Waar ik woon staat het gewoon op HBO, dat is Ziggo die de rechten van HBO in NL heeft denk ik? Gister de eerste twee en vanaf nu wekelijks een aflevering op maandag.
@Revelry jaa! Ik vond de kritiek op seizoen twee persoonlijk een beetje te hard
Off-topic betoog over seizoen 2 True Detective
Ik vond persoonlijk S2 op zichzelfstaand persoonlijk ook een goed verhaal en vind dat de kritieken soms onredelijk hard waren. Maargoed als men exakt hetzelfde verwacht als seizoen 1 dan is dat natuurlijk een heel hoge maatstaf om het langs te leggen haha! Dat is denk ik ook de kunst van een antilogische serie zoals deze - hetzelfde sfeertje neerzetten maar niet in herhaling vallen qua verhaal. Er zit nu deze keer bijna vier jaar tussen vorig seizoen en deze (in plaats van een jaar tussen seizoen 1 en 2) dus dat biedt goede hoop voor gedegen voorbereiding en een verhaal waar alle stukjes uiteindelijk in elkaar vallen.
Er zijn nog maar twee afleveringen geweest maar ik vind het weer meer van dat old-school detectivewerk zoals eerst, maar weer gecombineerd met een backstory van de hoofdpersoon waar je het fijne (nog) niet van weet. Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen wordt!