgeving.

Verder wil ik ook graag een grote lieve roodharige Schot hahaha

2 likes

The Little Mermaid vandaag zien, had er hoge verwachtingen van maar ik vond hem een heel klein beetje tegenvallen. Hij was boeiend en leuk maar ook weer net niet ofzo. En de special effects waren slecht. Had eigenlijk gehoopt dat het iets meer realistisch was maar dan ineens is er allemaal magie en hebben ze allemaal bovennatuurlijke krachten. Jammer.

Ik had precies hetzelfde. Maar vond het wel een lieve film.

Heb gister Thoroughbreds gezien (via KPN on demand, niet op Netflix) en weet niet goed wat ik ervan vind… wel fascinerend. Kwam door het zien van Vanity Fair en het opzoeken van de hoofdrolspeelster. Was een heel andere film dan ik dacht naar te gaan kijken - kan ook door VanityFair komen trouwens.

Oh en ben ook pas begonnen aan Killing Eve, eerste aflevering smaakt naar meer.

True detective keer terug op 13 januari! Er is ook een tweede trailer online gezet:

7 likes

Kijkt iemand Consumed? Ik heb gisteren aflevering 4 gekeken en wauwwww die Gail(e?) was vervelend. Wat een hopeloos geval ook.

1 like

Ik ben nu Nailed It Holiday Season aan het bingen. Het is zo droog en vermakelijk tegelijk.

1 like

Is dat die aflevering met die vrouw die zogenaamd door d’r rug was gegaan en alleen maar op de bank lag?

Nee die vrouw met de Tupperwareverzameling!

1 like

Haha het is ook zo over the top he, maar love it.
Ik zit nu op tlc the christmas cookie challenge te kijken. Ook zo’n heerlijk programma.

2 likes

Ohhjaaa die! Inderdaad. Ik heb er super veel achter elkaar gekeken laatst :stuck_out_tongue:

Haha, ik ook! Ik heb alles in een paar dagen gezien. Die die door haar rug gegaan was, was inderdaad ook erg vervelend.