Samenvatting
Ja dit dus ??? dat einde sloeg nergens op haha
Ja dit dus ??? dat einde sloeg nergens op haha
Ik ben heel late to the party maar ben begonnen met kijken naar Gilmore Girls. Vind het tot nu toe heel leuk! Ik hou er wel van dat het wat ouder is en kijkt lekker weg
Oooh ik hou van die serie. Heb hem al meerdere keren helemaal gekeken en ben vorige week weer ermee begonnen❤️
Jaaaa ik ben ook pas hiermee begonnen (nu seizoen 5), echt mijn fave! Al haat ik Rory nu wel echt haha
Ik heb nog wel even te gaan maar ben nu zo benieuwd wat er gaat gebeuren haha! Snel verder kijken
Heeft iemand van jullie het boek ‘De waarheid over de zaak Harry Quebert’ gelezen?
Ik wist het niet, maar daar is blijkbaar een serie van gemaakt. Staat nu op Videoland. Heb ‘m al gezien en was best vermakelijk. (Al is zoals zo vaak het boek beter.)
Het boek vond ik super spannend dus ik ga dit zeker kijken. Thanks voor de tip!
Graag gedaan! Het is alleen nog even wachten op de laatste aflevering.
Ik las dit en dacht : IJslandse serie toch? En toen ging ik googlen en kwam ik er achter dat IJsland ook onder Scandinavië valt. Ik dacht dat enkel Denemarken, Finland, Zweden en Noorwegen samen Scandinavië vormden. Ik verplaats me naar het ‘waar kwam je pas laat achter’- topic…
Ik raakte nu ook in de war maar we zijn niet helemaal gek, kijk:
Heeft iemand The Protector al gezien? Ben benieuwd of het wat is.
Ik heb ooit een cursus Hongaars gedaan, een van de enige talen die verbonden is aan het Fins, maar dat was ook echt onmogelijk
Ik ben net begonnen met Prison Break seizoen 5. Ik vond dat vroeger echt zoooo leuk en spannend. Zat er nu na 5 minuten ook alweer helemaal in, terwijl ik vaak best wel moeite heb om aan een nieuwe serie te beginnen omdat ik altijd echt wel even moet ‘wennen’ aan een nieuwe serie. Maar goed dit was natuurlijk ook niet echt nieuw, maar wel heul lang geleden.
Geen idee of het al genoemd is maar een van mijn guilty pleasures is foute dansfilms kijken, maar ik vond ‘battle’ op Netflix eigenlijk wel heel erg leuk! Stiekem dan
Ik heb Merry Kissmas gekeken op Netflix. Ik had geen goede film verwacht, maar dit was wel erg slecht.
Ik heb de afgelopen dagen Outlander en This is Us gekeken zodat ik weer bijloop, in de vakantie wil ik graag nog How to get away with murder verder kijken en dan heb ik wel weer genoeg uitstelgedrag vertoond.
Ik ben nu begonnen met Colony. Met o.a. Sawyer uit Lost (nooit erg om naar te kijken haha) en Sara van Prison Break. Vind 't tot nu toe wel een goede serie. Het is wel zo’n serie waarbij je wel echt goed op moet letten, anders mis je echt de helft haha.
Ik ben nog steeds trot op het feit dat ik in het Fins kan zeggen: Ik heb grote tieten.
Geleerd van een Erasmusvriendin
Kijkt iemand hier naar Parfum?
Het is een detectiveserie gebaseerd op het boek van Patrick Suskind. Er gebeurt een moord en hierdoor komt een vriendengroep weer samen, er komen herinneringen uit het verleden naar boven, …
Het is soms wat expliciet gefilmd maar ik vind het best spannend. Ben benieuwd naar het einde. Moet nog 2 afleveringen kijken
Trigger warnings voor (huiselijk) geweld, verkrachting, dode dieren, braken en lichamen met grote letsels