Series & Netflix

Ik vind She-Ra echt heel leuk! Nimona van Noelle Stevenson is één van mijn favoriete graphic novels, dus toen ik erachter kwam dat ze She-Ra zou maken werd ik erg benieuwd. Het valt me totaal niet tegen en vind het best jammer dat het niet populairder is, in elk geval in mijn omgeving!

Ik heb de eerste twee afleveringen van Marie Kondo gezien en ik vind het echt verschrikkelijk, haha! Ik vind de interactie tussen haar en de Amerikanen die ze helpt ongelofelijk stroef en ongemakkelijk, ik vind haar overkomen als een soort van elf die rondhuppelt in de huizen en ik vind haar teleurstellend weinig handige tips geven. Ook vind ik de veranderingen in de huizen (tot nu toe) niet groot genoeg om echt vermakelijk te zijn, dus ik denk niet dat ik nog verder zal kijken. Jammer, want ik vind het normaliter echt heel ontspannend om te kijken hoe anderen opruimen, haha, en ik had een magisch goedgemaakte serie verwacht!

Ook ben ik begonnen met Crazy Ex-Girlfriend, tegen alle verwachtingen in. Het heeft alle elementen om door mij verschrikkelijk te worden gevonden (de titel, het chick-lit- en rom-com-gehalte, het feit dat er in elke aflevering wordt gezongen, dat het zich afspeelt in Californië, hahaha), maar omdat een goede vriendin het me hartelijk heeft aangeraden heb ik het toch een kans gegeven en ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind! Ik ben al bij de negende aflevering en ik vind het oprecht heel grappig om een slimme manier, en ik vind het onwijs verfrissend om eens een serie te kijken waarin alle personages gewoon leuk zijn en een gunfactor hebben. Zelfs de liedjes vind ik wel leuk!

3 likes

Het wordt spannender en spannender, gewoon blijven kijken!

1 like

dynasty is zo slecht dat je gewoon moet blijven kijken :joy::joy:

3 likes

Bandersnatch

Samenvatting

Dat is juist het hele punt toch. Dat je geen controle hebt over bepaalde dingen. Je merkte dat al meteen bij de keuze tussen deal wel accepteren of niet accepteren, je wordt gedwongen om niet accepteren te kiezen. Ik vond het juist heel goed in de lijn van de andere afleveringen/het idee achter Black Mirror passen. Het enthousiasme van het publiek om het interactieve, maar dat dan blijkt dat we helemaal geen controle hebben over bepaalde aspecten. Ook mooi te zien bij de keuzes of je je computer wilde slopen door het te slaan of er thee over heen te gooien, dat loont nooit.

Ik keek hem samen met iemand en dat was grappig want dat vertellen over het overlijden van zijn moeder tegen de therapeut dat MOEST uiteindelijk dus, en mijn gezelschap wilde dat path juist ontwijken, ha-ha pech :stuck_out_tongue: Paste dus ook mooi in het verhaal (sommige dingen moeten wel of juist niet verteld/gedaan worden)
Ja klopt @Floepsie het lijkt of er heel wat te kiezen valt, maar dat valt tegen. Ik vind het wel een mooie achterliggende gedachte

10 likes

Elke keer als ik denk dat ik netflix ga opzeggen omdat er amper gebruik van maak en die 11 euro er nooit uit haal (en dan liever een tijdje Videoland probeer), bedenk me ik allerlei dingen die ik toch wel zou moeten checken. Zo vervelend dat niemand het account met mij wil delen :’)

Hebben jullie misschien ook aanraders voor Videoland?

<3 She-Ra! Sowieso ben ik wel fan van al die Netflix animatieseries, vond Hilda ook heerlijk en The Dragon Prince :smiley:

2 likes

Thanks, zo stom dat ik me dit nu pas besef. Ik deelde eerst het account met iemand, maar al een jaar niet meer. Zonde van de 36 euro :s

1 like

Je kan altijd inhaken op mijn abo! Je weet me te vinden in geval van interesse

1 like

Ik vond het ergerlijk dat het allemaal mooie mensen waren :joy:

Dat durfde ik niet zeggen :weary::weary:.

1 like

Wauw ik ben juist helemaal onder de indruk van Bandersnatch. Holy fuck, geniaal.

3 likes

Ah dankje! Ik heb hier zojuist twee afleveringen van gekeken en het is inderdaad een aanrader :smile:

1 like

Ja, vond die twee ook allebei goed! Was voor animatie op Netflix wel een goed jaar.

Ja, dat is ook bij Chilling Adventures of Sabrina https://www.popbuzz.com/tv-film/chilling-adventures-of-sabrina/blurry-edges/

@Sjern @Pantalones @Zeezout @Petitprince

Ah, dus vandaar

10 likes

Pas begonnen aan sick note en you. Sick note vind ik echt grappig, leuke serie. You nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het wel leuk, maar is ook echt vaag.

Ik heb in de kerstvakantie Maniac gekeken, echt een coole serie! Jammer dat er niet zoveel vergelijkbaars bestaat (korte afleveringen, rond verhaal, beetje vaag, mooi gefilmd).

Nu wil ik verder met m’n HBO lijstje
Ik wil Westworld S2 nog gaan kijken en Sharp Objects. Heeft iemand die laatste al gezien? Is het een aanrader?

Ik ben op aanraden van collega’s begonnen met Outlander! Echt heel tof. Ga ook de boeken lezen denk ik. Zit nu op werk steeds Schotse muziek te luisteren haha.

4 likes

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Moet telkens kwijlen als ik die man zie :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes