Series & Netflix

Ben nu halverwege bandersnatch, vind 't wel grappig eigenlijk! Wel wat eerder ook werd gezegd, door alle keuzes zit je niet helemaal in het verhaal…

Over dat Tuckersoft, is dat niet zo’n wezen uit een andere aflevering van Black Mirror? Zo’n robotje die iedereen vermoordde? :joy:

Ik heb net Black Mirror gekeken en ik vond het wel interessant.

Samenvatting

Als ik het goed begrepen heb gaat het er dus om dat er een keuze wordt voorgelegd terwijl het eigenlijk niet uitmaakt wat je precies kiest. Uiteindelijk word je toch teruggeleid naar de andere eindes? Zoals die vrouw in die docu zegt dat je geen keuze hebt maar moord de enige optie is? Ik heb alleen niet een einde gezien waar zn game een goede review krijgt.
Ik vond het wel teleurstellend dat ze toch de trein hebben gemist ondanks de knuffel :crying_cat_face:

3 likes

Nee dat is Metalhead, je zag dat robotje ook op een poster als zijnde nieuwe game. En zo waren er meer referenties naar oude BM afleveringen!

Ook net you afgekeken…

Spoiler

Pff het is niet een serie die een brevedigend gevoel achterlaat als die klaar is. Voelt beetje alsof sommige personages ‘niet-af’ zijn en ‘voorspelbare’ domme keuzes maken. Vond dat de serie aan het begin wel je aandacht pakte, daarna beetje afzwakte, uiteindelijk weer spannend werd, maar wel een beetje met een anticlimax eindigde.

@HenkdeMol smsjes waren idd bij mij ook in twee afleveringen zweeds en toen weer nederlands.

2 likes

In 1 avond You afgekeken. Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik er nou van vind. Niet echt spannend maar toch intrigerend en bizar ofzo.

Ik ben ook klaar met You

Spoiler You

Maar ik vond het einde wel een beetje stom, ik hoopte echt dat Beck van die Joe zou ‘winnen’ en dat het allemaal uitkwam wat hij gedaan heeft. Vraag me af of er nog een tweede seizoen komt. Op zich wel een verassing dat die andere chick nog leeft, maar als ik haar was zou ik niet rustig die boekenwinkel binnenwandelen.

8 likes

Ik vind haar wat weghebben van Evan Rachel Wood, misschien is dat het voor jou ook?

4 likes

Ja er komt een tweede seizoen

2 likes

Denk het wel, er is ook een tweede boek.

Ik heb You net ook afgekeken, lekker vermakelijk wel!

1 like
Spoiler you

Ja dit hoopte ik ook heel erg! Dat Joe uiteindelijk toch gepakt zou worden voor alle moorden. En dat de urinesample/privedetective nog ergens toe zou leiden, of dat Blythe iets ontdekt ofzo. Naja denk ook wel dat ik een sucker ben voor happy endings.

1 like

Ik vind Beck lijken op Betty van Riverdale
Allebei irritant ook

3 likes

@Tsundoku ik vind haar op Maan lijken.

Beck speelt Anna (frozen) in Once upon a time dus daar moest ik telkens aan denken. :see_no_evil:
Er is een vervolg op het boek You, Hidden bodies, dus materiaal voor eventueel een tweede seizoen is er al.

1 like

Jaaa helemaal zin in en 1 januari zetten ze ook seizoen 4 van The Bridge er op :heart:

3 likes

Ja zo leuk vond ik dat! Het kijkt heel makkelijk.

Ik kijk nu Greenleaf, echt wel interessant!

2 likes

Wauw echt? Zoooo blij!

1 like

@Pantalones @Zeezout yeahhhhh

6 likes

Ik las ook laatst dat ze een film gaan maken?

Edit: https://www.nu.nl/entertainment/5642702/idris-elba-bevestigt-komst-film-rond-politieserie-luther.html

2 likes

Ik ben net klaar met Girlmore Girls, echt zo verdrietig haha ga het missen. Baal ook van de dikke spoiler op het einde zonder dat er een vervolg komt…

Nu starten met You, ben benieuwd.

Ik vond Beck op Jennifer Lawrence lijken maar dan irritanter

7 likes