Hahaha herkenbaar. Maar ik denk dat het ook niet echt de bedoeling is dat ie heel knap is, hij is meer een soort loner.
Ik heb de hele eerste aflevering gedacht dat zij het was. Vind haar ook (net als Margot Robbie) mega knap
Ik zoek een serie in hetzelfde genre als Gossip Girl en Dynasty. Iets elitair, met bitches en intriges e.d., dat gemakkelijk wegkijkt en waarbij ik niet moet nadenken (hoeft niet contemporary te zijn, mag ook historisch zijn). Iemand ideeƫn?
Totaal niet als Gossip Girl en Dynasty, maar wel elitair met bitches en intriges; Downton Abbey
Is er hier iemand met Videoland die kan kijken tot en met welk seizoen the blacklist daar op staat? Ik heb het zelf niet meer en ik weet nu niet meer of er vanavond nieuwe afleveringen komen op tv of oude.
Ik zie op Videoland nu enkel 2 afleveringen staan van seizoen 6!
Oh top! Dan is het de nieuwe
Dank je! Staat helaas niet meer op Netflix blijkbaar, maar ik ga eens kijken.
@ParisDarling Die staat al op mān lijst en wil ik nog heel graag zien! Maar ik wil hem kijken met Spaanse ondertiteling om mān Spaans te oefenen, dus niet echt iets om breinloos na een hele dag studeren te kijken, haha.
Heb je Riverdale al gezien?
Ik heb de inlogcode van een vriendin gekregen! (Zonder te vragen) Meteen Mocro Maffia gebinged afgelopen weekend!
Baby, is een Italiaanse serie en is wat vergelijkbaar met gossip girl.
Anders nog Derry Girls, een Engelse serie die echt nergens over gaat behalve het tienerleven, korte afleveringen maar wel fijn om hersenloos naar te kijken, er is ook al een paar keer over gepost in dit topic
Weet iemand nog een vergelijkbare serie als gilmore girls? Werd daar altijd zo vrolijk van en keek lekker weg. Ik zit sinds het einde in een soort serie dip haha
Heb je Clique al gezien? Staat op Videoland! Het eerste seizoen bestaat uit 6 of 8 afleveringen geloof ik. Gaat over twee beste vriendinnen die op een soort high school zitten en zij ontmoeten dan een mysterieus clubje meiden en willen bij hen gaan horen. Er gebeuren dan ook allemaal mysterieuze dingen die āopgelostā moeten worden. Echt een aanrader!
Samenvatting
Misschien is het een beetje een spoiler dat je zegt dat er iemand vermoord wordt haha?
Heeft iemand hier The Fosters gezien? Ik ben het opnieuw aan het kijken (heb ooit tot afl 10 gezien en ben toen niet meer verder gegaan) maar ik erger me zooo aan iets
Spoiler over The Fosters afl 10 ergens
Ik snap dat Callie en Brandon niet echte broer en zus zijn maar zo zie ik ze dus wel. En daarom vind ik het echt verschrikkelijkkkk dat ze een relatie krijgen
Dat is al gelijk in de eerste aflevering!
Samenvatting
Ja maar daarvan gaan ze toch eerst uit dat het zelfmoord is haha. Je bedoelt toch die vrouw die op die auto valt of heb ik de eerste aflevering wat gemist haha.
Samenvatting
Oh shit, ja ik heb seizoen 1 echt heeel lang geleden al gezien en heb toevallig vorige week de eerste 2 afleveringen terug gezien. Denk dat je dan gelijk hebt . Ga het ff in een spoiler zetten! Thanks
Net in twee dagen sex education afgekeken: LOVE IT
Jane the Virgin! Ik word altijd zooo blij van die serie! En het wordt ook nooit saai. De overeenkomst met Gilmore Girls zit 'm eigenlijk vooral in dat het een echte vrouwenserie is en dat de band tussen een jonge vrouw en haar moeder en haar oma een belangrijk thema is + de dochter is verstandiger dan de moeder.