Die Roman van Parfum hallo, ding dong
en er doet een knappe blonde zweed in mee!
Heb al een paar afleveringen gekeken, moet nog eens verder doen
Ik heb the hook up plan afgekeken en aub kijk dit in het Frans. De serie vond ik heel grappig en niet te cliché en ik herkende heel veel situaties die ik meegemaakt heb na een breuk.
Oh en vandaag heb ik bodyguard afgekeken. Rob Stark zijn accent haha
Staat dit al op Netflix?
Ben ik gister mee begonnen! Leuke serie!!! En een mooie omgeving❤️
Als ze wel gordijnen had, was er denk ik nog maar weinig verhaal overgebleven
Ik heb hem gister afgekeken, vind het eigenlijk maar een rare serie/verhaal. Maar toch ook pakkend, want als er een seizoen 2 komt, wil ik die wel zien.
Hoppa Marie Kondo staat al op.
Mijn huis is altijd opgeruimd, zelfs de zolder Kijk stiekem ook een beetje voor de cringe want ik kan dat zweverige gedoe helemaal niet aan.
Off topic, maar hoe doe je dat?
John Wick als je die nog niet gezien hebt.
Wij hebben niet veel spullen, denk ik. Alles kan makkelijk opgeborgen worden, heeft een vaste plek en ik houd niet van veel decoratie. Heb serieus nog twee Ikea lockers en twee ingebouwde kasten die leeg zijn
Ontopic: het is wel vermakelijk om te kijken maar ben benieuwd hoe leuk het blijft want de opruimtechniek blijft hetzelfde natuurlijk.
Net een aflevering van Marie Kondo gekeken. Wat ongemakkelijk zeg. Ook met die tolk erbij die steeds geknuffeld wordt.
Jaaaaa how to get away with murder seizoen 4 staat er eindelijk op als het goed is was halverwege dat seizoen gestopt met downloaden omdat ik ze bijna nergens meer kom vinden
Net de eerste 2 afleveringen van Marie Kondo gekeken en ik ga het er voorlopig bij laten. Die zweverige rituelen zoals je kleren bedanken en het huis begroeten, ehhh?? Ik vind Consumed een leuker programma in het opruimgenre, meer focus op het decluttering ipv wat opruimen met schattige Marie.
Outlander 409
Omg zoooo intens ik heb alle boeken gelezen dus wist wat eraan zat te komen maar het op beeld zien is wel echt geweldig. Ook echt weer fantastisch geacteerd vind ik, vooral Jamie en Claire.
Ik heb me net geïnstalleerd voor een avondje kijken, maar het nieuwe seizoen staat er nog niet op
Ik zie het! Lame, volgens het Netflix facebook account zou ie er wel op moeten zijn gezet vandaag
Ja, heel flauw!
Ik ben aan Person of Interest begonnen. Liefde voor die serie (Amy Acker ), ben ooit afgehaakt in seizoen 2 ergens omdat het nergens legaal te streamen was (dus op Netflix bijvoorbeeld) en ik geen zin had de dvd’s te kopen.
(Ik ben ook nog steeds The Wire aan het kijken, maar ik heb daar even een pauze van nodig. Het is een langzame serie met relatief lange afleveringen namelijk. Ik denk dat ik in de auto naar wintersport wel weer verder kijk over een tijdje.)
Ben nu halverwege seizoen 5 van Gilmore Girls en ik haat Rory zo erg, wat een dom kind.