Ik ook! En op Emily Vancamp, dat meisje uit Revenge.
Dat is wel ergens het punt
bandersnatch
Een van de eindes is namelijk dat hij bijna alle paden schrapt en enkel de illusie van keuzevrijheid overlaat, en dat is de enige versie van bandersnatch die een goede review krijgt. Mensen willen denken dat ze vrij zijn maar ze willen eigenlijk niet vrij zijn.
Ik wist niet eens dat er een seizoen 4 was dus ben echt intens blij met dit bericht, hoewel ik seizoen 3 wel minder vond dan 1 en 2 dus hoop dat 4 wel weer top is
Vrijdag en vandaag Bandersnatch gekeken.
Samenvatting
Vond het zoals vaak het geval is bij Black Mirror weer een geniaal concept, en met dit thema natuurlijk vooral een interessante combinatie met het feit dat het interactief is, maar het was voor mij daardoor helaas juist een beetje een afstandelijke kijkervaring.
Dat kan ook aan mij liggen, ik vind het vervelend om te weten dat er meer mogelijkheden zijn en ik wilde ze dan ook allemaal zien waardoor ik keuzes vaak opnieuw moest maken en sommige stukjes heb ik daardoor te vaak gezien. Hierdoor voelde het ook niet echt als een lekker lopend verhaal.
Ik heb alle eindes inmiddels gezien, maar ik heb alsnog niet alle scenes gezien. Las bijvoorbeeld iets over dat je Kitty en Thakur ook kon vermoorden maar daar ben ik nooit uitgekomen. Al met al vond ik het wel mooi uitgewerkt en ook wel typisch BM, hoewel ik toch wat meer emotie (vanuit mezelf) miste na afloop. Dat nare gevoel waar je vaak mee zit na een aflevering had ik hier (door de interactiviteit?) niet.
Jep net afgerond helaas… Die spoiler bedoelde ik.
Ik heb you ook helemaal gekeken. Het boeiende me wel genoeg om in één keer te willen kijken (lang leve zien zijn en Netflix), maar het is nu niet zo dat het voelt alsof ik iets mis nu het is afgelopen. Normaal voel ik me echt een beetje leeg als ik een goede serie af heb gekeken maar deze dus niet… ben wel benieuwd naar een tweede seizoen.
Conclusie: wel leuk. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ja dat heb ik ook wel, maar vond het wel echt een goede serie en ben ook benieuwd naar seizoen 2.
Spoiler You
Ik denk dat dat vooral komt omdat ik mij met geen enkel personage kon “binden”, omdat ze dus uiteindelijk dood gingen. Behalve die 2 vriendinnen dan, maar die waren irritant en zag je sowieso amper. En Joe is natuurlijk alles behalve een leuk personage. Meestal heb ik in series altijd wel een favoriet ofzo, maar nu dus niet. Ben ook benieuwd welke nieuwe mensen er in seizoen 2 bijkomen…
Ik wacht nog steeds op een serie die net zo leuk, ontspannend en gezellig is als Jane the Virgin, maar ik heb hem tot dusver niet gevonden
Ik heb die twee jaar geleden ofzo al eens geprobeerd, maar ik kon er toen niet in komen. Misschien moet ik het nog een kans geven
The Good Place?
Die heb ik nog niet gezien, dankjewel voor de tip!
Oh, 20 minuutjes is wel een fijne lengte, dan kan ik ze ook makkelijk tussen werkzaamheden door kijken als ontspanning Dan ga ik hem zeker nog een kans geven.
Bird Box vond ik inderdaad ook goed! Wel een beetje benauwend soms.
Jaaaa ik wil het ook met mensen over deze film hebben haha.
Net gekeken, en vrag me nog een heleboel af…
Ik ga nu even kijken of weet hoe spoiler erin moet
Birdbox overpeinzing
Die man in dat huis was overduidelijk ook een beetje een gekkie, en die in die koelcel ook. Misschien een of ander experiment met gedetineerden dat ze wel dat kwaad konden verdragen, en het juist iets moois vonden? En goede mensen dat neit aan kunnen en zelfmoord plegen ofzo.
Maar waarom inderdaad wel vijf jaar op die plek kunnen overleven, waarom is het eerst in Rusland en dan opeens ook daar,
Zet je er nog even bij om welke film het gaat. Want dat weet je nu alleen als je op de spoiler klikt.
Oeeeh leuk leuk.
Hoogste tijd om te gaan slapen, na die edit inderdaad, thanks!
Ik heb ook wel genoten van Lovesick, Please Like Me en Friends from Colleges als series die je misschien nog niet kent maar wel luchtig en gezellig zijn! En The Good Place vind ik daarbij inderdaad ook echt een aanrader ja.
Van queer eye word ik zo blij!
Welk seizoen?
Outlander "the birds and the bees"
Wat een rollercoaster aan emoties hey… Zag dat einde ook totaal niet aankomen en was ook echt boos op iedereen omdat ze dingen voor elkaar geheim houden want anders was dit nooit gebeurd. Wel blij dat de hereniging erop zit en dat we nu vooruit kunnen kijken.