Series & Netflix

Ik heb seizoen 3 in 1 dag uitgekeken haha.
Ik las wel dat dat ook het laatste seizoen is en dat er geen nieuwe meer gemaakt worden.
En dat vind ik stom, want het was een open einde :confounded:

Heeft iemand Derry Girls gezien? Ik zag net de trailer en moest wel lachen haha, lijkt me wel een leuke serie

1 like

Ik ben nu bezig met Dynasty. Op de een of andere manier vind ik dit soort rijkeluis-series wel leuk om te kijken als ik aan het zwoegen ben voor m’n examens. De serie is nogal over the top (er blijven lijken uit de kast vallen :stuck_out_tongue:), maar ik geniet er wel van om even in die wereld te verdwijnen, haha.

5 likes

1 van de mooiste serie van afgelopen jaren vind ik, alles klopt, de omgeving, de kostuums, de casting… :heart_eyes:

1 like

Ik heb een paar afleveringen gezien, inderdaad vermakelijk! Wel de moeite waard tot nu toe.

Beetje late to the party, maar ik heb Bird Box gezien en ik vond hem zo tegenvallen. Het voelde als een soort aflevering van The Walking Dead die uit verhouding was wat betreft opbouw en spanningsboog.

1 like

Ja heb het woensdag in een keer gekeken kon er wel hard om lachen vooral de non. De gezichtsuitdrukkingen zijn alleen af en toe wat te overdreven vooral van Erin.

2 likes

Ben eindelijk begonnen aan het 14e seizoen van Grey’s Anatomy. Het is een stuk leuker dan ik had gevreesd. Blijft wel mijn lievelings van altijd

8 likes

Heeft iemand die Poolse serie 1983 gezien? (Netflix) De trailer zag er interessant uit, lijkt op een mix van the americans en the handmaid’s tale

Nog niet, maar hij staat wel in mijn lijstje. Ik ben er ook erg benieuwd naar en ik zal mijn mening erover in dit topic verkondigen zodra ik er iets van gezien heb, maar ik weet niet wanneer ik tijd heb :’)

1 like
Spoiler American Crime Story seizoen 2

Ik vond het sowieso super fascinerend want ik wist niet eens dat Gianni Versace vermoord was, laat staan door wie en hoe. De acteur die Andrew speelt deed het zo goed, als ik foto’s zie van de echte Andrew Cunanan dan zie ik daarbij echt de maniertjes van de acteur voor me.

Ik vond het contrast tussen Andrew en Gianni’s jeugd mooi in beeld gebracht. Andrew die werd gezegd dat hij met speciaal zijn er toch wel zou komen; Gianni die verteld werd dat hij met hard werken veel kon bereiken. Ik vond die laatste scene waarin Andrew tussen allerlei andere graven ligt en Gianni zijn eigen altaartje heeft heel symbolisch voor het feit dat Andrew nog steeds niet de unieke persoon is die hij altijd wilde zijn. Erg goede serie.

6 likes

Ik ben bezig met de tweede aflevering van Sex Education en het is ZO LEUK! Ik vind Asa Butterfield ook gewoon heel schattig. Aanrader jongens.

5 likes

Ik heb net My Brilliant Friend afgekeken, naar de boeken van Elena Ferrante en omg het is zo mooi verfilmd! Geen vreselijk snelle serie, maar zulke mooie cinematografie, dat Napolitaans, het sfeertje, de fenomenale actrices. Kijk uit naar het vervolg. Vanaf 1 februari te zien via NPO las ik, aanrader!

3 likes

Ik kijk Killing Eve. Echt een leuke serie!

10 likes

Die trailer zag ik net ook op Netflix, was er al benieuwd naar. Maar die is dus leuk?

Ik heb You net af gezien. Had van mij iets korter gemogen allemaal denk ik maar ik vond het een goede serie! Ik ben denk ik de enige met een zwak voor Beck? Heb haast een girlcrush op haar haha

1 like

Ik ben begonnen met friends from college. Is wel een leuke luchtige serie

Volgende week weer!

1 like

Ja ik ben er zeker over te spreken! De personages zijn fantastisch, het tempo ligt lekker hoog, en wat ik vooral heel tof vind zijn de mooie locaties (voor als je gaat kijken: dat huis van die hoofpersoon!) en aparte styling – je hebt het idee dat het zich in de jaren '90 afspeelt door de auto’s en kleding en kleuren, maar iedereen heeft gewoon een smartphone en laptop.

Nu kijken of het me blijft boeien of dat ik (zoals ik vaak doe) afhaak.

2 likes

Ik ben eindelijk begonnen aan Outlander en vind het zoooo leuk. Alleen jammer dat alleen seizoen 1 op Netflix staat. Waar kijken jullie de andere seizoenen?

Mijn vader speelt dus mee in Outlander als ‘extra’ dus ik zie hem in bijna iedere aflevering op de achtergrond voorbijlopen/zitten etc haha zo leuk om te zien! :smile:

29 likes

Huh de andere seizoenen staan er toch ook op? Seizoen 4 kijk ik via ziggo.

Wat leuk dat je vader meespeelt! Alleen in seizoen 1? Speelt je vader vaker in series/films?

1 like