Series & Netflix

Black Mirror staat nu online, vanavond gelijk kijken. :smiley: Ben erg benieuwd naar het interactieve gedeelte en of het een toegevoegde waarde heeft.

5 likes

Ja ik! Vond het mooi gedaan. Heb het in twee dagen uitgekeken!

1 like

Iemand al Black mirror Bandersnatch gekeken?

Spoiler

Ik vond het echt helemaal niets. Misschien had ik het niet op een vroege ochtend moeten kijken maar ik begrijp er gewoon helemaal niets van? En die interacties vond ik alleen maar irritant. Ik zat geloof ik op een gegeven moment ook vast in een loop waar ik steeds maar terug kwam op hetzelfde dus ben uit frustratie maar op credits geklikt. Nu weet ik nog steeds niet hoe het afloopt. Kan iemand bij verheldering geven?

1 like

Ik voelde ~ vibes ~ haha. Ik heb overigens tot aflevering 7 van You gebingewatcht tot 5 uur 's ochtends :flushed::flushed: (en ik ben alleen niet verder gegaan omdat ik om halftien een afspraak had). Ik vind het juist een heeele leuke serie! Ik vind psychologische thrillers etc. heel snel dom/stom en ik waardeer juist enorm hoe overdreven het is, cringy, grappig, met personages die gevoelens (al dan niet negatief) oproepen en best wat onvoorspelbare momentjes! Echt een goede vakantieserie voor mij.

@Autumn, ik heb Gomorra gezien! Ik vond het een goede maar ook wel heftige/zware serie.

5 likes

Ik heb het gezien, en bijna alle verhaallijnen doorlopen dus ik wil wel verheldering geven!
Welke keuzes heb je gemaakt/waar kwam je terecht/wat snapte je niet?

1 like

Zweeds? Wow haha ik alleen in het Nederlands.

1 like

Ik had in afleveringen 8 en 9 ineens dat de sms’jes Zweeds waren

7 likes

Had ik ook inderdaad!

Ben bij aflevering 5 inmiddels van You en kijkt wel lekker weg, maar ik vind die Beck echt irritant.

2 likes

Ik blijf ook maar kijken, nu bij aflevering 4!

American crime story

Dat is een nare scène inderdaad! Ik heb ook weggekeken.

Ik vind het vooral mooi gedaan hoe je steeds meer over de killer te weten komt. Dat je steeds verder terug in zijn verleden gaat. Vaak vind ik het juist verwarrend worden als het verhaal niet chronologisch wordt verteld, maar ik dit geval vond ik het heel logisch ofzo!

2 likes

Ik kijk nu de nieuwe Black Mirror. Wazig man. Het zuigt me er ook niet in tot nu toe maar hij scoort een 8.9 op IMDB dus ligt wellicht aan mij :woman_shrugging:t4:

Oke ik heb You in 3 dagen helemaal gekeken. Ik vond hem interessant, maar net niet boeiend genoeg om je aandacht er continu bij te houden. Wat ik opzich niet zo erg vind. Wel een erg spannende en goede laatste aflevering!

3 likes

Ja gezien! Ik vond het op zich wel een boeiend verhaal en ook echt goed geacteerd. Vond het eertste seizoen over OJ echter wel veel beter.

1 like

Bandersnatch viel mij ook wel tegen. Het waren meer keuzemomenten dan ik vooraf had gedacht, maar vond de verhaallijnen een beetje simpel uitgewerkt. Ik was niet echt “voldaan” ofzo na het kijken, het boeide me niet echt. Het had van mij wel wat duisterder/depressiever/heftiger gemogen. Alsnog wel vermakelijk daar niet van, maar ze hadden er meer uit kunnen halen

5 likes

Ik heb een beetje een gemixt gevoel over Bandersnatch. Ergens vond ik dat interactieve wel leuk maar op een gegeven moment werd ik ook een beetje moe van de herhaling en ik vond dat je soms ook juist een bepaalde kant op werd gestuurd dus dan vond ik het maken van keuzes niets waard. Niet per se voor herhaling vatbaar, zo’n interactieve aflevering.

Ik vond Bandersnatch als verhaal wel goed, maar vind dat interactief kijken toch niet echt iets… ik zat daardoor minder in het verhaal en was meer aan het wachten op het volgende keuzemoment. Ook was ik de hele tijd bang om iets te missen ofzo, of niet de beste verhaallijn te krijgen. Ik denk dat je bijna alle scenes wel te zien krijgt trouwens, maar dan in een andere volgorde? Ik denk ook dat ik vrijwel alle eindes heb gezien, door steeds niet op credits te klikken.

spoiler bandersnatch

En het laatst gekozen einde vond ik wel het meest bevredigend (waar je het verleden kan veranderen door het konijntje terug te pakken), hoewel dat voor de hoofdrolspeler niet goed afloopt :sweat_smile:.

2 likes

Ohh verborgen paden? Ben wel benieuwd wat die zijn? Ik wil ook wel sommige stukken terugzien en dan een andere keuze maken (bijv. met dat balkon), maar heb geen zin de rest opnieuw te kijken.

Ik kijk 20 min naar YOU en hoezo heeft die chick geen gordijnen?!

20 likes

Mooi is ie he? Ik ga over 2 weken naar India, ik vond de zwerfkinderen in de film heftig om te zien. Ik denk dat ik het leven daar wel confronterend ga vinden.

1 like