Series & Netflix

Grace & Frankie seizoen 5 staat op Netflix! :grin:

16 likes

Ik weet wat ik ga bingen dit weekend!

2 likes

OMG yeesssssssssssssssss

2 likes

Volgt iemand nog riverdale? Ik vind het echt steeds raarder worden

2 likes

Ja die laatste aflevering, wtf man. Vind het echt niet leuk meer.

Klopt, ik erger me steeds meer aan hoe onrealistisch het is dat middelbare scholieren er zo uit zien en zich zo gedragen. Vooral die Veronica.

2 likes

Tabula Rasa vind ik een van de beste series ooit.

Vanavond begin ik aan the bridge. Hoor er alleen goede dingen over

2 likes

Precies dit, vind het ook te raar worden nu

Ja ik keek gisteren de nieuwste aflevering en dacht echt what the fack.

Riverdale

Het wordt ook steeds onrealistischer. Dat hele Gargoyle gebeuren slaat nergens op en dan heb je the farm waarvan ik nog steeds niet weet wat ze daar doen. Archie vlucht gewoon even naar Canada en wordt gedood (denk ik?) door een grizzly. Veronica runt haar eigenlijk club en diner, moet kunnen joh. En ze is zoo verliefd op archie en doet er alles aan om hem te bevrijden, maar gaat nu toch achter Reggie aan?? Oja gaat iemand überhaupt nog naar school lol?

Haha sorry ik lijk echt obsessed, maar ik vind er echt niet meer veel aan dit seizoen en ik val van de ene in de andere verbazing (op een slechte manier).

3 likes

:tada::tada::tada:

1 like

Haha wat jij beschrijft was precies wat ik dacht nadat ik gister de nieuwe aflevering bekeek!

1 like

ik hoop dat Archie dood is

5 likes

Riverdale en Sabrina the Teenage Witch zitten in hetzelfde universum, met dat in het achterhoofd is het niet zo gek dat er in Riverdale ook allerlei bovennatuurlijke ellende gebeurt.

3 likes

Vind hem echt zo’n domme klaphark.

7 likes

Ja omg ik ook, hij grijpt ook echt elk moment aan om zonder shirt te lopen

1 like

Ik moest hardop lachen om ‘‘klaphark’’.
Nu vind ik Archie ook een klaphark.

4 likes

The punisher seizoen 2 staat op netflix.

3 likes

Ik krijg het nog druk (ook met grace&frankie jeeej)

Oh serieus, ik had geen idee. Ik heb wel het idee dat seizoen 1 en 2 minder bovennatuurlijk waren. Vind het zo’n rare omslag.

Wel jammer dat ze eerst hadden gezegd dat ze niet bovennatuurlijk zouden gaan.

2 likes