Ik heb hem net gezien en ik heb gemengde gevoelens. Ik wil nog wat andere keuzes gaan maken, kijken wat er dan gebeurt, vooral bij het balkon inderdaad.
Ja precies! Ik vind dat eigenlijk de hele mindfuck van deze aflevering.
Ik ben net gestopt na een stuk of 7 eindes.
Black mirror
Heb net even op Reddit gelezen en er zitten inderdaad wel wat verborgen paden in. Eentje leidt ook naar deze site https://tuckersoft.net. Volgens mij kun je ook nog wel wat paden op als je het nummer van die dokter moet bellen, maar daar ging ik de fout in. Daarna kreeg ik ook niet meer dezelfde keuzes als eerst, dus je wordt duidelijk een richting in geduwd.
Bandersnatch
Samenvatting
Je hoeft niet perse opnieuw te kijken, i.p.v. aan het einde credits bekijken kun je in 3 van de 5 gevallen ook terug naar een andere keuze en door dan andere opties aan te klikken kun je de andere eindes zien. Ik was me er eerst niet van bewust dat het zoveel kon uitmaken maar dat maakt het behoorlijk blijkbaar. De eerste keer dat ik keek werd ik echt 5 keer terug gebracht naar dezelfde keuzes dus toen dacht ik wauw is dit het. Sommige keuzes maken helaas ook niet uit want ik probeerde ook iets te ontwijken maar dat had geen nut. Ik vind het wel extreem fascinerend in elkaar zitten.
Nou dat ging lekker snel haha. 8,5/10 zou ik 'm raten denk ik. Vond het een erg leuke serie
Wow dit wordt ingewikkeld zeg, ik weet niet of ik die keuzestress wel aankan bij black mirror
Moet je voor Bandersnatch de serie hebben gezien, of staat het er los van?
Staat er helemaal los van! Alle afleveringen zijn los te kijken
Bedankt, ik ga gelijk kijken!
Is You eng? En dan bedoel ik niet een beetje spannend maar dat je echt schrikt? Watje als ik ben wil weten of ik dit vanavond alleen thuis kan kijken haha.
You
Samenvatting
In 1 dag seizoen uitgekeken. Wat een onverwacht einde. Meestal zie dat je het goede overwint maar deze keer dus niet. Ik vond aflevering 10 wel heel spannend. Zou er nog een seizoen 2 komen met zoân einde?
Nee het is creepy. Creepy vibes de hele tijd maar niet schrikken eng.
Ik ging het kijken doordat jullie het erover hadden haha. Eerst vond ik het niet zo boeiend of ja gewoon heel raar en ziek als iemand zo is. Nu ben ik geloof ik bij aflevering 7 of 8 en vind ik het super spannend. Bij mij waren die smsâjes trouwens nu ook in het zweeds.
Ook denk ik steeds dat hij Dan is van Gossip Girl en vind hem helemaal niet leuk acteren.
Maar zoals al meerdere hadden gezegd âwaarom heeft ze geen gordijnen?!â Zo raar!!
Ik kijk Little Drummer Girl en heb een girlcrush op Florence Pugh. En Alexander Skarsgard en Michael Shannon zitten er ook in <3
Ik heb 2 afleveringen gekeken en ik vond het wel leuk maar ik heb nou niet de neiging om het te gaan bingen, wat vind jij tot nu toe?
Ik vind de personages ook niet geweldig nee, maar misschien dat dat in de loop van het seizoen verandert. Heb bij series wel vaker het idee dat de eerste paar afleveringen wat onwennig zijn en dat personages daarna beter tot hun recht komen.
Ik heb âparfumâ gekeken en dat vond ik echt zo tof! De aankleding van de decors, de personages, de Duitse taal. Eindelijk eens niet dat standaard gedoe.
Daarna keek ik You en dat vind ik dan weer zo typisch Amerikaans. Blegh. Die vrouw met haar typische gekrulde haar, die te knappe man die in een boekenwinkel werkt en het verhaal vind ik echt totaaaal niet boeiend.
Ik ga nu Banersnatch kijken, ben heel benieuwd wat ik ervan vind na jullue reactiesâŠ
Iemand leuke film tip om te kijken met je vriend? (Actie )
Hebben jullie springvloed gezien?
Vanavond begint seizoen 2 op npo3!
Het eerste seizoen staat ook op Netflix.
Kan wel via je laptop.