Ahhhh leuk! Ben benieuwd! Vond Billy zo lekker naar te kijken in seizoen 1.
Ik dacht eerst dat het Emma Thompson was en had pas na een paar afleveringen door dat dit niet zo was.
ja het zou echt haar zus kunnen zijn! Dat accent en die stem, kapsel is een beetje devil wears prada hahaha
Ik vind haar echt en heeeele mooie vrouw
Plan coeur/the hook up plan heb ik net helemaal gekeken. Het kijkt lekker weg, een aanrader. Ben nu met sex education bezig. Een beetje vreemd maar wel lekker haha
Niet als Dana Scully? Moet ik me nu heel oud voelen dat dat mijn eerste connectie is bij haar?
Ik heb alle seizoenen uitgekeken en vind het echt heel leuk
hij was heel fijn vond ik, ben benieuwd naar de volgende!
uh tell me more please? Ik weet van niets?
ik weet al wat ik de rest van de avond ga kijken, thanks!
Ik vind sex education heel leuk tot nu toe, leuke karakters!
Kijktip:
Zo bizar.
Het einde van de laatste aflevering van Riverdale… Ik denk niet dat het zo is! Mooie cliffhanger. Ik vind het nog steeds een leuke serie
Ja dat vroeg ik me ook af. Hij heeft er toch net zo goed aan meegedaan
Ik ben nu Derry Girls aan het kijken, wel een leuke serie!
Riverdale is steeds onrealistischer aan het worden maar ik vind het nog wel leuk. Enkel stoort het hoge Disney gehalte in de bendes mij wel…
spoiler you
Heb You al een tijdje geleden afgekeken. Maar vond het irritant dat veel niet klopte. Dat ze haar vader dood verklaarde terwijl hij nog leefde… oke. Maar als ze dood is gegaan, dan moet hij toch op haar begravenis komen? En dan weten dr vriendinnen daar ineens toch van? En wat is de doodsoorzaak, iedereen deed echt zo normaal van: oh ze is dood.
Vond t ook raar van die andere 2 dood waren en je niet echt zag hoe de ouders en omgeving erop reageerden. De serie kon veel “geloofwaardiger” worden vond ik. Nu was het een beetje over de top, jammer!
You
We hebben Beck ook niet echt dood zien gaan. Zie het nog wel gebeuren dat hij haar nog in die kelder heeft oid haha
Ik ben nu la Forēt aan het kijken, vind het best leuk maar wel heel traag… Heeft iemand het hele seizoen al afgekeken? Wordt het nog spannender?
Nee het blijft traag, maar ik heb het wel afgekeken. Vond het maar gemiddeld maar was wel geboeid genoeg om toch de serie af te kijken.
Ik heb gisteravond de Netflix gekeken en daar komt hij er ook echt heeeeel slecht vanaf, haha. Dus vraag me af hoe die van Hulu dan is?
had ik ook, ik dacht kom maar doorrrr. Tot ik die eiland bewoners hoorde en zag. Walgelijk schofterig gedrag van een paar rijkeluis gasten. Mooi dat iig Billy een straf heeft gekregen. Ook omdat hij na fyre ineens fake tickets ging verkopen voor vanalles, wtf gast.