Het is wel vermakelijk zoals @Lula zegt, maar niet super geweldig geacteerd of zo.
Haha ik heb lagere standaarden dan jullie zie ik (@Lula @macklemore). Ik vind het altijd wel lekker als ik niet zo hoef na te denken bij een serie dus vind dat hierbij wel lekker.
Ah tof! Ja die stukjes in het voetbalstadion waren natuurlijk vrij slecht
Ik vind dat Dan veel te veel praat in You.
Die Shay kan ook echt voor geen meter acteren imho.
Maar echt, ik vind haar echt verschrikkelijk haha daarom ben ik ook nog niet aan you begonnen.
Black Mirror komt morgen met een interactieve film?!
Ik ik vanavond graag een spannende film kijken. Gewoon een lekkere spannende film die je vanaf het begin pakt. Ik heb nog maar heel weinig films gezien dus alle tips zijn welkom
Omg dit ziet er wel meteen super heftig uit hahaha ik ben niet zo’n held. Maar Thanks voor de tip
net-niet, dat is de juiste omschrijving. ik heb het opgezet op de achtergrond, kon me niet genoeg boeien om het aandachtig te volgen maar eerlijk is eerlijk, ben nu bij afl 8 en ik wil nu wel blijven kijken.
Ook @monkeyslut over parfum
Samenvatting
Ik denk dat hij haar aanviel omdat ze teveel van het parfum had gebruikt toch? Zoiets zei ze
Wel een spannend open einde, de eerste twee moorden zijn ook nog niet opgelost toch? Vette serie wel!
Ik heb alleen die met de Syrische vluchteling gezien en Zeus, zo goed😍
Echt he, creepy Dan all over again
Samenvatting
Denk ik niet, ze kende die andere twee helemaal niet. Die parfummaker zal wel een soort meesterbrein erachter zijn, lijkt me wel een manipulatieve vent
Ik ben ik begonnen aan You omdat ik het overal voorbij zag komen. Vind het wel een prettige serie waarbij je niet zo mega gefocust hoeft te zijn.
Ik ben een tijdje terug super random aan The Good Place begonnen (ik had er nog nooit van gehoord en had ook geen idee waarover het ging) en ik vond de eerste afleveringen maar bizar, maar ik ben nu echt fan. De afleveringen zijn nog steeds bizar, haha, maar op een leuke manier.
Ja? Ik wilde juist gaan posten dat ik die erg vond tegenvallen. De trailer van Netflix doet voorkomen alsof ie erg eng is en ik ben niet zo’n held maar vond hem amper spannend? De focus ligt meer op hun tocht om te overleven en ik vind het wel jammer dat het ‘waarom’ onduidelijk blijft. En ik hoef niet altijd het ‘waarom’ te weten maar los daar van de film startte interessant maar uiteindelijk ging het niet echt ergens heen, voor mijn gevoel. Ik had echt een spannende sjaal voor je ogen- film verwacht en dat bleef uit.
+1, vond het daardoor ook wel erg langdradig worden allemaal, er werd eigenlijk helemaal niks uitgediept. Misschien hadden ze er beter een serie van kunnen maken (als de achtergrond van de situatie tenminste bekend is, is geloof ik gebaseerd op een boek dus geen idee hoe uitgebreid het verhaal is)
en @monkeyslut
Spoiler Parfum:
Samenvatting
Van de eerste vrouw die is vermoord is het parfum van de psychologe gemaakt, die vrouw trok veel mannen aan door haar geur, ik denk op een soort liefdevolle manier en daarom werd zij vermoord. Ik denk dat Parel dan vermoord is omdat ze een soort seksuele aantrekkingskracht had in haar geur en dat deze 2 geuren samen het parfum van de psycholoog maken. Een soort van liefde + seks = perfect parfum?