Series & Netflix

Ben nu halverwege American Crime Story S2 en word zo naar van die vent, wat een gekkenhuis

2 likes

Ja, ik volg het ook! Nieuwe seizoen is echt weer leuk, ben er al weer bijna doorheen.

Is you leuk om te kijken op een date?
En heeft iemand de serie scream gezien? Ik vind het zoo saai, haha. Ik wil het heel graag kijken maar er mag wel wat meer actie in hoor. Of komt dat nog? Ben nu bij afl 3

ik heb alle seizoenen van Scream gezien. In aflevering 1 wordt er al een moord gepleegd, hoeveel actie wil je hebben haha?
Vond het wel lekker wegkijken maar je soms moet het verhaal ook wat gekaderd worden en passen in het dagelijkse leven van die tieners, en dat is ook naar school gaan en liefdesverhalen, ook als dat wat minder actie heeft.

leuk!! ik moet nog beginnen, maar ga ik snel doen dan.

1 like

Ik vind het gewoon saai… had gehoopt dat er spanning en horror in zou zitten maar ik vind het gewoon traag… wat ook meetelt is dat ik de rest van de serie helemaal niet boeiend vind, ik kijk niet vaak naar high school series ofzo. Maar ik vond elite bijvoorbeeld wel leuk en interessant, daar gebeurde gewoon meer.

Ik vond You persoonlijk best wel tegenvallen, had er veel positieve reacties over gelezen maar vond er vrij weinig aan. Ik zat de hele tijd “Pff, ja hoor, wat slecht …” en ben halverwege gestopt met de serie. Ik kon Penn Badgley ook gewoon niet los zien van Gossip Girl, misschien heeft dat er ook mee te maken haha

3 likes

Ik vind You precies geen serie om met een date te kijken hahahh of iemand die je net kent, zou heel argwanend worden ofzo :stuck_out_tongue:

7 likes

Ohh de nieuwe True Detective :heart: Love it, zo’n fijn gloomy sfeertje weer en wat een geweldig acteerwerk van Mahershala Ali hoe

Mini spoiler True Detective?

Hij zijn karakter in drie verschillende decennia speelt. En dat einde van aflevering twee, die paniek in zijn ogen, zo sterk!!

Kan niet wachten op aflevering drie, zit er alweer helemaal in!

3 likes

Hahahaha hoe vind je seizoen 2? Ik ben bij afleverinf 3 nu!

@Nidorina Clique!

1 like

Ik zoek echt nog een nieuwe serie om schaamteloos te bingewatchen! Ik was een tijd geleden begonnen aan the Affair en ging daar helemaal in op, tot seizoen drie ergens… toen werd het wat langzaam en saai. Vond Bloodline, Top of the Lake en the Handmaid’s Tale ook echt geweldig.

Je maakt me nieuwsgierig! Seizoen 2 vond ik minder sterk dan seizoen 1. Nieuwe hoop voor seizoen 3 nu ik jouw bericht lees.

1 like

Ik ga nu The Jurassic Games kijken. Een mix tussen Jurassic Park en The Hunger Games. Ben benieuwd :stuck_out_tongue:

edit: Oké na nog geen 10 minuten: dit is heel slecht :joy: Beetje Sharknado niveau haha

2 likes

Nee! Wel veel over gehoord, ga ik proberen.

Jaaa! Afgelopen week laatste aflevering en ik vind het echt jammer dat het hierna gewoon klaar is. Hoop stiekem dat er over 5 jaar toch nog een nieuw seizoen wordt gemaakt.

1 like

Love Sharknado hahaha. Fles wijn en bak popcorn, beste date avonden

3 likes

Waar ik woon staat het gewoon op HBO, dat is Ziggo die de rechten van HBO in NL heeft denk ik? Gister de eerste twee en vanaf nu wekelijks een aflevering op maandag.

@Revelry jaa! Ik vond de kritiek op seizoen twee persoonlijk een beetje te hard

Off-topic betoog over seizoen 2 True Detective

Ik vond persoonlijk S2 op zichzelfstaand persoonlijk ook een goed verhaal en vind dat de kritieken soms onredelijk hard waren. Maargoed als men exakt hetzelfde verwacht als seizoen 1 dan is dat natuurlijk een heel hoge maatstaf om het langs te leggen haha! Dat is denk ik ook de kunst van een antilogische serie zoals deze - hetzelfde sfeertje neerzetten maar niet in herhaling vallen qua verhaal. Er zit nu deze keer bijna vier jaar tussen vorig seizoen en deze (in plaats van een jaar tussen seizoen 1 en 2) dus dat biedt goede hoop voor gedegen voorbereiding en een verhaal waar alle stukjes uiteindelijk in elkaar vallen.

Er zijn nog maar twee afleveringen geweest maar ik vind het weer meer van dat old-school detectivewerk zoals eerst, maar weer gecombineerd met een backstory van de hoofdpersoon waar je het fijne (nog) niet van weet. Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen wordt!

1 like

Ik ben bij aflevering 7! Ik vind het leuk, maar niet zo goed als de vorige seizoenen. Ik vind dit seizoen een beetje voorspelbaar. Ik denk dat ik weet wat er gaat gebeuren. Maar goed, het is wel the bridge hè, misschien komen ze nog met een super plottwist die ik niet aan zie komen.

1 like

Heb Sex Education echt verslonden, kijk uit naar seizoen twee (verwacht dat dat er wel komt?) en ik ga nu Outlander eens proberen.

5 likes

ahhh ik heb net The affair afgekeken en nu voel ik me weer zo doelloos. zat er helemaal in.

1 like