Series & Netflix

Ben benieuwd wat je van het einde vindt…

Einde The Boy

Heel onwaarschijnlijk. Ik had het nog leuker en ‘geloofwaardiger’ gevonden als de geest van de jongen rondspookte. Dit sloeg nergens op, want waarom deed die vrouw zo vreemd dan?

1 like

Thnx!

1 like

Ik vind Younger op videoland ook echt heel leuk!

1 like

Atypical is ook tof!

1 like

thanks voor de tips, ben net begonnen aan Chesapeake shores en vind het heel leuk!
Loopt de serie nog? Durf niet te googelen ivm met spoilers haha

Ik heb even voor je gegoogled (want ik kijk het niet dus ongevoelig voor spoilers), en de serie is twee weken terug renewed voor het vierde seizoen! Dat seizoen zal wel maar zes afleveringen hebben ipv de gebruikelijke tien :slight_smile:

1 like

Joanna Lumley (van Absolutely Fabulous) heeft ook meerdere series gemaakt, ze ging oa langs de Zijderoute reizen. Weet alleen niet waar het terug te kijken is…

1 like

Er staat heel veel op youtube!

Van Michael Palin overigens ook

@Tsundoku

2 likes

Ik ben met mijn vriend teenage space vampires aan het kijken, omg zo slecht :joy:

1 like

Ja ik heb dirty John gekeken. Maar ik vond het niet heel goed. Het verhaal vond ik spannend maar het acteerwerk was zo slecht (vooral die dochters). Ik ga nog wel de podcast luisteren die schijnt goed te zijn

Staat american crime story op Netflix, ja toch he? Als ik het in de zoekbalk typ, geeft ie bij mij alleen andere series als resultaat :frowning:

ik kom hier maar niet doorheen… heb hem maar verwijderd. Ik kijk op een later moment wel weer.

Ik ben nu halverwege aflv 3 en het boeit me ook nog niet zo. Ik vind de sfeer wel fijn (beetje jaren 90?) maar het verhaal trekt me gewoon niet zo. Ik doe nu al 2 weken over 3 afleveringen.

Volgens mij zijn heel veel “reality shows” gescript. Denk aan Temptation Island, Ex on the beach etc etc. Vooral opvallend dat alle ex’en van het laatst genoemde programma toevallig allemaal opgepompt zijn of nep tieten hebben. Maar dat is in Temptation niet anders. Die worden daar gewoon op gecast.

Maar goed, makkelijk scoren hè. :grin:

Ik kijk Greys met een VPN op de amerikaanse netflix!

1 like

Chespeake Shore vind diat zo relaxt om te kijken. Wil dan altijd daar wonen, terwijl ik volgens mij nooit in een dorp zou kunnen wonen haha.
Las net dat het 4e seizoen wel maar 6 afleveringen krijgt. Maar wel misschien nog een spin-off film over de 3 zussen.

1 like

Dan krijg ik idd enkel het eerste seizoen van American Crime Story te zien. Ugh :frowning:

Naamloos

En als je op Versace zoekt?

Ik lees net dat er geen seizoen 3 komt van Friends from College. Jammer!!