Ik heb het eerste seizoen van The Affair gezien en I <3 it. Wel ben ik benieuwd of de rest van de seizoenen net zo spannend/goed zien. Iemand?
Ik ben begin seizoen 3 afgehaakt. Dus als jij het verder weet te brengen, laat het mij weten of het de moeite waard is toch verder te kijken
Zelf vond ik Reign echt een leuke serie, iemand nog aanraders van series die hierop lijken?
Tof! Ik vond het een goede serie. Redelijk absurd maar daar hou ik wel van, en het kwam ook goed uit de verf. En de afleveringen zijn ook niet te lang, 40 minuten ofzo dat vind ik ook altijd wel fijn.
Ik kijk nu aflevering 2 van Marie Kondo maar meine gute wat een troep allemaal. Ze houden zichzelf ook wel voor de gek hoor dat je dat allemaal nodig hebt. Ik krijg er ook echt opruimzin van, had ik bij de eerste al.
Ik ben gister eindelijk aan la casa de papel begonnen! Ben nu bij aflevering 8 oeps
Zag net dat er een nieuw seizoen van Friends From College is! Echt lang op gewacht. Iemand anders die deze serie ook volgt?
Ik zit bij Parfum echt vast bij de een na laatste aflevering haha, vind het zo sloom. En Duits.
Ben nu halverwege American Crime Story S2 en word zo naar van die vent, wat een gekkenhuis
Ja, ik volg het ook! Nieuwe seizoen is echt weer leuk, ben er al weer bijna doorheen.
Is you leuk om te kijken op een date?
En heeft iemand de serie scream gezien? Ik vind het zoo saai, haha. Ik wil het heel graag kijken maar er mag wel wat meer actie in hoor. Of komt dat nog? Ben nu bij afl 3
ik heb alle seizoenen van Scream gezien. In aflevering 1 wordt er al een moord gepleegd, hoeveel actie wil je hebben haha?
Vond het wel lekker wegkijken maar je soms moet het verhaal ook wat gekaderd worden en passen in het dagelijkse leven van die tieners, en dat is ook naar school gaan en liefdesverhalen, ook als dat wat minder actie heeft.
leuk!! ik moet nog beginnen, maar ga ik snel doen dan.
Ik vind het gewoon saai… had gehoopt dat er spanning en horror in zou zitten maar ik vind het gewoon traag… wat ook meetelt is dat ik de rest van de serie helemaal niet boeiend vind, ik kijk niet vaak naar high school series ofzo. Maar ik vond elite bijvoorbeeld wel leuk en interessant, daar gebeurde gewoon meer.
Ik vond You persoonlijk best wel tegenvallen, had er veel positieve reacties over gelezen maar vond er vrij weinig aan. Ik zat de hele tijd “Pff, ja hoor, wat slecht …” en ben halverwege gestopt met de serie. Ik kon Penn Badgley ook gewoon niet los zien van Gossip Girl, misschien heeft dat er ook mee te maken haha
Ik vind You precies geen serie om met een date te kijken hahahh of iemand die je net kent, zou heel argwanend worden ofzo
Ohh de nieuwe True Detective Love it, zo’n fijn gloomy sfeertje weer en wat een geweldig acteerwerk van Mahershala Ali hoe
Mini spoiler True Detective?
Hij zijn karakter in drie verschillende decennia speelt. En dat einde van aflevering twee, die paniek in zijn ogen, zo sterk!!
Kan niet wachten op aflevering drie, zit er alweer helemaal in!
Ik zoek echt nog een nieuwe serie om schaamteloos te bingewatchen! Ik was een tijd geleden begonnen aan the Affair en ging daar helemaal in op, tot seizoen drie ergens… toen werd het wat langzaam en saai. Vond Bloodline, Top of the Lake en the Handmaid’s Tale ook echt geweldig.
Je maakt me nieuwsgierig! Seizoen 2 vond ik minder sterk dan seizoen 1. Nieuwe hoop voor seizoen 3 nu ik jouw bericht lees.
Ik ga nu The Jurassic Games kijken. Een mix tussen Jurassic Park en The Hunger Games. Ben benieuwd
edit: Oké na nog geen 10 minuten: dit is heel slecht Beetje Sharknado niveau haha