Dit is het. Hier staat wel ‘nieuw’.
Ik heb Sex Education afgekeken en ik vond het een hele vermakelijk serie!
Ook net Parfume dit weekend helemaal gezien. Een vriendin begon over Tabula Rossa, iemand daar al aan begonnen?
Ik heb The bridge gister ook helemaal afgekeken.
Zo jammer dat het nu klaar is.
Ik ben nu American Crime story: the murder of Gianni Versace aan het kijken.
Had niet verwacht dat de ‘sfeer’ zo anders zou zijn dan seizoen 1 (het is natuurlijk ook een compleet ander verhaal). En grappig om Schmidt van New girl ineens te zien in een heel ander soort rol haha. Vind het erg spannend!
Ik denk dat je Tabula Rasa bedoelt maar is echt een heeeele goede serie! Zeker kijken
Oh haha ja die! Oke mooi, dan ga ik daar morgenavond aan beginnen!
Net haunting of hill house afgekeken. Zo’n goede serie alleen vond de laatste aflevering zo vreemd…need answers!
Welk account? Ik heb zelf geen Videoland dus ben nu wel benieuwd
Jaaaaa Lillyhammer is zo leuk!! Echt jammer dat dat gestopt is!!
Ik kijk nu de eerste aflevering van Sex Education en kan er niks aan doen maar die Adam(?) doet me zo erg denken aan rapper Sjors qua uiterlijk. Het “coole” imago komt niet echt over daardoor haha
Ik heb tabula rasa gezien als je dat bedoelt, vond ik echt heel erg goed. Wel best eng!
Hahahahaha dit dacht ik ook!
Kijkt iemand van jullie ZOO?
Ik ben er gisteren aanbegonnen en ik ben verrast! Het is toch even wat anders dan Safe, Gram Hotel, HTGAWM etc.
Hahaha herkenbaar. Maar ik denk dat het ook niet echt de bedoeling is dat ie heel knap is, hij is meer een soort loner.
Ik heb de hele eerste aflevering gedacht dat zij het was. Vind haar ook (net als Margot Robbie) mega knap
Ik zoek een serie in hetzelfde genre als Gossip Girl en Dynasty. Iets elitair, met bitches en intriges e.d., dat gemakkelijk wegkijkt en waarbij ik niet moet nadenken (hoeft niet contemporary te zijn, mag ook historisch zijn). Iemand ideeën?
Totaal niet als Gossip Girl en Dynasty, maar wel elitair met bitches en intriges; Downton Abbey
Is er hier iemand met Videoland die kan kijken tot en met welk seizoen the blacklist daar op staat? Ik heb het zelf niet meer en ik weet nu niet meer of er vanavond nieuwe afleveringen komen op tv of oude.
Ik zie op Videoland nu enkel 2 afleveringen staan van seizoen 6!
Oh top! Dan is het de nieuwe