Ja er komt een tweede seizoen
Denk het wel, er is ook een tweede boek.
Ik heb You net ook afgekeken, lekker vermakelijk wel!
Spoiler you
Ja dit hoopte ik ook heel erg! Dat Joe uiteindelijk toch gepakt zou worden voor alle moorden. En dat de urinesample/privedetective nog ergens toe zou leiden, of dat Blythe iets ontdekt ofzo. Naja denk ook wel dat ik een sucker ben voor happy endings.
Ik vind Beck lijken op Betty van Riverdale
Allebei irritant ook
Beck speelt Anna (frozen) in Once upon a time dus daar moest ik telkens aan denken.
Er is een vervolg op het boek You, Hidden bodies, dus materiaal voor eventueel een tweede seizoen is er al.
Jaaa helemaal zin in en 1 januari zetten ze ook seizoen 4 van The Bridge er op
Ja zo leuk vond ik dat! Het kijkt heel makkelijk.
Ik kijk nu Greenleaf, echt wel interessant!
Wauw echt? Zoooo blij!
Ik las ook laatst dat ze een film gaan maken?
Ik ben net klaar met Girlmore Girls, echt zo verdrietig haha ga het missen. Baal ook van de dikke spoiler op het einde zonder dat er een vervolg komtâŠ
Nu starten met You, ben benieuwd.
Ik vond Beck op Jennifer Lawrence lijken maar dan irritanter
Ja klopt, om 22.00!
@Jeg Ja het wordt meteen de eerste 4 dagen van januari uitgezonden toch? Echt zin in, is één van mân favoriete series maar vond het vorige seizoen wat minder. Ben ook heel benieuwd of er idd ooit een film komt.
Ik vond Bandersnatch een beetje tegenvallen eigenlijk. Het interactieve is wel een interessant idee, maar in de praktijk kwam het er op neer dat ik steeds de verkeerde keuze maakte en terug moest. Hoezo, ik mocht toch zelf kiezen? Ik wil helemaal niet tegen mân vader schreeuwen, haha. Daardoor werd ik uit het verhaal gehaald.
Ik vond ook dat het plot te lijden had onder het concept. Ik vond het minder dan van andere Black Mirror-afleveringen, het zet je niet echt aan het denken. En ik ging me op een gegeven moment een beetje ergeren aan hoe meta het allemaal was, met steeds dat gehamer op het ontbreken van vrije keuze.
Ohh dit maakt me echt gelukkig. Eindelijk The Bridge seizoen 4 op Netflix. Beste serie, ever.
Heb je ook al gilmore girls: a year in the life bekeken?
Dat heb ik ook met al die keuzes. Ik ben al helemaal overnieuw begonnen omdat ik âvast liepâ na een aantal -blijkbaar dus- verkeerde keuzes. Nu zit ik weer vast echt ellende zoveel keuzes. Cursieve tekst
Ik ook! En op Emily Vancamp, dat meisje uit Revenge.
Dat is wel ergens het punt
bandersnatch
Een van de eindes is namelijk dat hij bijna alle paden schrapt en enkel de illusie van keuzevrijheid overlaat, en dat is de enige versie van bandersnatch die een goede review krijgt. Mensen willen denken dat ze vrij zijn maar ze willen eigenlijk niet vrij zijn.