Ben net begonnen met You en de enige vraag die me bezighoudt is
Samenvatting
Waarom heeft Beck geen gordijnen?
Ben net begonnen met You en de enige vraag die me bezighoudt is
Waarom heeft Beck geen gordijnen?
Nou inderdaad hallo he
Willen jullie als je een spoiler plaatst er bij vermelden om welke serie het gaat. Dan klikken mensen niet per ongeluk op een verkeerde spoiler.
Echt alsof ze dachten: we hebben dit nodig om het script te laten werken, dus dan maar zo.
Ik ben ook echt fan van The Good Place
Dit was echt een goeie tip. Super!
Ik vraag me ook af bij You of het echt zo makkelijk is om iemand te stalken via sociale media en alles te weten te komen
Als iemand de hele dag dingen op social media plaatst en alle locaties tagt, kom je best een eind, denk ik.
Heb jij het niet over die andere serie over honden haha?
Ja dat is waar. Het zorgde wel even dat ik mn sociale media ging nakijken en mezelf eens ging googelen haha
Ik vind you niet heel bijzonder. En wat hier eerder ook al werd gezegd, ik zie alleen maar Creepy dan. Hij ziet er ook precies hetzelfde uit, kleding en haar en de manier hoe hij doet.
Hahaha zie het nu, je hebt gelijkš die heet DOGS en de aflevering die ik toevallig heb gezien vond plaats in berlijn. Oeps!
waaaaarom moet ik altijd op alle spoilers klikken
Black Mirror staat nu online, vanavond gelijk kijken. Ben erg benieuwd naar het interactieve gedeelte en of het een toegevoegde waarde heeft.
Ja ik! Vond het mooi gedaan. Heb het in twee dagen uitgekeken!
Iemand al Black mirror Bandersnatch gekeken?
Ik vond het echt helemaal niets. Misschien had ik het niet op een vroege ochtend moeten kijken maar ik begrijp er gewoon helemaal niets van? En die interacties vond ik alleen maar irritant. Ik zat geloof ik op een gegeven moment ook vast in een loop waar ik steeds maar terug kwam op hetzelfde dus ben uit frustratie maar op credits geklikt. Nu weet ik nog steeds niet hoe het afloopt. Kan iemand bij verheldering geven?
Ik voelde ~ vibes ~ haha. Ik heb overigens tot aflevering 7 van You gebingewatcht tot 5 uur 's ochtends (en ik ben alleen niet verder gegaan omdat ik om halftien een afspraak had). Ik vind het juist een heeele leuke serie! Ik vind psychologische thrillers etc. heel snel dom/stom en ik waardeer juist enorm hoe overdreven het is, cringy, grappig, met personages die gevoelens (al dan niet negatief) oproepen en best wat onvoorspelbare momentjes! Echt een goede vakantieserie voor mij.
@Autumn, ik heb Gomorra gezien! Ik vond het een goede maar ook wel heftige/zware serie.
Ik heb het gezien, en bijna alle verhaallijnen doorlopen dus ik wil wel verheldering geven!
Welke keuzes heb je gemaakt/waar kwam je terecht/wat snapte je niet?
Zweeds? Wow haha ik alleen in het Nederlands.
Ik had in afleveringen 8 en 9 ineens dat de smsājes Zweeds waren