Aaaw heb Sex Education afgekeken. En please like me ook.
Wat moet ik nu? Vind het ongemakkelijke erin zo heerlijk hahaha! Maar misschien dat ik aan Suits ga beginnen!
Weet iemand waar ik seizoen 15 van Greyâs Anatomy kan terugkijken? Ik weet dat net 5 het op dinsdag uitzendt maar ik heb de eerste afleveringen dus gemist
oke door deze vergelijking ga ik er misschien toch maar aan beginnen dan, het leek me niet heel leuk maar hou van die film
Dating Around in twee avonden gekeken, lekker luchtig en kijkt makkelijk weg. Verfrissend concept ook wel, vond het eerst een beetje gek maar zat er snel in. Zitten wel bijzondere types in af en toe.
Als je zonder ondertiteling wil kijken https://www.couchtuner.cloud/?s=Greys+anatomy. Met weet ik niet. Staat niet op videoland zag ik.
Ik kijk The Boy. Wat een vreemde film.
Die heb ik ook gezien, vond hem eng. Die creepy Brahms.
Heb je lovesick al gezien? Vond ik minstens zo goed! En fresh meat is ook wel lekker ongemakkelijk.
hahaha ja vet rare film is dat! Vond hem echt doodeng in het begin, daarna wordt het wat minder
Ben benieuwd wat je van het einde vindtâŠ
Einde The Boy
Heel onwaarschijnlijk. Ik had het nog leuker en âgeloofwaardigerâ gevonden als de geest van de jongen rondspookte. Dit sloeg nergens op, want waarom deed die vrouw zo vreemd dan?
Thnx!
Ik vind Younger op videoland ook echt heel leuk!
Atypical is ook tof!
thanks voor de tips, ben net begonnen aan Chesapeake shores en vind het heel leuk!
Loopt de serie nog? Durf niet te googelen ivm met spoilers haha
Ik heb even voor je gegoogled (want ik kijk het niet dus ongevoelig voor spoilers), en de serie is twee weken terug renewed voor het vierde seizoen! Dat seizoen zal wel maar zes afleveringen hebben ipv de gebruikelijke tien
Joanna Lumley (van Absolutely Fabulous) heeft ook meerdere series gemaakt, ze ging oa langs de Zijderoute reizen. Weet alleen niet waar het terug te kijken isâŠ
Ik ben met mijn vriend teenage space vampires aan het kijken, omg zo slecht
Ja ik heb dirty John gekeken. Maar ik vond het niet heel goed. Het verhaal vond ik spannend maar het acteerwerk was zo slecht (vooral die dochters). Ik ga nog wel de podcast luisteren die schijnt goed te zijn