Series & Netflix

Ik hoop dat seizoen 5 van Jane the Virgin snel online komt :cry:

2 likes

Wat is dit voor einde!!!

Birdbox

Nee gewoon dat ze daar binnen stapt en het is klaar. Het gaat te snel ofzo ik weet niet. Maar wat je zegt; ik had er ook helemaal niet over nagedacht dat blinden er geen last van zouden hebben
Er kan zo wel een vervolg op komen, want het is wel een open einde. Dat is wel leuk

1 like

Ik ben begonnen aan the good place, dacht dat ik het heel stom zou vinden maar ik vind het best lekker wegkijken! Ik hoop dat het nieuwe seizoen van brooklyn 99 snel komt

5 likes

You en bandersnatch gekeken, vond het allemaal super entertaining haha. Ohh en heb ook jurassic games gekeken, super slecht, maar ja dat verwachtte ik ook, dus naar verwachtingen was het wel vermakelijk.

1 like

Ik weet niet of er nog iemand van zúlke foute series houdt als ik, maar Lotte (NL versie van Ugly Betty) staat op Youtube! Slechte kwaliteit, maar wel 235 afleveringen!
Ik ben zo blij! Dit was mijn middelbare schooltijd! Was zo verliefd op Vico… :two_hearts:

11 likes

Zoo ik heb Sharp objects in een weekend gekeken en ik ben er echt helemaal ondersteboven van. Wat een serie zeg :scream:

2 likes

Ben erg benieuwd! Ik heb het boek gelezen en wil wel weten hoe trouw ze daar aan zijn geweest

1 like

Ziek in bed met You, ben wel echt benieuwd hoe het afloopt!

Outlander seizoen 4 aflevering 10

Ik vind dit een super frustrerende aflevering en ben een beetje boos om het onduidelijke einde, hoop heel erg dat Roger niet terug is gegaan want hoe komt Brianna daar ooit achter.

1 like

Broen is the Bridge toch? Ik vond seizoen 4 ook minder spannend, helaas.

Outlander is echt zo verslavend! Heb alle boeken al gelezen, maar alsnog kan ik niet wachten op elke volgende aflevering.

4 likes

Ik ben bezig met Judas. Heb nu via Videoland 2 afleveringen gekeken en ik vind het echt heel lekker wegkijken.

Ik ook! Las dat ee veel kritiek was omdat het onverstaanbaar zou zijn? Ik vind het wel meevallen eigenlijk.

Ik vind dat ook wel meevallen. Het “vervelendste” vind ik nog dat wijzigen de hele tijd van de tijd. Soms mis ik even in welke tijd we nu weer zitten.

Yes, Greys Anatomy staat weer op Videoland!

2 likes

Ik ben klaar met Judas! In een (zieke) middag afgekeken. Ik vond het heel makkelijk wegkijken en je zat er meteen in.

Geen spoiler, maar misschien wil je de minpunten niet lezen voor je begint haha:

Wat ik minder vond
  • Ze hadden van mij Willem niet zo hoeven namaken, was soms bijna een karikatuur. Gijs Naber is een onwijs goede acteur. Ook zonder neus had ik hem wel gelooft als Willem.

• Sonja had voor mij echt een te hoog Flodder gehalte, wat ik ten nadele vond van Astrid, zij is echt briljant.

• Moest die man perse klinken als Peter? Ook niet echt nodig. Ook weer beetje karikatuur achtig.

• Luizenmoeder vibes bij Stientje.

3 likes
Samenvatting

Volgens mij is dat wel hoe het in het echt ook is haha.

Samenvatting

Ja dat geloof ik wel na het boek. Maar bedoelde meer ook slecht geacteerd, bijna een comedu typetje.

1 like

Vandaag you afgekeken, ik vond het leuk! Had wel een ander eind verwacht!

3 likes