Ik ga vandaag beginnen aan The Wire, ik ben benieuwd, gezien de hoge beoordelingen. En ik wist niet dat Idris Elba erin speelde, dus nu ik dat weet ben ik nog nieuwsgieriger.
Mijn vriend is hier echt lyrisch over, dus ik ben onderhand ook wel benieuwd. Waar kijk jij het?
Plan coeur is echt leuk! En Charlotte doet me denken aan Katja Schuurman, haha
Ik heb de dvd-box aangeschaft tijdens Black Friday, maar volgens mij staat hij ook op Videoland! Echt jammer dat HBO-series nauwelijks op Netflix te vinden zijn, want ze hebben zulke goede.
De kerstaflevering van Sabrina staat online!
En Lance Reddick kwam ik tijdens de eerste aflevering achter! Dat is Sylens uit Horizon Zero Dawn. #nerdalert
Die ken ik niet, sorry
Oeh leuk, die ga ik dit weekend kijken!
Ik wil vanavond een leuke kerstfilm kijken op netflix, wat is een aanrader? Ik zag dat the holiday er niet op staat en dat is echt mān all time fave
Ah yes! Die ga ik van het weekend lekker kijken
Klassiek maar een jaarlijkse must vind ik: Love Actually
De Christmas special van Chilling Adventures of Sabrina staat op Netflix.
Net Plan Coeur uitgekeken, zoān leuke serie <3 (met knappe mannen)
Helaas maar 8 afleveringenā¦
@Morganfreeman Ik vond het alleen stom dat seizoen 3 nog niet op de Nlse Netflix staat. Dat ik netjes betaal voor een streamingsdienst en dat ik hun eigen productie elders via een omweg alleen kan kijken. Ik vond Uhtred in het eerste seizoen echt het minst leuke karakter al wel fijn om naar te kijken maar in seizoen 2 en met name 3 ben ik toch wel op alle fronten van hem gaan houden.
Nou ik had liever jou dan je zwaards gewicht in zilver.
Heb je La Foret al gezien? (niet hele topic gelezen dus wellicht overbodig)
Voor de liefhebbers van Scandinavische series: Arne Dahl is ook echt tof! Steeds 2 afleveringen die bij elkaar horen maar hoofdpersonen en hun verhaallijnen lopen wel steeds door
En er zijn ook een paar afleveringen in Amsterdam gefilmd!
Haha ja alles wat jij zegt herken ik! Maar wat een prachtserie, nooit me zo gegrepen gevoeld door een serie <3
A christmas prince is lekker fout, maar wel leuk. Heeft ook een deel 2.
Ik heb vandaag The Princess Switch Ʃn Christmas Wedding Planner gekeken en ik vond ze beide vermakelijk en slecht op een fijne manier maar jongens jongens
Spoiler Christmas Wedding Planner
Waarom de fuck zou je trouwen met een gast met wie je maximaal 12 uur tijd hebt doorgebracht? Dat is niet eens romantisch, dat is gewoon creepy. En dat je nicht die net te horen heeft gekregen dat haar man-to-be een ander heeft bezwangerd er gewoon fris en fruitig en helemaal blij voor jou naast staat: hoe dan? Ongeloofwaardig is okƩ maar dit is wel echt next level belachelijk hoor.