Oh dat durf ik niet te zeggen! Zou zo maar kunnen.
Ik heb Willem een keer gezien op een terras . Was echt heel vreemd
Oh dat durf ik niet te zeggen! Zou zo maar kunnen.
Ik heb Willem een keer gezien op een terras . Was echt heel vreemd
Haha echttt
Ik zou dat echt vreemd vinden. Ik maak me er schuldig aan dat ik hem zie als bekende NLâer en niet als topcrimineel (wat hij WEL is).
Ik fietste langs zag hem en dacht huh? Ben Nog 2x langsgefietst .
Ik heb hem echt in 2 dagen uitgekeken haha, zo spannend weer. Het volgende seizoen is in Amerika al uitgezonden maar het duurt vast weer een jaar voor hij op Netflix staat
Ik kijk via streaming met ENG ondertiteling. Willen je de link? Dan moet je niet op Netflix wachten.
Je mag hem sturen! Kijk wel liever met nl ondertiteling want vind het hele rechtszaak gebeuren lastig te volgen in het Engels, omdat ik daar niet heel bekend mee ben. Maar het is te proberen!!
@anon66313343 de link is opgeslaan op mijn computer. Stuur het jullie van zodra ik thuis ben.
Ja het is alweer begonnen. Kijk het wel online, weet niet wanneer het op fox komt.
Oh ik zou ook graag een linkje willen!
In de serie heet ze Victoria/Vicky. Je ziet 2 meisjes en 1 jongen, een van de meisjes is van Astrid en de andere twee kinderen zijn van Sonja (Ritchie en Francis, ook hun echte namen)
Ook Clique gekeken door jullie.
Ik vond Holly op het laatst echt frustrerend, dacht de hele tijd neeeeeeee je verpest het onderzoek.
Ik ben op de helft van birdbox en ik vind het tot nu echt goed en spannend
Ik hoop dat seizoen 5 van Jane the Virgin snel online komt
Wat is dit voor einde!!!
Nee gewoon dat ze daar binnen stapt en het is klaar. Het gaat te snel ofzo ik weet niet. Maar wat je zegt; ik had er ook helemaal niet over nagedacht dat blinden er geen last van zouden hebben
Er kan zo wel een vervolg op komen, want het is wel een open einde. Dat is wel leuk
Ik ben begonnen aan the good place, dacht dat ik het heel stom zou vinden maar ik vind het best lekker wegkijken! Ik hoop dat het nieuwe seizoen van brooklyn 99 snel komt
You en bandersnatch gekeken, vond het allemaal super entertaining haha. Ohh en heb ook jurassic games gekeken, super slecht, maar ja dat verwachtte ik ook, dus naar verwachtingen was het wel vermakelijk.
Ik weet niet of er nog iemand van zĂșlke foute series houdt als ik, maar Lotte (NL versie van Ugly Betty) staat op Youtube! Slechte kwaliteit, maar wel 235 afleveringen!
Ik ben zo blij! Dit was mijn middelbare schooltijd! Was zo verliefd op VicoâŠ
Zoo ik heb Sharp objects in een weekend gekeken en ik ben er echt helemaal ondersteboven van. Wat een serie zeg