Series & Netflix

Echt, komt die vrijdag online? Een aflevering maar ja? Hoe weet je dat?

Één aflevering ja, maar wel van 90 minuten dus eerder een film! Als je op Netflix zoekt naar Black Mirror staat 'ie er al tussen als losse film, “Black Mirror: Bandersnatch” heet 'ie. Ik had het hier gelezen:


1 like

Ik zou daar eigenlijk wel stoppen. Daarna maakt de serie een rare doorstart en wordt dan gecanceled vanwege dalende kijkcijfers. Als in seizoen 3 einde is volgens mij de meest logische afsluiting.

Oja? Ah balen, zit er net lekker in. En precies leuk, 4 seizoenen.

1 like

Oh ik zie het, tnx! Heb deze week bijna elke dag gekeken of er stiekem al iets op stond, helemaal overheen gekeken! Heb ‘m in m’n lijst gezet.

Ben nu bij aflevering vier en ik vind het wel leuk!

2 likes

Ik snap niet waarom de smsjes in You in het Nederlands zijn? Ik vind het mega irritant.

4 likes

Kijkt iemand hier travelers? Ik heb seizoem 3 gebinchewatched

2 likes

Ik heb de eerste drie afleveringen van You gekeken en ik vind het echt spannend maar ook grappig en echt wel slim geschreven! Penn Badgley acteert ook echt heel goed vind ik.

3 likes

Komt Shay Mitchell in You vaak voorbij?

Iemand die nieuwe serie Baby op netflix gezien en is het een aanrader?

Jaaa echt zo leuk!

Als ik op black mirror zoek krijg ik trouwens dit

3 likes

Niet echt een aanrader, cliché verhaallijnen die uiteindelijk niet echt ergens toe leiden, vooral veel drama. Kijkt wel lekker weg,

1 like

Ik heb de Christmas Wedding Planner ook net afgekeken (ik had het grootste deel gisteren al gezien). Ik heb geen hoge verwachtingen van kerstfilms, ik hou van wat goeie clichés in een kerstfilm, maar dit is wel echt een heel ander niveau. Wat een bizar slechte film (en dan niet op een goeie manier).

Spoiler

Waarom zou je ĂŒberhaupt de geruĂŻneerde trouw van iemand anders overnemen? Hoe kan het dat Kelsey Connor helemaal niet kende en zelfs nog nooit van hem gehoord had, als ze zo’n dikke vriendjes was en familie is met Emily? Waarom draait het einde rond Kelsey (“it’s weird to think when I look back on this day it’s gonna be the best and worst memories, together”) terwijl de nicht wiens huwelijk net volledig in duigen is gevallen, er een beetje dwaas bij staat?

En dan natuurlijk het allerbelachelijkste, waarom trouw je halsoverkop met iemand die je echt net kent? Hoe kan die nicht daar als getuige staan? Die moet hysterisch in bed liggen met haar trouwkleed helemaal verwoest, haar make-up helemaal uitgelopen, tussen ijs, koeken en alcohol.

7 likes
Christmas Wedding Planner

Hier had ik nog niet eens bij stilgestaan. Dit is inderdaad volslagen debiel, haha. Wie heeft dit script geschreven joh?!

1 like

Ik ben begonnen aan dogs of berlin, vind het een toffe serie! Ben ook wel echt gek op Berlijn haha. Heb nu twee afleveringen gezien, ben benieuwd naar de rest! Heeft iemand deze serie al gezien?

Ik heb You echt achter elkaar gekeken! Vond het wel gelijk je in het verhaal zuigen. Dan is wel een onwijze griezel zeg, bah!

4 likes

Hahaha dacht dat het aan mijn Netflix lag, super irritant inderdaad.

Jaa ik heb het hele seizoen al gezien! Vond 'm super vet! Sommige stukjes wel wat onrealistisch, maar het verhaal is wel heel origineel en echt een x wat anders. Ik houd ook wel van Berlijn en de Duitse taal

1 like

Ben net begonnen aan You.