Series & Netflix

Christmas Wedding Planner

Hier had ik nog niet eens bij stilgestaan. Dit is inderdaad volslagen debiel, haha. Wie heeft dit script geschreven joh?!

1 like

Ik ben begonnen aan dogs of berlin, vind het een toffe serie! Ben ook wel echt gek op Berlijn haha. Heb nu twee afleveringen gezien, ben benieuwd naar de rest! Heeft iemand deze serie al gezien?

Ik heb You echt achter elkaar gekeken! Vond het wel gelijk je in het verhaal zuigen. Dan is wel een onwijze griezel zeg, bah!

4 likes

Hahaha dacht dat het aan mijn Netflix lag, super irritant inderdaad.

Jaa ik heb het hele seizoen al gezien! Vond 'm super vet! Sommige stukjes wel wat onrealistisch, maar het verhaal is wel heel origineel en echt een x wat anders. Ik houd ook wel van Berlijn en de Duitse taal

1 like

Ben net begonnen aan You.

@Taro Yes ik heb Travellers gisteren uit gekeken.

Vandaag begonnen aan Gran Hotel. Leuke serie!

Hoe vind jij het? Ik heb aflevering 1 en 2 gekeken en ga vanavond verder. Vind het echt goed!

Door jullie berichtjes ga ik er ook aan beginnen nu. Heb zeer hoge verwachtingen haha (girlcrush op Shay)

Vermakelijk. Beetje voorspelbaar. En ik zie inderdaad ook alleen maar Dan.

4 likes

Het is wel vermakelijk zoals @Lula zegt, maar niet super geweldig geacteerd of zo.

3 likes

Haha ik heb lagere standaarden dan jullie zie ik (@Lula @macklemore). Ik vind het altijd wel lekker als ik niet zo hoef na te denken bij een serie dus vind dat hierbij wel lekker.

5 likes

Tijdens 1e Kerstdag heb ik me vermaakt met Leatherface, Resident Evil en the Predator :wink: Dus van mij moet je niet teveel aannemen. Maar al vind ik iets niet per se supergoed kan ik het wel heel vermakelijk vinden.

2 likes

Ah tof! Ja die stukjes in het voetbalstadion waren natuurlijk vrij slecht :joy:

Ik vind dat Dan veel te veel praat in You.

7 likes

Die Shay kan ook echt voor geen meter acteren imho.

8 likes

Maar echt, ik vind haar echt verschrikkelijk haha daarom ben ik ook nog niet aan you begonnen.

1 like

Black Mirror komt morgen met een interactieve film?!

https://tweakers.net/geek/147286/netflix-brengt-vrijdag-interactieve-black-mirror-film-bandersnatch-uit.html

4 likes

Ik ik vanavond graag een spannende film kijken. Gewoon een lekkere spannende film die je vanaf het begin pakt. Ik heb nog maar heel weinig films gezien dus alle tips zijn welkom

Omg dit ziet er wel meteen super heftig uit hahaha ik ben niet zo’n held. Maar Thanks voor de tip

1 like