Series & Netflix

Bedankt, ik ga gelijk kijken!

1 like

Is You eng? En dan bedoel ik niet een beetje spannend maar dat je echt schrikt? Watje als ik ben wil weten of ik dit vanavond alleen thuis kan kijken haha.

Nee, helemaal niet.

1 like

You

Samenvatting

In 1 dag seizoen uitgekeken. Wat een onverwacht einde. Meestal zie dat je het goede overwint maar deze keer dus niet. Ik vond aflevering 10 wel heel spannend. Zou er nog een seizoen 2 komen met zo’n einde?

4 likes

Nee het is creepy. Creepy vibes de hele tijd maar niet schrikken eng.

2 likes

Ik ging het kijken doordat jullie het erover hadden haha. Eerst vond ik het niet zo boeiend of ja gewoon heel raar en ziek als iemand zo is. Nu ben ik geloof ik bij aflevering 7 of 8 en vind ik het super spannend. Bij mij waren die sms’jes trouwens nu ook in het zweeds.
Ook denk ik steeds dat hij Dan is van Gossip Girl en vind hem helemaal niet leuk acteren.
Maar zoals al meerdere hadden gezegd ‘waarom heeft ze geen gordijnen?!’ Zo raar!!

3 likes

Ik kijk Little Drummer Girl en heb een girlcrush op Florence Pugh. En Alexander Skarsgard en Michael Shannon zitten er ook in <3

Ik heb 2 afleveringen gekeken en ik vond het wel leuk maar ik heb nou niet de neiging om het te gaan bingen, wat vind jij tot nu toe?

Ik vind de personages ook niet geweldig nee, maar misschien dat dat in de loop van het seizoen verandert. Heb bij series wel vaker het idee dat de eerste paar afleveringen wat onwennig zijn en dat personages daarna beter tot hun recht komen.

Ik heb “parfum” gekeken en dat vond ik echt zo tof! De aankleding van de decors, de personages, de Duitse taal. Eindelijk eens niet dat standaard gedoe.
Daarna keek ik You en dat vind ik dan weer zo typisch Amerikaans. Blegh. Die vrouw met haar typische gekrulde haar, die te knappe man die in een boekenwinkel werkt en het verhaal vind ik echt totaaaal niet boeiend.

3 likes

Ik ga nu Banersnatch kijken, ben heel benieuwd wat ik ervan vind na jullue reacties

Iemand leuke film tip om te kijken met je vriend? (Actie )

1 like

Hebben jullie springvloed gezien?
Vanavond begint seizoen 2 op npo3!
Het eerste seizoen staat ook op Netflix.

1 like

Haha ik kan die Black Mirror niet kijken omdat dat niet kan op mijn tv :roll_eyes:

Kan wel via je laptop.

Ben nu halverwege bandersnatch, vind 't wel grappig eigenlijk! Wel wat eerder ook werd gezegd, door alle keuzes zit je niet helemaal in het verhaal

Over dat Tuckersoft, is dat niet zo’n wezen uit een andere aflevering van Black Mirror? Zo’n robotje die iedereen vermoordde? :joy:

Ik heb net Black Mirror gekeken en ik vond het wel interessant.

Samenvatting

Als ik het goed begrepen heb gaat het er dus om dat er een keuze wordt voorgelegd terwijl het eigenlijk niet uitmaakt wat je precies kiest. Uiteindelijk word je toch teruggeleid naar de andere eindes? Zoals die vrouw in die docu zegt dat je geen keuze hebt maar moord de enige optie is? Ik heb alleen niet een einde gezien waar zn game een goede review krijgt.
Ik vond het wel teleurstellend dat ze toch de trein hebben gemist ondanks de knuffel :crying_cat_face:

3 likes

Nee dat is Metalhead, je zag dat robotje ook op een poster als zijnde nieuwe game. En zo waren er meer referenties naar oude BM afleveringen!

Ook net you afgekeken

Spoiler

Pff het is niet een serie die een brevedigend gevoel achterlaat als die klaar is. Voelt beetje alsof sommige personages ‘niet-af’ zijn en ‘voorspelbare’ domme keuzes maken. Vond dat de serie aan het begin wel je aandacht pakte, daarna beetje afzwakte, uiteindelijk weer spannend werd, maar wel een beetje met een anticlimax eindigde.

@HenkdeMol smsjes waren idd bij mij ook in twee afleveringen zweeds en toen weer nederlands.

2 likes

In 1 avond You afgekeken. Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik er nou van vind. Niet echt spannend maar toch intrigerend en bizar ofzo.