@Sjern @Pantalones @Zeezout @Petitprince seizoen 4 The Bridge zie ik online op netflixxxxxxx!
The Good Place is zo absurd dat het fantastisch wordt. Ik vind het echt heel leuk en kan me niet herinneren dat ik ooit een gelijkaardige serie zag, ik vind het heel verfrissend. Super jammer dat ik bijna alle afleveringen heb gezien.
The Good place en Brooklyn 99 zijn allebei 20 minuten en kijken lekker weg! How I met your mother staat er ook nog op ookal zou die maanden geleden van Netflix af gaan dus dat is ook nog een optie. Ik vind zelf One Day at a Time ook heel leuk.
Ben nu net bezig met seizoen 4 van how to get away with murder. Tot nu toe vind ik het nog heel leuk, maar zie dat er dus ook al een seizoen 5 is. Hoop dat het niet te erg wordt uitgemolkenā¦
Finally! Zin in!
Fuller house s4 afgekeken. Vind het echt leuk
En nu begonnen aan Alexa en Katie s2. Zo herkenbaar sommige dingen dus voor mij echt een goede serie.
En kijkt allebei lekker weg.
Ik heb in ƩƩn dag alle afleveringen van You gekeken, en vond het echt een goede serie.
Ik weet dat deze vraag misschien een beetje stom klinkt, maar is er iemand hier die She-Ra heeft gekeken? Ik vond dit wel een goede animatieserie, met best wel serieuzere plotpoints. En de animatie is ook zo goed gedaan!
ja vond ik ook heel storend. Alsof ik zoān brits programma keek op rtl4 waarbij er zoān voice-over de hele tijd overheen praat.
Bandersnatch
Ja hij stopte ineens, terwijl ik het idee had nog van alles niet gezien te hebben. Het was ineens afgelopen en ik dacht huh? Ik vond het in ieder geval erg vaag. Misschien dat ik hem nog een keer ga kijken en dan beter ga opletten haha.
De afgelopen maanden echt veel gekeken.
How i met you mother nog een keer helemaal. Blijft zo geweldig die serie.
Fuller House seizoen 4. Ik vind Full house en fuller house echt lekker wegkijken.
Brooklyn nine-nine seizoen 5. Super leuk!
American Vandal seizoen 1. Leuk! Zijn niet zoveel afleveringen, maar het is echt grappig/spannend.
Hollywood Darlings. Wel leuk, maar niet heel bijzonder.
Arrested Development. Mwa, rare serie
Ondertussen bij blijven met Crazy ex-girlfriend (is niet voor iedereen, maar ik vind het wel leuk), Dynasty (te laat om ermee te stoppen) en The good place (erg leuk)
Hahaha same
Alleen de laatste 10 minuten van Dynasty zijn altijd leuk/spannend. Deze serie heeft zān beste tijd inmiddels ook wel gehad helaasā¦
Ik vind She-Ra echt heel leuk! Nimona van Noelle Stevenson is ƩƩn van mijn favoriete graphic novels, dus toen ik erachter kwam dat ze She-Ra zou maken werd ik erg benieuwd. Het valt me totaal niet tegen en vind het best jammer dat het niet populairder is, in elk geval in mijn omgeving!
Ik heb de eerste twee afleveringen van Marie Kondo gezien en ik vind het echt verschrikkelijk, haha! Ik vind de interactie tussen haar en de Amerikanen die ze helpt ongelofelijk stroef en ongemakkelijk, ik vind haar overkomen als een soort van elf die rondhuppelt in de huizen en ik vind haar teleurstellend weinig handige tips geven. Ook vind ik de veranderingen in de huizen (tot nu toe) niet groot genoeg om echt vermakelijk te zijn, dus ik denk niet dat ik nog verder zal kijken. Jammer, want ik vind het normaliter echt heel ontspannend om te kijken hoe anderen opruimen, haha, en ik had een magisch goedgemaakte serie verwacht!
Ook ben ik begonnen met Crazy Ex-Girlfriend, tegen alle verwachtingen in. Het heeft alle elementen om door mij verschrikkelijk te worden gevonden (de titel, het chick-lit- en rom-com-gehalte, het feit dat er in elke aflevering wordt gezongen, dat het zich afspeelt in Californiƫ, hahaha), maar omdat een goede vriendin het me hartelijk heeft aangeraden heb ik het toch een kans gegeven en ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind! Ik ben al bij de negende aflevering en ik vind het oprecht heel grappig om een slimme manier, en ik vind het onwijs verfrissend om eens een serie te kijken waarin alle personages gewoon leuk zijn en een gunfactor hebben. Zelfs de liedjes vind ik wel leuk!
Het wordt spannender en spannender, gewoon blijven kijken!
dynasty is zo slecht dat je gewoon moet blijven kijken
Bandersnatch
Samenvatting
Dat is juist het hele punt toch. Dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Je merkte dat al meteen bij de keuze tussen deal wel accepteren of niet accepteren, je wordt gedwongen om niet accepteren te kiezen. Ik vond het juist heel goed in de lijn van de andere afleveringen/het idee achter Black Mirror passen. Het enthousiasme van het publiek om het interactieve, maar dat dan blijkt dat we helemaal geen controle hebben over bepaalde aspecten. Ook mooi te zien bij de keuzes of je je computer wilde slopen door het te slaan of er thee over heen te gooien, dat loont nooit.
Ik keek hem samen met iemand en dat was grappig want dat vertellen over het overlijden van zijn moeder tegen de therapeut dat MOEST uiteindelijk dus, en mijn gezelschap wilde dat path juist ontwijken, ha-ha pech Paste dus ook mooi in het verhaal (sommige dingen moeten wel of juist niet verteld/gedaan worden)
Ja klopt @Floepsie het lijkt of er heel wat te kiezen valt, maar dat valt tegen. Ik vind het wel een mooie achterliggende gedachte
Elke keer als ik denk dat ik netflix ga opzeggen omdat er amper gebruik van maak en die 11 euro er nooit uit haal (en dan liever een tijdje Videoland probeer), bedenk me ik allerlei dingen die ik toch wel zou moeten checken. Zo vervelend dat niemand het account met mij wil delen :ā)
Hebben jullie misschien ook aanraders voor Videoland?
<3 She-Ra! Sowieso ben ik wel fan van al die Netflix animatieseries, vond Hilda ook heerlijk en The Dragon Prince