Ik kijk nu BirdBox maar vind het echt maar een akelige film haha
Heeft iemand hier Safe gezien? Ben er gister aan begonnen maar ik denk alleen maar: PRAAT NIET ZO BRITS DEXTER!!1!1!
En dat neemt het plezier wel wat weg dus zit er nog niet zo in. Is het de moeite van doorkijken waard? Wil nu alleen maar Dexter kijken (kan je dat ergens streamen? Staat niet meer op Netflix meh).
Ik ben net klaar met bandersnatch maar
Samenvatting
Kan aan mij liggen, maar ik snap er echt niks van? Ben echt volledig de draad kwijt. Hij is ook ineens gestopt maar ik heb nog helemaal niet het idee dat ik een einde gezien heb.
Zo ik vond de serie niet leuk maar heftig en verdrietig. Ook niet makkelijk wegkijkend, vond sommige scenes erg naar.
Ja! Zo fijn dat hij weer terug is. Straks om 22 uur op de BBC de volgende aflevering!
Hebben jullie nog tips voor een leuke comedy serie? Ik vind bijna alle series eng of te spannend ofzo. Heb een teer zieltje haha.
The good place! Is wel echt hele flauwe humor, maar zo leuk
Oh en Santa Clarita Diet vond ik ook wel leuk. Dit gaat trouwens wel over een moeder die ineens in een soort zombie verandert maar dan op een lollige manier.
Ha ok zo snap ik je beter!
New Girl, Modern Family, Please like me.
Brooklyn 99
The Good Place vind ik echt leuk. Korte afleveringen en heerlijk om te bingen.
Bandersnatch
Er zijn meerdere eindes, volgens mij iets van zeven of acht wat ik gelezen heb?
Ik vind Peaky Blinders echt zo leuk! En ik ga You denk ik niet kijken, ik vond het boek erg leuk maar zo te horen valt de serie een beetje tegen.
Oh, ik wist nieteens dat er een boek van was! Chips, eerst serie dan boek is nooit zoân leuk ideeals andersom
Even in spoiler, tweede boek
Het boek is van Caroline Kepnes en ik zie nu dat er ook een tweede deel is, dat heet Hidden Bodies.
Maar misschien als je het boek nu leest zie je steeds het gezicht van Dan van Gossip Girl voor je
Als ik you kijk hoor ik nog steeds in mijn hoofd: you know you love me xoxo
Ben net begonnen aan Tidying Up With Marie Kondo op Netflix en alhoewel ik het iets te zweverig vind soms, geniet er echt zo van.
Bandersnatch
Maar volgens mij zijn (bijna) al die eindes wel een keer voorgekomen toch in je eigen verhaal? Twee vriendinnen van me hadden in ieder geval het einde dat ik wel had gezien, maar zelf niet als einde had.
Bandersnatch
Ja klopt, ik kon ook voor een hele lange tijd weer teruggaan. Maar misschien had @June gelijk al een hele lange aflevering en gelijk een âgoedâ einde en kon ze niet meer terug? Ik weet het niet precies haha bij mij stopte hij na een bepaald einde ook helemaal, terwijl ik volgens mij niet alles gezien heb.
Moet ik nog aan beginnen. Ik kom tijd te kortâŠ
Afgelopen weekend Parfum uitgekeken. Ik âmoetâ nog You kijken, en HTGAWM. En er waren nog een aantal seizoenen compleet op Netflix van andere series.
Dit weekend mezelf maar weer opsluiten.
Ben wel heel benieuwd naar Zoo!