Series & Netflix

Ik kijk altijd vanuit het buitenland dus waarschijnlijk ligt het daaraan. Maar heb net even een VPN gedownload en de locatie op NL gezet en nu zie ik inderdaad seizoen 2 en 3! :smiley: Yes

M’n vader speelt ook mee in seizoen 2 en zal ook te zien zijn in seizoen 5. :blush:
Hij zat ook in de film Outlaw King die op Netflix staat. Hij is een erg trotse Schot en vindt het geweldig om aan zulke series/films mee te werken haha

21 likes

Ik kijk nu seizoen 2 van American crime story over de moord op Versace. Ik weet niet wat ik er van vind maar het wordt elke aflevering absurder terwijl het wel op de waarheid gebaseerd zou zijn

Wat vind je er zo absurd aan?

Samenvatting

Ik ken het echte verhaal niet he, kan precies zo gebeurd zijn in het echt, maar eerst die moord op Lee die ik al vrij bizar, heftig en absurd vond en nu ben ik gebleven bij de aflevering dat Andrew voor de ogen van zijn vriend (?) / huisgenoot die ander doodmept met een hamer. Vervolgens gaan ze onder de douche.

1 like

Ik heb net 2 afleveringen van Derry Girls gezien maar i can’t haha het is niet mijn humor en die accenten, lord wat erg :sweat_smile:

Ik ga gauw weer terug naar New Girl. Schmidt is samen met Sheldon echt een van mijn all time favorite characters

1 like

De serie klopt met de info op Wikipedia maar ik heb ook geen diepe research gedaan.

Assasination of Gianni Versace

In de laatste afleveringen wordt het verhaal rond Andrew wat duidelijker. Hoe hij zo geworden is en hoe het zover kunnen komen is. Ik vind het niet absurd dat iemand die moorden op zo’n manier pleegt. Het is een soort van zijn stijl geworden. Seriemoordenaars hanteren meestal ook een stijl waaraan ze te herkennen zijn. Er ging ook een hele planning vooraf aan de moorden van Andrew, hij wist wanneer ze alleen waren, hoe ze te manipuleren en hoe ze ultiem te vernederen (zie de moord van Lee).

Ze zijn samen onder de douche gegaan omdat Andrew verliefd is op hem en de andere man zo in shock was daar wat hij gezien had dat hij niet kon reageren. Andrew neemt een zorgende rol op, ook te zien bij de andere mannen die in zijn leven komen later. Het verhaal van Andrew en die kerel uit de douche wordt in de volgende afleveringen ook meer uitgelegd, misschien wordt het dan wat duidelijker voor je.

Andrew was ook geobsedeerd door Versace, hij sprak er al over in zijn tienerjaren en hoe ouder hij werd hoe meer die obsessie groeide. Zijn afwijzingen op dat podium van de opera was de druppel om tot de moord over te gaan.

1 like

Aah vandaag begonnen met The Bridge seizoen 4, en het is weer heerlijk! Ben heel benieuwd hoe dit keer alle verschillende verhaallijnen met elkaar verbonden zijn. :grinning:

1 like

Grey’s anatomy staat weer op ziggo. Jammer dat seizoen 15 er niet op staat😔

Ik kijk Sex Education en Maeve lijkt echt als 2 druppels water op Margot Robbie als Harley Quinn

8 likes

wss omdat seizoen 15 nog niet afgelopen is, in de VS zitten ze nog maar aan aflevering 9. Zenders kopen series meestal per volledig seizoen aan.

Huh wat vet van je vader!

2 likes

Hier ook begonnen nu aan sex education, vind het wel vermakelijk wegkijken! :blush:

1 like

Ik denk dat Meiden van de Herengracht bekroond is tot mijn guilty pleasure serie van het moment :sweat_smile:

1 like

Omg ja dat heb ik ook helemaal gekeken. Hahaha wel een beetje cringy maar wel leuk!

1 like
Spoiler American Crime Story seizoen 2

Ik vroeg me later af of Gianni en Andrew elkaar ooit uberhaupt ontmoet hebben, las op internet namelijk dat er geen bewijs van is. Wat je in de serie ziet zou ook een fantasie van Andrew geweest kunnen zijn, al betwijfel ik dan dat Gianni hem had afgewezen hahah

2 likes

Ze deed mij denken aan Dionne Slagter!

@Canvastas denk dat het niet helemaal jouw serie is dan, haha. Heb net aflevering 3 gezien en het wordt niet echt ‘anders’. Komt wel wat meer diepgang in de verhaallijnen van bepaalde personages.

Haha ja inderdaad

Yes ik!

Oh, interessante denkpiste/theorie wel!
Heb hier zelf eigenlijk nooit bij stilgestaan. Misschien dat andere dingen dan ook vanuit zijn hoofd/visie gefilmd zijn

1 like

Ik heb Maniac gezien en ik vond het geweldig. Heel dystopisch en absurd. Ik vond het mooi gemaakt en ook echt heel goed acteerwerk van Jonah Hill. De acteurs spelen ook niet hun standaard types en rollen.

4 likes