Series & Netflix

Nee! Wel veel over gehoord, ga ik proberen.

Jaaa! Afgelopen week laatste aflevering en ik vind het echt jammer dat het hierna gewoon klaar is. Hoop stiekem dat er over 5 jaar toch nog een nieuw seizoen wordt gemaakt.

1 like

Love Sharknado hahaha. Fles wijn en bak popcorn, beste date avonden

3 likes

Waar ik woon staat het gewoon op HBO, dat is Ziggo die de rechten van HBO in NL heeft denk ik? Gister de eerste twee en vanaf nu wekelijks een aflevering op maandag.

@Revelry jaa! Ik vond de kritiek op seizoen twee persoonlijk een beetje te hard

Off-topic betoog over seizoen 2 True Detective

Ik vond persoonlijk S2 op zichzelfstaand persoonlijk ook een goed verhaal en vind dat de kritieken soms onredelijk hard waren. Maargoed als men exakt hetzelfde verwacht als seizoen 1 dan is dat natuurlijk een heel hoge maatstaf om het langs te leggen haha! Dat is denk ik ook de kunst van een antilogische serie zoals deze - hetzelfde sfeertje neerzetten maar niet in herhaling vallen qua verhaal. Er zit nu deze keer bijna vier jaar tussen vorig seizoen en deze (in plaats van een jaar tussen seizoen 1 en 2) dus dat biedt goede hoop voor gedegen voorbereiding en een verhaal waar alle stukjes uiteindelijk in elkaar vallen.

Er zijn nog maar twee afleveringen geweest maar ik vind het weer meer van dat old-school detectivewerk zoals eerst, maar weer gecombineerd met een backstory van de hoofdpersoon waar je het fijne (nog) niet van weet. Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen wordt!

1 like

Ik ben bij aflevering 7! Ik vind het leuk, maar niet zo goed als de vorige seizoenen. Ik vind dit seizoen een beetje voorspelbaar. Ik denk dat ik weet wat er gaat gebeuren. Maar goed, het is wel the bridge hè, misschien komen ze nog met een super plottwist die ik niet aan zie komen.

1 like

Heb Sex Education echt verslonden, kijk uit naar seizoen twee (verwacht dat dat er wel komt?) en ik ga nu Outlander eens proberen.

5 likes

ahhh ik heb net The affair afgekeken en nu voel ik me weer zo doelloos. zat er helemaal in.

1 like

Dit is het. Hier staat wel ‘nieuw’.

1 like

Ik heb Sex Education afgekeken en ik vond het een hele vermakelijk serie!
Ook net Parfume dit weekend helemaal gezien. Een vriendin begon over Tabula Rossa, iemand daar al aan begonnen?

Ik heb The bridge gister ook helemaal afgekeken.
Zo jammer dat het nu klaar is.

4 likes

Ik ben nu American Crime story: the murder of Gianni Versace aan het kijken.
Had niet verwacht dat de ‘sfeer’ zo anders zou zijn dan seizoen 1 (het is natuurlijk ook een compleet ander verhaal). En grappig om Schmidt van New girl ineens te zien in een heel ander soort rol haha. Vind het erg spannend!

3 likes

Ik denk dat je Tabula Rasa bedoelt maar is echt een heeeele goede serie! Zeker kijken

4 likes

Oh haha ja die! Oke mooi, dan ga ik daar morgenavond aan beginnen!

1 like

Net haunting of hill house afgekeken. Zo’n goede serie alleen vond de laatste aflevering zo vreemd…need answers!

Welk account? Ik heb zelf geen Videoland dus ben nu wel benieuwd

Jaaaaa Lillyhammer is zo leuk!! Echt jammer dat dat gestopt is!!

1 like

Ik kijk nu de eerste aflevering van Sex Education en kan er niks aan doen maar die Adam(?) doet me zo erg denken aan rapper Sjors qua uiterlijk. Het “coole” imago komt niet echt over daardoor haha

16 likes

Ik heb tabula rasa gezien als je dat bedoelt, vond ik echt heel erg goed. Wel best eng!

1 like

Hahahahaha dit dacht ik ook!

1 like

Kijkt iemand van jullie ZOO?
Ik ben er gisteren aanbegonnen en ik ben verrast! Het is toch even wat anders dan Safe, Gram Hotel, HTGAWM etc.