Ik kijk Dating Around. Wie ook? Ik vind het wel leuk.
Podcast is stukken beter, maar het verhaal is erg bijzonder. Ik heb de serie al gezien een tijdje terug en hoe erg ook, vind ik debra best naïef.
Iemand begonnen met ‘the umbrella academy’? Ik vond de trailer zo chaotisch. Weet niet zo goed wat ik kan verwachten.
Ik vind t wel leuk! Hou van Ellen page.
Ben gister begonnen met kijken en nu bij aflevering 6,maar ben begonnen met kijken met Mn date dus nu kan ik pas verder als ik hem weer zie.
Vriendin van mij is ook bij die aflevering en gister gestart dus ook positief.
Moet wel zeggen dat hun beide van Marvel achtige dingen houden en ik niet perse, daar heeft dit wel wat van weg namelijk, maar vind t wel leuk!
Oh marvel vind ik ook leuk! Dan ga ik een gokje wagen haha. Ja ellen page is leuk!
Ik kijk La Treve (Belgische serie, echt een aanrader) en de hoofdrolspeler lijkt echt enorm op Gregor van Mascha, vòòr zijn haartransplantatie dan
Ik vind dirty john zo mega saai. En die vrouw zo naif en die dochters zo overdreven. Heb mezelf gemarteld met 4 afleveringen en die half door gespoelt en toen de laatste aflevering gekeken. Maar nee ik vind het niks haha
Ik vond het ook niet heel erg leuk. Had wel die podcasts geluisterd, vond dat wel vermakelijk, maar de serie vond ik toch een beetje tegenvallen.
Ah dat is inderdaad leuk om te kijken! Vind wel de presentatrice vervelend, zo overdreven…
Ik ben dit weekend begonnen aan The Fall en nu bij s2e3, oeps. Wat een spannende en goede serie!
Nog duizend dank voor de tip van Love, Rosie. Ik vond hem heeeel leuk
Ja ik ook! Heel gek om ook te zien hoe anders iedereen zich gedraagt. Ik vraag me alleen af of ze dan meerdere dagen op dezelfde date zijn geweest, maar waarom dan per se dezelfde kleding ook? Dat maakt het een beetje gek
Ik ga Suits weer proberen op te pakken vanaf seizoen 3. Ik vind op ‘t moment niks leuk en niks houd mn aandacht vast… mis het echt om helemaal in een serie te zitten en elke avond weer iets hebt om naar uit te kijken.
Ben hier ook mee begonnen en moet hier de hele tijd aan denken. Ik zit te wachten tot hij iemand “foefje” gaat noemen.
Heb nog maar 2 afleveringen gezien maar volgens mij is dit zo’n serie waar iedereen in dat dorp wat op z’n kerfstok heeft. Ben benieuwd.
Heb ook Dirty John afgekeken omdat ik het einde moest weten maar vond het geen aanrader. Vond You dan beter.
Ik vond Russian Doll wel een aanrader! Het was weer het typische groundhog day format maar dan wel met interessante twists en gewoon leuk want ik hou van Nickie van orange is the new black haha
Vond ik ook! Eerste aflevering vond ik nog een beetje matig, maar daarna zat ik er echt helemaal in en vond ik het top. Verrassend tot het einde inderdaad!
Ik ben net klaar, waarom zijn er maar 8 afleveringen?! Ik wil meeeeeeeeer. Liefde voor Robert Sheehan, vond hem ook altijd al zo leuk in Misfits
Jaa net afgekeken loved it.
Oh ja daar was hij zo leuk in!
'if I was mentally deficient, I would have missed! Echt zo hard gelachen toen.
Heeft iemand bog tips voor een feelgood serie met lekker veel afleveringen per seizoen.
Ik vind feel good:
Gilmore girls
Mc leods daighters
Winners & Losers
Hoeft niet perse héél goed te zijn. Wel lekker wegkijken met beetje romantiek en humor. Ik kan nergens meer series vinden met lekker lang seizoen