Series & Netflix

Ik ben net begonnen met Prison Break seizoen 5. Ik vond dat vroeger echt zoooo leuk en spannend. Zat er nu na 5 minuten ook alweer helemaal in, terwijl ik vaak best wel moeite heb om aan een nieuwe serie te beginnen omdat ik altijd echt wel even moet ‘wennen’ aan een nieuwe serie. Maar goed dit was natuurlijk ook niet echt nieuw, maar wel heul lang geleden.

2 likes

Geen idee of het al genoemd is maar een van mijn guilty pleasures is foute dansfilms kijken, maar ik vond ‘battle’ op Netflix eigenlijk wel heel erg leuk! Stiekem dan :zipper_mouth_face::sweat_smile:

2 likes

Ik heb Merry Kissmas gekeken op Netflix. Ik had geen goede film verwacht, maar dit was wel erg slecht.

Ik heb de afgelopen dagen Outlander en This is Us gekeken zodat ik weer bijloop, in de vakantie wil ik graag nog How to get away with murder verder kijken en dan heb ik wel weer genoeg uitstelgedrag vertoond.

Ik ben nu begonnen met Colony. Met o.a. Sawyer uit Lost (nooit erg om naar te kijken haha) en Sara van Prison Break. Vind 't tot nu toe wel een goede serie. Het is wel zo’n serie waarbij je wel echt goed op moet letten, anders mis je echt de helft haha.

3 likes

Ik ben nog steeds trot op het feit dat ik in het Fins kan zeggen: Ik heb grote tieten.

Geleerd van een Erasmusvriendin

6 likes

Kijkt iemand hier naar Parfum?
Het is een detectiveserie gebaseerd op het boek van Patrick Suskind. Er gebeurt een moord en hierdoor komt een vriendengroep weer samen, er komen herinneringen uit het verleden naar boven, …
Het is soms wat expliciet gefilmd maar ik vind het best spannend. Ben benieuwd naar het einde. Moet nog 2 afleveringen kijken

trigger warnings voor deze serie zijn de volgende:

Trigger warnings voor (huiselijk) geweld, verkrachting, dode dieren, braken en lichamen met grote letsels

1 like
3 likes

Dankzij de tip van hier heb ik vandaag Plan de Coeur gekeken, helaas heb ik alle afleveringen nu al gezien. Echt een leuke serie en wat een knappe mannen. Vooral deze man omg zo knap: image

7 likes

Of als iemands konijn

17 likes

Ik wacht echt al tijden op deze

Ik, gisteren!
Vond het best spannend, vond de keuze om Sandra Bullock erin te casten wel verrassend maar ze heeft het goed gedaan, als moest ik soms wel aan Miss Congeniality denken.

Nu denk dat ik niet meer kan zeggen zonder iets te spoilen voor je haha

ondertussen moet je denk ik nog 20 min kijken? ik doe het even in een spoiler

Samenvatting

Ik snap niet zo goed oe het komt dat sommige mensen er wel tegekunnen en anderen aanzetten tot het ernaartoe kijken? Dit werd voor mij niet genoeg uitgelegd. Ik dacht zelf dat het mensen waren die in de “normale” wereld al zelfmoordgedachten hadden, maar waarom zou je dan anderen ertoe aanzetten. Daarnaast vond ik die nieuwe man ook echt shady, ik reageerde hetzelfde als die kale man (gespeeld door John Malkovich btw). En die tekeningen wtf? Was dat wat je zag, zitten zij erachter? Als je naar die tekeningen kijkt zie je het dan ook, net als op die monitor met bewakingsbeelden?

Ik vond ook het romantische deel met Tom veel te gehaast. Opeens is het x aantal jaar later en hebben zij een relatie? Zag er doorheen de film niet echt aanleiding toe en het was wat plots (behalve toen hij zei dat hij liever onder andere omstandigheden gemeet had, maar verder was er toch niets van spanning tussen hen?)

En het einde… vond het een grappige twist, maar voor mij niet satisfying. Ik heb echt wat meer context en uitleg nodig rond het hoe en wat en waarom en vooral antwoord op mijn vragen haha.

1 like

Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft, maar De serie Sleepy Hollow op Netflix is ook een aanrader! Beetje een kruising tussen Lucifer en Supernatural. Binnen een week al bijna 3 van de 4 seizoenen gekeken

2 likes

Ja gisteren! Ik vond hem spannend.

1 like

Ben benieuwd, Lucifer vind ik helemaal geweldig!

1 like

Dit wordt onze volgende serie! Nu bezig met Midsommersol, ook echt een aanrader! Superspannend en zulke mooie beelden van Zweedse natuur

1 like

Yessss, benieuwd naar deze. Eens zien of ze het boek goed representeren. :biggrin:

Sorry, het is Midnattssol zie ik net :see_no_evil:

Net Birdbox op Netflix gezien (met Sandra Bullock). Dacht eigenlijk dat het een serie was, maar vond hem heel goed! En werd nog beetje emotioneel op het einde ook. Het boek schijnt een lugguberder einde te hebben. Hou wel van dit soort films, doet me beetje denken aan A Quiet Place - als je die goed vond is dit wel een aanrader.

4 likes