@Jeg ik vond het seizoen zelf ook niet zo spannend jammer genoeg… Maar vind wel dat om het einde alles mooi bij elkaar komt
Zoooveel Peaky Blinders gekeken de afgelopen dagen tijdens mijn vakantie. Ik heb er zelfs over gedroomd vannacht. Ik heb het nu afgekeken en vind dat erg jammer, maar gelukkig komt er over 2 maanden een nieuw seizoen!
Spoiler
Dat vond ik ook jammer! En ik had stiekem gehoopt dat ze toch echt samen zouden komen haha.
Ik ben You aan het kijken en vind het wel een leuke simpele serie, maar erger me echt ontzettend aan dat al die smsjes enzo in het Nederlands zijn. Vind ik echt verwarrend en een rare keuze.
Ja en bij aflevering zeven is het ineens Zweeds?!
Ik heb dat over de Nederlandse sms’jes eerder gelezen hier, maar toen ik keek waren de sms’jes gewoon Engels? Raar dat dat blijkbaar zo kan verschillen, vraag me af waar dat door komt.
Nee meestal met Engelse ondertiteling. Misschien dat het daardoor komt?
Oh ja dan is het wel logisch dat het dan Engels blijft.
Is de taal van je profiel Engels? Dat gaf Netflix mij als oplossing namelijk.
Oh ik zie idd alles in het Engels in de app (op de tv waarschijnlijk ook) dus daar kan het ook aan liggen haha.
Ja, want ik heb ook Engelse ondertiteling maar m’n profiel is gewoon Nederlands, dus denk dat het aan de taal van je profiel ligt.
Outlander S4E10
Nou precies, vooral als je nagaat dat dit zich gewoon in een heel andere tijd afspeelt dan wat Brianna gewend is. Is mega kut voor haar maar vind het best ver gaan dat iedereen nu hun leven op pauze zet voor haar en roger??? En ik denk dat ze bij die tante gaat wonen omdat ze niet willen dat Brianna en dat meisje alleen achter blijven, vooral aangezien Brianna zwanger is. En reizen duurt daar een miljoen jaar dus tegen de tijd dat ze terug zijn is dat kind misschien al wel geboren. Ben inderdaad heel benieuwd hoe ze deze verhaallijnen bij elkaar gaan brengen, maar het zal wel frustrerend (voor ons) verlopen verwacht ik.
Ik vind Claire en Jamie echt top en ik begrijp de casting met het seizoen beter, ook niet normaal hoe goed die acteurs op elkaar zijn ingespeeld.
Vandaag heb ik Gran Hotel uitgekeken. Ik vond het een fantastische serie. Heerlijk zoetsappig.
Nu op naar HOw to het away with murder. Ik ben benieuwd.
Ik heb knock knock gekeken met Keanu Reeves, ohhh wat heerlijk slecht, en dat acteerwerk van Keanu ook weer echt hilarische stukken zitten ertussen
Net the dressmaker gekeken op netflix, leuke film!
Heeft iemand The Affair gekeken? Snapt iemand waarom die perspectieven inhoudelijk zo verschillen?
Gisteren begonnen aan Zoo, tot nu toe best leuk en spannend.
Volgens mij is dit gewoon hoe zij de situaties en gebeurtenissen zich herinneren. En je denkt altijd iets haarfijn te kunnen herinneren, maar je hersenen passen het altijd een beetje aan. Dus in dit verhaal maakt de man zichzelf wijs dat de vrouw super flirterig was en hij juist terughouden, en andersom ook
Ik ga beginnen met Outlander, ben benieuwd!