Voor degenen die houden van Zweeds/Deense series.
Ik heb Springvloed seizoen 1 gezien. Van dezelfde makers als van The Bridge. Staat op Netflix. Moest ff inkomen, maar hij wordt ook echt heel goed.
Seizoen 2 wordt nu uitgezonden op NPO 3, dus die neem ik op.
Had hem voorbij zien komen maar nooit verder naar gekeken omdat ik dacht dat het Nederlands was en daar houd ik niet van. Good to know dat het Scandinavisch is, wekt mijn interesse!
Ik ben ondertussen al bij aflevering 7 van the Bridge Zo jammer dat het bijna af is en het dan stopt
Ik ben begonnen aan Scandal, mis die echt op Netflix.
De regisseur heeft echt dat laatste seizoen verpest, vind ik. Was lang mijn favoriete show.
Huck
Ik heb net de eerste aflevering van you gezien. Wat is die Joe een creep zeg
Oh wow die naam kwam me bekend voor maar ik heb twee boeken daarvan gelezen. Ben wel benieuwd, de boeken waren in ieder geval spannend!
Hahaha wacht nog maar op de rest van het seizoen! Het is echt tof
Ik kijk nu Evil Genius: The True Story of America’s Most Diabolical Bank Heist. Wat een bizar verhaal is dat.
Ja gruwelijk hè!
Ik heb net Love, Rosie gekeken en ik ben helemaal soppy
Judas staat vanaf nu op Videoland, naar het boek van Astrid Holleeder. Heel benieuwd, heb het boek ook al gelezen! Teaser zag er wel goed uit.
Mijn kerstvakantie bestond uit:
Chilling adventures of Sabrina, on My block, atypical, dynasty, you, bird box, you get me, derry girls, what happend to monday en nu ben ik aan the 100 begonnen.
Ik wil ook heeel graag bandersnatch kijken, maar de tv is geen smart tv en daar gaat dat blijkbaar niet op grrr.
Derry girls vond ik echt hilarisch, alleen al de Ierse accentjes haha. You vond ik ook wel tof, vooral omdat het hoofdpersonage evil is. Atypical vond ik fantastisch, heb echt zin in een volgend seizoen. En dynasty is gewoon lekker hersenloos kijken naar rijkelui drama.
De vorige aflevering was de mid-season finale, het gaat weer verder op 16/17 januari!
Ben begonnen aan Parfum, dank aan de mensen die het tipten hier.
Ik heb gisteravond Bandersnatch gekeken, vond het juist wel tof eigenlijk!
Samenvatting
Met alle parallellen die erin zaten, hoe meta het was en alle verwijzingen. En alle overeenkomsten met Alice in Wonderland vond ik ook heel tof gedaan, hoopte ik al een beetje op na de titel. Ik heb net die flow chart bekeken en heb op één stukje na alles gezien, en ook alle eindes gehad, denk ook dat dat is wanneer je automatisch naar de eindcredits gaat?
Ja, lig lekker op de bank te kijken !
Wel pas vanaf morgen. Ik ben blij dat het er weer op komt. Moet nog vanaf seizoen 8 zien.
Zijn hier meer die vikings kijken.