Ik vind She-Ra echt heel leuk! Nimona van Noelle Stevenson is één van mijn favoriete graphic novels, dus toen ik erachter kwam dat ze She-Ra zou maken werd ik erg benieuwd. Het valt me totaal niet tegen en vind het best jammer dat het niet populairder is, in elk geval in mijn omgeving!
Ik heb de eerste twee afleveringen van Marie Kondo gezien en ik vind het echt verschrikkelijk, haha! Ik vind de interactie tussen haar en de Amerikanen die ze helpt ongelofelijk stroef en ongemakkelijk, ik vind haar overkomen als een soort van elf die rondhuppelt in de huizen en ik vind haar teleurstellend weinig handige tips geven. Ook vind ik de veranderingen in de huizen (tot nu toe) niet groot genoeg om echt vermakelijk te zijn, dus ik denk niet dat ik nog verder zal kijken. Jammer, want ik vind het normaliter echt heel ontspannend om te kijken hoe anderen opruimen, haha, en ik had een magisch goedgemaakte serie verwacht!
Ook ben ik begonnen met Crazy Ex-Girlfriend, tegen alle verwachtingen in. Het heeft alle elementen om door mij verschrikkelijk te worden gevonden (de titel, het chick-lit- en rom-com-gehalte, het feit dat er in elke aflevering wordt gezongen, dat het zich afspeelt in Californië, hahaha), maar omdat een goede vriendin het me hartelijk heeft aangeraden heb ik het toch een kans gegeven en ik moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind! Ik ben al bij de negende aflevering en ik vind het oprecht heel grappig om een slimme manier, en ik vind het onwijs verfrissend om eens een serie te kijken waarin alle personages gewoon leuk zijn en een gunfactor hebben. Zelfs de liedjes vind ik wel leuk!