Series & Netflix

Ik ben ook klaar met You

Spoiler You

Maar ik vond het einde wel een beetje stom, ik hoopte echt dat Beck van die Joe zou ‘winnen’ en dat het allemaal uitkwam wat hij gedaan heeft. Vraag me af of er nog een tweede seizoen komt. Op zich wel een verassing dat die andere chick nog leeft, maar als ik haar was zou ik niet rustig die boekenwinkel binnenwandelen.

8 likes

Ik vind haar wat weghebben van Evan Rachel Wood, misschien is dat het voor jou ook?

4 likes

Ja er komt een tweede seizoen

2 likes

Denk het wel, er is ook een tweede boek.

Ik heb You net ook afgekeken, lekker vermakelijk wel!

1 like
Spoiler you

Ja dit hoopte ik ook heel erg! Dat Joe uiteindelijk toch gepakt zou worden voor alle moorden. En dat de urinesample/privedetective nog ergens toe zou leiden, of dat Blythe iets ontdekt ofzo. Naja denk ook wel dat ik een sucker ben voor happy endings.

1 like

Ik vind Beck lijken op Betty van Riverdale
Allebei irritant ook

3 likes

@Tsundoku ik vind haar op Maan lijken.

Beck speelt Anna (frozen) in Once upon a time dus daar moest ik telkens aan denken. :see_no_evil:
Er is een vervolg op het boek You, Hidden bodies, dus materiaal voor eventueel een tweede seizoen is er al.

1 like

Jaaa helemaal zin in en 1 januari zetten ze ook seizoen 4 van The Bridge er op :heart:

3 likes

Ja zo leuk vond ik dat! Het kijkt heel makkelijk.

Ik kijk nu Greenleaf, echt wel interessant!

2 likes

Wauw echt? Zoooo blij!

1 like

@Pantalones @Zeezout yeahhhhh

6 likes

Ik las ook laatst dat ze een film gaan maken?

Edit: https://www.nu.nl/entertainment/5642702/idris-elba-bevestigt-komst-film-rond-politieserie-luther.html

2 likes

Ik ben net klaar met Girlmore Girls, echt zo verdrietig haha ga het missen. Baal ook van de dikke spoiler op het einde zonder dat er een vervolg komt…

Nu starten met You, ben benieuwd.

Ik vond Beck op Jennifer Lawrence lijken maar dan irritanter

7 likes

Ja klopt, om 22.00!

1 like

@Jeg Ja het wordt meteen de eerste 4 dagen van januari uitgezonden toch? Echt zin in, is één van m’n favoriete series maar vond het vorige seizoen wat minder. Ben ook heel benieuwd of er idd ooit een film komt.

Ik vond Bandersnatch een beetje tegenvallen eigenlijk. Het interactieve is wel een interessant idee, maar in de praktijk kwam het er op neer dat ik steeds de verkeerde keuze maakte en terug moest. Hoezo, ik mocht toch zelf kiezen? Ik wil helemaal niet tegen m’n vader schreeuwen, haha. Daardoor werd ik uit het verhaal gehaald.
Ik vond ook dat het plot te lijden had onder het concept. Ik vond het minder dan van andere Black Mirror-afleveringen, het zet je niet echt aan het denken. En ik ging me op een gegeven moment een beetje ergeren aan hoe meta het allemaal was, met steeds dat gehamer op het ontbreken van vrije keuze.

1 like

Ohh dit maakt me echt gelukkig. Eindelijk The Bridge seizoen 4 op Netflix. Beste serie, ever.

2 likes

Heb je ook al gilmore girls: a year in the life bekeken?

1 like

Dat heb ik ook met al die keuzes. Ik ben al helemaal overnieuw begonnen omdat ik “vast liep” na een aantal -blijkbaar dus- verkeerde keuzes. Nu zit ik weer vast echt ellende zoveel keuzes. Cursieve tekst