Series & Netflix

Wij vinden series ook snel langdradig, maar het verhaal sprak mij goed aan! Het lijkt een spannend seizoen te worden.

1 like

Gisteren Bird Box gekeken. Ik vond hem best goed, maar heel naar. Echt een heel beklemmend gevoel kreeg ik.

Gisteren is het nieuwe seizoen van Luther gestart op de BBC. Ik neem het op. Vandaag gekeken en ik vind het jammer dat ik niet gelijk door kan met de volgende aflevering.

Ik vind You best wel slecht en die Beck heeel irritant, maar toch blijf ik kijken… het is zo ongeloofwaardig allemaal maar ik wil nu wel weten hoe het afloopt.

3 likes

Ik heb You in de afgelopen dagen gebinged. Vond het best ā€˜vermakelijk’ (niet helemaal het juiste woord) maar wel meer op de achtergrond terwijl ik ondertussen iets anders aan het doen was.

5 likes

Kijkt er iemand zoo seizoen 3?? Wtf

Ik heb You ook gezien, vond 't eigenlijk veel leuker dan verwacht omdat het nooit echt te dark werd, vind vooral Penn Badgley een leuke acteur dus dat helpt :no_mouth: Sinds gisteren is het laatste seizoen van A Series of Unfortunate Events online en ik probeer een beetje rustig te kijken dus heb pas 2 afleveringen gekeken maar denk dat ik ze vanavond in een ruk doorkijk, echt zooo leuk en grappig. Love alle woordgrapjes. Ga vanavond denk ik ook een episode Tidying up with Marie Kondo kijken, ik hou wel van minimalisme en opruimen (behalve m’n eigen kamer bye).

5 likes

Ik kijk nu BirdBox maar vind het echt maar een akelige film haha

Heeft iemand hier Safe gezien? Ben er gister aan begonnen maar ik denk alleen maar: PRAAT NIET ZO BRITS DEXTER!!1!1!
En dat neemt het plezier wel wat weg dus zit er nog niet zo in. Is het de moeite van doorkijken waard? Wil nu alleen maar Dexter kijken (kan je dat ergens streamen? Staat niet meer op Netflix meh).

5 likes

Ik ben net klaar met bandersnatch maar

Samenvatting

Kan aan mij liggen, maar ik snap er echt niks van? Ben echt volledig de draad kwijt. Hij is ook ineens gestopt maar ik heb nog helemaal niet het idee dat ik een einde gezien heb.

1 like

Zo ik vond de serie niet leuk maar heftig en verdrietig. Ook niet makkelijk wegkijkend, vond sommige scenes erg naar.

1 like

Ja! Zo fijn dat hij weer terug is. Straks om 22 uur op de BBC de volgende aflevering! :smiley:

Hebben jullie nog tips voor een leuke comedy serie? Ik vind bijna alle series eng of te spannend ofzo. Heb een teer zieltje haha.

The good place! Is wel echt hele flauwe humor, maar zo leuk

Oh en Santa Clarita Diet vond ik ook wel leuk. Dit gaat trouwens wel over een moeder die ineens in een soort zombie verandert maar dan op een lollige manier.

2 likes

Ha ok zo snap ik je beter! :grin:

New Girl, Modern Family, Please like me.

3 likes

Brooklyn 99 :heart_eyes:

5 likes

The Good Place vind ik echt leuk. Korte afleveringen en heerlijk om te bingen.

4 likes
Bandersnatch

Er zijn meerdere eindes, volgens mij iets van zeven of acht wat ik gelezen heb?

1 like

Oke ik heb net Parfum gekeken en ik dacht echt tot de laatste aflevering dat ik het een fantastische serie vond. Goede verhaallijnen enzo. Maar die laatste aflevering?

Parfum

Dat die psych ineens de moordenaar is, waar slaaat dat op. Hoe kiest ze haar daders uit dan? Wat is er met Roman waarom Elena zo bang voor ā€˜m is en zegt ze niet eerder dat ie haar mishandeld? Hoe kent die Moritz de psycholoog dan? Waarom is uberhaupt die hele verhaallijn van die Simon en Grunberg zo belangrijk als dat echt nergens mee te maken heeft? En wtf die Brettschneider? Nou wat een kuteinde. Kan er niks mee.

5 likes

Ik vind Peaky Blinders echt zo leuk! En ik ga You denk ik niet kijken, ik vond het boek erg leuk maar zo te horen valt de serie een beetje tegen.