Staat american crime story op Netflix, ja toch he? Als ik het in de zoekbalk typ, geeft ie bij mij alleen andere series als resultaat
ik kom hier maar niet doorheen… heb hem maar verwijderd. Ik kijk op een later moment wel weer.
Ik ben nu halverwege aflv 3 en het boeit me ook nog niet zo. Ik vind de sfeer wel fijn (beetje jaren 90?) maar het verhaal trekt me gewoon niet zo. Ik doe nu al 2 weken over 3 afleveringen.
Volgens mij zijn heel veel “reality shows” gescript. Denk aan Temptation Island, Ex on the beach etc etc. Vooral opvallend dat alle ex’en van het laatst genoemde programma toevallig allemaal opgepompt zijn of nep tieten hebben. Maar dat is in Temptation niet anders. Die worden daar gewoon op gecast.
Maar goed, makkelijk scoren hè.
Ik kijk Greys met een VPN op de amerikaanse netflix!
Chespeake Shore vind diat zo relaxt om te kijken. Wil dan altijd daar wonen, terwijl ik volgens mij nooit in een dorp zou kunnen wonen haha.
Las net dat het 4e seizoen wel maar 6 afleveringen krijgt. Maar wel misschien nog een spin-off film over de 3 zussen.
Dan krijg ik idd enkel het eerste seizoen van American Crime Story te zien. Ugh
En als je op Versace zoekt?
Ik lees net dat er geen seizoen 3 komt van Friends from College. Jammer!!
Oh echt. Als ik met VPN Netflix wil kijken blokkeert het. Welke VPN gebruik je?
Ja heeel veel VPNs zijn geblokkeerd. Ik heb nu ExpressVPN voor €12 per maand en die werkt top!
Ik heb Russian Doll nu ook eindelijk afgekeken. Vond het echt verrassend leuk, al had ik wat moeite met de eerste aflevering.
Thanks. Ga ik die eens proberen
België, zou dat het verschil maken? Kan je gemakkelijk Netflix op NL instellen, of zou ik daarvoor een VPN nodig hebben?
@JaneB Versace levert ook niks op
Echt first world problem dit, maar iedereen bedankt om mee te denken!
Hij staat inderdaad niet op Netflix België.
Oh
Ah nee zo jammer
Is Dirty John een aanrader?
Mee eens. Acteerwerk was echt heel slecht en het was te langdradig. En gek genoeg is het verhaal op sommige punten niet goed uitgewerkt (bv over zn jeugd).
The Twilight Zone krijgt een remake! Release is voor 1 april dit jaar (geen flauwe grap btw)