Series & Netflix

Huhhhhhh ik kijk You en nu zie ik dat haar vader een acteur uit atwt is!! God wat mis ik die soap

2 likes

Jaaaaa, JACK! <3
Ik dacht ook gelijk, ik herken jou haha

Bijna klaar met Derry Girls. Het gaat eigenlijk echt nergens over, maar ik vind het hilarisch. Dat accent, heerlijk!

5 likes

Ben nu bij afl.2, wat vind je er van tot nu toe?

Ik trek die moeder van Wim niet zo, ik moet elke keer aan de luizenmoeder denken😩
Voor de rest wel prima te kijken, zit een goed tempo in.

1 like

Ik ben al klaar :see_no_evil:

Lig ziek op de bank dus viel af en toe beetje weg.
Ik heb het boek niet gelezen en dat had naar mijn mening ook niet gehoeven .
Het is leuk om een inkijk te krijgen over hoe het allemaal is verlopen.

Enige wat me stoorde was de dochter van Astrid. Die hebben ze Victoria genoemd dus ik zat steeds van wie is Victoria?!

Haha ik zag net ook dat het maar 6 afl zijn.
Ik zit er ook goed in.

Ja dat had ik ook, dat is omdat Miljushka er geen onderdeel van wilde zijn toch? Zoiets begreep ik.

Bird Box gisteren gezien.

Bird Box

Ik vind het wel een leuke film maar ik vind het einde best wel matig.

2 likes

Oh dat durf ik niet te zeggen! Zou zo maar kunnen.

Ik heb Willem een keer gezien op een terras . Was echt heel vreemd :joy:

Haha echttt
Ik zou dat echt vreemd vinden. Ik maak me er schuldig aan dat ik hem zie als bekende NL’er en niet als topcrimineel (wat hij WEL is).

Ik fietste langs zag hem en dacht huh? Ben Nog 2x langsgefietst .

Ik heb hem echt in 2 dagen uitgekeken haha, zo spannend weer. Het volgende seizoen is in Amerika al uitgezonden maar het duurt vast weer een jaar voor hij op Netflix staat :frowning:

1 like

Ik kijk via streaming met ENG ondertiteling. Willen je de link? Dan moet je niet op Netflix wachten.

1 like

Je mag hem sturen! Kijk wel liever met nl ondertiteling want vind het hele rechtszaak gebeuren lastig te volgen in het Engels, omdat ik daar niet heel bekend mee ben. Maar het is te proberen!!

1 like

Ja ik heb hetzelfde als @Haai. Maar wil het wel proberen!

1 like

@anon66313343 de link is opgeslaan op mijn computer. Stuur het jullie van zodra ik thuis ben.

1 like

Ja het is alweer begonnen. Kijk het wel online, weet niet wanneer het op fox komt.

Oh ik zou ook graag een linkje willen!

1 like

In de serie heet ze Victoria/Vicky. Je ziet 2 meisjes en 1 jongen, een van de meisjes is van Astrid en de andere twee kinderen zijn van Sonja (Ritchie en Francis, ook hun echte namen)

1 like

Ook Clique gekeken door jullie.

Samenvatting Clique

Ik vond Holly op het laatst echt frustrerend, dacht de hele tijd neeeeeeee je verpest het onderzoek.

1 like

Ik ben op de helft van birdbox en ik vind het tot nu echt goed en spannend