Series & Netflix

Grey’s anatomy staat weer op ziggo. Jammer dat seizoen 15 er niet op staat😔

Ik kijk Sex Education en Maeve lijkt echt als 2 druppels water op Margot Robbie als Harley Quinn

8 likes

wss omdat seizoen 15 nog niet afgelopen is, in de VS zitten ze nog maar aan aflevering 9. Zenders kopen series meestal per volledig seizoen aan.

Huh wat vet van je vader!

2 likes

Hier ook begonnen nu aan sex education, vind het wel vermakelijk wegkijken! :blush:

1 like

Ik denk dat Meiden van de Herengracht bekroond is tot mijn guilty pleasure serie van het moment :sweat_smile:

1 like

Omg ja dat heb ik ook helemaal gekeken. Hahaha wel een beetje cringy maar wel leuk!

1 like
Spoiler American Crime Story seizoen 2

Ik vroeg me later af of Gianni en Andrew elkaar ooit uberhaupt ontmoet hebben, las op internet namelijk dat er geen bewijs van is. Wat je in de serie ziet zou ook een fantasie van Andrew geweest kunnen zijn, al betwijfel ik dan dat Gianni hem had afgewezen hahah

2 likes

Ze deed mij denken aan Dionne Slagter!

@Canvastas denk dat het niet helemaal jouw serie is dan, haha. Heb net aflevering 3 gezien en het wordt niet echt ‘anders’. Komt wel wat meer diepgang in de verhaallijnen van bepaalde personages.

Haha ja inderdaad

Yes ik!

Oh, interessante denkpiste/theorie wel!
Heb hier zelf eigenlijk nooit bij stilgestaan. Misschien dat andere dingen dan ook vanuit zijn hoofd/visie gefilmd zijn

1 like

Ik heb Maniac gezien en ik vond het geweldig. Heel dystopisch en absurd. Ik vond het mooi gemaakt en ook echt heel goed acteerwerk van Jonah Hill. De acteurs spelen ook niet hun standaard types en rollen.

4 likes

Ik heb het eerste seizoen van The Affair gezien en I <3 it. Wel ben ik benieuwd of de rest van de seizoenen net zo spannend/goed zien. Iemand?

Ik ben begin seizoen 3 afgehaakt. Dus als jij het verder weet te brengen, laat het mij weten of het de moeite waard is toch verder te kijken :wink:

Zelf vond ik Reign echt een leuke serie, iemand nog aanraders van series die hierop lijken?

Tof! Ik vond het een goede serie. Redelijk absurd maar daar hou ik wel van, en het kwam ook goed uit de verf. En de afleveringen zijn ook niet te lang, 40 minuten ofzo dat vind ik ook altijd wel fijn.

Ik kijk nu aflevering 2 van Marie Kondo maar meine gute wat een troep allemaal. Ze houden zichzelf ook wel voor de gek hoor dat je dat allemaal nodig hebt. Ik krijg er ook echt opruimzin van, had ik bij de eerste al.

1 like

Ik ben gister eindelijk aan la casa de papel begonnen! Ben nu bij aflevering 8 oeps

13 likes

Zag net dat er een nieuw seizoen van Friends From College is! Echt lang op gewacht. Iemand anders die deze serie ook volgt?

6 likes

Ik zit bij Parfum echt vast bij de een na laatste aflevering haha, vind het zo sloom. En Duits. :stuck_out_tongue: