Series & Netflix

Ja ik wacht ook​:sob::sob:

@Sjern ik weet het niet, ladies. Misschien is het een 1 januari grap :woman_shrugging:

1 like

Ik ga daar nu aan beginnen! Vond The People vs. OJ echt heel goed, dus heb hoge verwachtingen.

1 like

Ik heb bandersnatch gekeken maar kom er echt niet doorheen? Ik snap ook niet hoe lang het gaat duren en ik werd telkens teruggezet naar scenes en dan moest ik verplicht de andere keuze maken. Vind het heel stom tot nu toe helaas. En ik vind de hoofdpersoon ook irritant.

4 likes

Het staat wel online op Videoland! :tada:

Black Mirror

Samenvatting

Je hebt dus toch de controle niet :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik kijk nu seizoen 4 van the affair en ik vraag me echt af waarom ik hier nog naar kijk. Ik vind echt geen enkel personage sympathiek of leuk of knap of wat dan ook

2 likes

Ik heb deze week Bird Box gekeken en ben daarover matig enthousiast. Daarna heb ik de serie You gekeken (seizoen 1), ik kan niet zeggen dat ik het een hele goede serie vind, maar het interesseert me wel dat het een luchtige thriller is.

Nu zag ik vanavond een seizoen van de Duitse serie Parfum aanbevolen, dus dat kijk ik nu. Ik moet nog even opzoeken waar het idee exact vandaan komt, want de film Perfume: story of a murderer is bijvoorbeeld inmiddels een oudje.

Edit:
“Based on motives by the global best-seller of the same name by Patrick Suskind, the Perfume series shifts the action to the modern day.”

2 likes

Nieuw seizoen A series of unfortunate events, Yay! Het is misschien een kinderserie, maar ik vind alles geweldig eraan: de humor, de locaties, de dialogen, de kostuums, het plot! Ik vind alleen de actrice die Violet speelt niet zo goed en nogal eentonig, maar voor de rest fantastisch

5 likes

Ik ben een tijd geleden ook aan gilmore girls begonnen maar vind het niet lekker wegkijken ofzo. Ik vind het een gezellig feel good programma voor een avondje op de bank met een wijntje en een borrelplank, maar na 1 aflevering heb ik het vaak wel gehad. Misschien net wat te sloom voor mij ofzo? Heb het idee dat anderen dat niet zo ervaren iig

Ik vind Parfum een vette aanrader, zeker als je Dark ook leuk vond (ook een aanrader)

The Wire staat op Videoland! Mijn vriend hypet me hier al 2 jaar over en ik vind het best tof

4 likes

Oh ik kan gilmore Girls echt de hele dag kijken!

3 likes

Zou t zeker een kans geven!

1 like

Ik vind die chick van You zo irritant! Ha sorry dat moest ik even kwijt.

En idd hoezo elke keer seks voor de open ramen??

6 likes

Hahah ja dat is zo vreemd!
Ik ben nu bij aflv 4 en tot nu toe vind ik het nog best leuk om te kijken. Een beetje ongeloofwaardig, maar prima tijdverdrijf

2 likes

Ja vond ik ook, zag het einde ook echt niet aankomen!

1 like

Ik heb ook bandersnatch gekeken

Black mirror bandersnatch

Ik vond het in het begin wel heel tof. Vooral omdat Stefan ook doorkrijgt dat jij hem bestuurt. Kreeg er een akelig gevoel van haha precies wat ze willen denk ik. Daarnaast vond ik het verhaal ook wel oke. Maar toen ik een paar dingen gezien had dacht ik wel tsja. Is het nou een goede film/serie/aflevering of is de gimmick leuk? Eerder het laatste denk ik. Ik bedoel een einde is ook dat hij acteur is in een studio, maar dat rijmt toch totaal niet met de rest van het verhaal (ookal kies je een ander pad)?

Oh en ik vind het ook jammer dat dit dan Black Mirror is voorlopig. Ik wil weer een seizoen kijken :disappointed:

2 likes

Wij zijn gisteren begonnen met het nieuwe seizoen van How to get away with murder. Zit er voor mijn gevoel al weer helemaal in!

1 like

Ja? Is het de moeite waard?
Ik ben halverwege seizoen 3 afgehaakt omdat ik het allemaal te langdradig vond worden

Daarnaast: een filmaanrader is de film Argo, over een bezetting van een Amerikaanse ambassade in Iran. Is echt gebeurd in 1979. Vrije lange film, maar kijkt wel goed weg!