Ja thanks! Snapte m uiteindelijk.
Moet nog één aflevering, spannenddd.
Ja thanks! Snapte m uiteindelijk.
Moet nog één aflevering, spannenddd.
Ben nu klaar met kijken maar heb nog meer vragen!
De moordenaar was dus de psycholoog? Maar waarom? En wist die moeder ervan?
Ik snapte de verhaallijn met de politieagent ook niet helemaal, even leek het erop dat hij de moordenaar was, maar dat was dus niet zo?
Hij staat online!
De psycholoog heeft het gedaan omdat haar zus altijd in het middelpunt van de belangstelling staat en heel erg geliefd is. die psycholoog liet een parfum maken waardoor iedereen haar leuk vond. Op het einde zie je die parfumeur ook dat flesje in die koffer bij “liefde” steken.
Ik weet niet of haar moeder ervan af wist, ik denk dat die moeder ook onder invloed van het parfum was. Aan de andere kant denk ik dat ze er wel van wist aangezien ze die agente gewoon die kamer in liet gaan en haar dochter door die andere agent liet verkrachten.
Wat betreft die andere agent, ik weet niet zo goed wat zijn verhaal is. Hij is iig niet de moordenaar, ik den dat hij gewoon naar dat bordeel ging en dat hij daarom die avond van de moord bij het huis van die prostitué gezien is? Niet om haar te vermoorden maar om seks met haar te hebben. Toen hij voor de eerste keer in dat bordeel kwam heeft die baas hem ook kennis laten maken met Parel. Voor de rest weet i ook niet goed wat hij bij die psychologe deed en waarom hij haar aanviel
Ahhh ja Thanks!
Is iemand al begonnen aan watership down? Ik was altijd gek op de film/boek. Ik ben heel benieuwd!
Ben daar mentaal niet klaar voor haha, ik vond het altijd zo’n zielige tekenfilm en dan dat liedje
Ja hè, ik wacht ook nog even. Zo hard huilen altijd.
You staat eindelijk op Netflix! Deze week maar aan beginnen.
Iemand al begonnen aan You? Ben echt benieuwd of ‘t wat is
Ik heb zo’n zin in die nieuwe aflevering van Black Mirror die vrijdag online komt! Het wordt waarschijnlijk zo’n aflevering waar je zelf het einde van moet kiezen, ben echt heel benieuwd.
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ben nu halverwege aflevering 2 en vind het wel goed, maar niet zo goed als ik dacht.
Echt, komt die vrijdag online? Een aflevering maar ja? Hoe weet je dat?
Één aflevering ja, maar wel van 90 minuten dus eerder een film! Als je op Netflix zoekt naar Black Mirror staat 'ie er al tussen als losse film, “Black Mirror: Bandersnatch” heet 'ie. Ik had het hier gelezen:
Ik zou daar eigenlijk wel stoppen. Daarna maakt de serie een rare doorstart en wordt dan gecanceled vanwege dalende kijkcijfers. Als in seizoen 3 einde is volgens mij de meest logische afsluiting.
Oja? Ah balen, zit er net lekker in. En precies leuk, 4 seizoenen.
Oh ik zie het, tnx! Heb deze week bijna elke dag gekeken of er stiekem al iets op stond, helemaal overheen gekeken! Heb ‘m in m’n lijst gezet.
Ben nu bij aflevering vier en ik vind het wel leuk!
Ik snap niet waarom de smsjes in You in het Nederlands zijn? Ik vind het mega irritant.
Kijkt iemand hier travelers? Ik heb seizoem 3 gebinchewatched