Oh, ik wist nieteens dat er een boek van was! Chips, eerst serie dan boek is nooit zo’n leuk ideeals andersom
Even in spoiler, tweede boek
Het boek is van Caroline Kepnes en ik zie nu dat er ook een tweede deel is, dat heet Hidden Bodies.
Maar misschien als je het boek nu leest zie je steeds het gezicht van Dan van Gossip Girl voor je
Als ik you kijk hoor ik nog steeds in mijn hoofd: you know you love me xoxo
Ben net begonnen aan Tidying Up With Marie Kondo op Netflix en alhoewel ik het iets te zweverig vind soms, geniet er echt zo van.
Bandersnatch
Maar volgens mij zijn (bijna) al die eindes wel een keer voorgekomen toch in je eigen verhaal? Twee vriendinnen van me hadden in ieder geval het einde dat ik wel had gezien, maar zelf niet als einde had.
Bandersnatch
Ja klopt, ik kon ook voor een hele lange tijd weer teruggaan. Maar misschien had @June gelijk al een hele lange aflevering en gelijk een “goed” einde en kon ze niet meer terug? Ik weet het niet precies haha bij mij stopte hij na een bepaald einde ook helemaal, terwijl ik volgens mij niet alles gezien heb.
Moet ik nog aan beginnen. Ik kom tijd te kort…
Afgelopen weekend Parfum uitgekeken. Ik “moet” nog You kijken, en HTGAWM. En er waren nog een aantal seizoenen compleet op Netflix van andere series.
Dit weekend mezelf maar weer opsluiten.
Ben wel heel benieuwd naar Zoo!
@Sjern @Pantalones @Zeezout @Petitprince seizoen 4 The Bridge zie ik online op netflixxxxxxx!
The Good Place is zo absurd dat het fantastisch wordt. Ik vind het echt heel leuk en kan me niet herinneren dat ik ooit een gelijkaardige serie zag, ik vind het heel verfrissend. Super jammer dat ik bijna alle afleveringen heb gezien.
The Good place en Brooklyn 99 zijn allebei 20 minuten en kijken lekker weg! How I met your mother staat er ook nog op ookal zou die maanden geleden van Netflix af gaan dus dat is ook nog een optie. Ik vind zelf One Day at a Time ook heel leuk.
Ben nu net bezig met seizoen 4 van how to get away with murder. Tot nu toe vind ik het nog heel leuk, maar zie dat er dus ook al een seizoen 5 is. Hoop dat het niet te erg wordt uitgemolken…
Finally! Zin in!
Fuller house s4 afgekeken. Vind het echt leuk
En nu begonnen aan Alexa en Katie s2. Zo herkenbaar sommige dingen dus voor mij echt een goede serie.
En kijkt allebei lekker weg.
Ik heb in één dag alle afleveringen van You gekeken, en vond het echt een goede serie.
Ik weet dat deze vraag misschien een beetje stom klinkt, maar is er iemand hier die She-Ra heeft gekeken? Ik vond dit wel een goede animatieserie, met best wel serieuzere plotpoints. En de animatie is ook zo goed gedaan!
ja vond ik ook heel storend. Alsof ik zo’n brits programma keek op rtl4 waarbij er zo’n voice-over de hele tijd overheen praat.
Bandersnatch
Ja hij stopte ineens, terwijl ik het idee had nog van alles niet gezien te hebben. Het was ineens afgelopen en ik dacht huh? Ik vond het in ieder geval erg vaag. Misschien dat ik hem nog een keer ga kijken en dan beter ga opletten haha.
De afgelopen maanden echt veel gekeken.
How i met you mother nog een keer helemaal. Blijft zo geweldig die serie.
Fuller House seizoen 4. Ik vind Full house en fuller house echt lekker wegkijken.
Brooklyn nine-nine seizoen 5. Super leuk!
American Vandal seizoen 1. Leuk! Zijn niet zoveel afleveringen, maar het is echt grappig/spannend.
Hollywood Darlings. Wel leuk, maar niet heel bijzonder.
Arrested Development. Mwa, rare serie
Ondertussen bij blijven met Crazy ex-girlfriend (is niet voor iedereen, maar ik vind het wel leuk), Dynasty (te laat om ermee te stoppen) en The good place (erg leuk)
Hahaha same
Alleen de laatste 10 minuten van Dynasty zijn altijd leuk/spannend. Deze serie heeft z’n beste tijd inmiddels ook wel gehad helaas…