Series & Netflix

Zou er op een of andere manier een vervolg kunnen komen daarop?

Ik kijk sinds gisteren bijna non stop ‘you me her’ en vind het echt even heerlijk wegkijken na alle serieuzere series die ik de afgelopen maanden heb gekeken. Maar hierna ga ik toch wel weer voor iets met wat meer inhoud ahah.

1 like

Aah dankjewel!!

Kan je op de een of andere manier ook aangeven dat je iets al hebt gezien in Netflix?
Ik heb nu een apart profiel voor mezelf aangemaakt omdat ik niet alles gelijk met mn vriend kijk, alleen nu krijg ik allemaal aanraders die ik al heb gezien

1 like

Je kunt wel series en films een duimpje omhoog of omlaag geven, misschien dat Netflix die titel dan niet meer als suggestie geeft. En is ook fijn want dan worden andere suggesties daarop gebaseerd.

Dat had ik ook ja, vond het zo bizar, was gewoon een beetje in shock.

Poeh ik zou het niet weten.

Ik ben eindelijk ook begonnen met Sex Education! Volgens mij de eerste comedy serie die ik kijk in m’n leven haha, maar ik vind het leuk tot nu toe.
Oh en die ene jongen lijkt inderdaad zo erg op rapper Sjors!! Ik kwam er eerst uit mezelf op en toen bedacht ik me dat ik dat hier ook al gelezen had.

12 likes

Ik heb net seizoen 1 van scream af en begon vol enthousiasme aan seizoen 2 maar het is gewoon letterlijk hetzelfde? Ik vond seizoen 1 al traag en langdradig maar je wilt de ontknoping toch wel weten maar pff zeg

Klaar met Sex Education! Heb echt heel lang gedacht dat het een flauwe serie over seks was, maar vond het echt een hele toffe serie!

spoiler seizoen 1

Maeve en Otis zal volgend seizoen wel wat worden. Ben blij dat dit seizoen niet gebeurd is eigenlijk, vond daar Jackson en Ola te leuk voor! Adam en Eric was een beetje voorspelbaar, maar toch leuk. Oh en Jean en de zweedse handyman wil ik misschien nog wel het liefste bij elkaar hebben.

Waar ik me trouwens wel wat aan stoorde is toen die foto van die vagina viral ging er nergens in de aflevering benoemd werd dat het een hele normale vagina was, maar Otis hem ging vergelijken met zijn rare kleine teen.

En nu weer verder met Brooklyn 99!

5 likes

Ik vind Killing Eve echt heerlijk! Zo’n lekkere zondagmiddagserie, net als The sinner (seizoen 1).

2 likes

Ik ben op aanraden van de mensen hier aan The Good Place begonnen. Een leuke serie die lekker wegkijkt :smiley:

Verder staat Gone Girl op mijn lijst, die wil ik echt een keer zien en het komt er maar niet van!

6 likes

Ik ben begonnen met the good doctor. Ben nu bij aflevering 2 en ik vind het wel vermakelijk.

1 like

Ik zit dit nu ook te kijken en denk alleen maar wtf? Die ouders, wtf? Dat verhaal in die camper, wtf?

Ik ben nu ook aan het kijken en al zoveel wtf-momenten binnen nog geen tien minuten hahaha

Ik heb in 1 middag russian doll gekeken en ik vind het echt een toffe serie!

1 like

Nog een ding over die Adam van Sex Education: hij en die vader in de serie lijken zo erg op elkaar! Ik had het opgezocht, maar ze zijn geen echte familie. Super goed gecast wel.

foto's

20 likes

Jaa die zijn echt top gecast! Viel mij zelfs op en ik was vooral de hele serie bezig met het bekijken van Jackson :star_struck::joy:

5 likes

Ik ben nu afl 1 van Sex Education aan het kijken en hij lijkt idd echt heel erg op rapper Sjors. Kon bij die eerste scùne alleen maar denken “yeah let’s go!” :sob:

11 likes

Ik had een trailer van ‘the upside’ gekeken en ik dacht wow dit is lullig! Zooo Ă©Ă©n-op-Ă©Ă©n gekopieerd van les intouchables
! Blijkt dat het een amerikaanse remake is, logisch dat het erop lijkt. Hetzelfde waargebeurde verhaal :woman_shrugging: