Ik kijk af en toe Derry Girls en ergens is het wel grappig maar aan de andere kant gaat het werkelijk nergens over? haha
Ik vond Derry Girls echt heel goed! Ben normaal helemaal niet van de komedies maar vond dit in combinatie met de problemen in Noord-Ierland wel heel interessant. Denk dat het idee ook wel is dat er eigenlijk niks gebeurd maar dat er wel altijd dat conflict op de achtergrond is.
Nou niet dat er iets niet klopte, maar ik vond het zo weinig uitgewerkt. Je kon wel zien dat hij niet de beste jeugd had gehad, maar er werd zo weinig over verteld naar mijn mening.
Hmm dan skip ik Dirty John wel. Kan echt niks vinden wat ik leuk vind op ‘t moment!
Jaaa van Jordan Peele toch? Ik heb hier echt zin in, hopelijk is het wel ergens terug te kijken
Ik vind Derry Girls echt leuk. Jammer dat er maar 6 afleveringen zijn
Heeft iemand de serie Absentia al gezien? Hij is nieuw op Videoland en lijkt mij wel spannend!
Ik wil er vanavond aan gaan beginnen. Lijkt mij idd wel spannend
Lijkt mij ook een spannende serie! Morgen de eerste aflevering kijken
Ik heb 'm gezien en ik vond 'm wel vermakelijk, maar niet geweldig. Ik moest ook even googelen om het plot weer te weten, dus hij heeft niet heel veel indruk gemaakt blijkbaar
Eindelijk het laatste seizoen van Bates Motel kijken op Netflix.
Iemand al begonnen aan The Umbrella Academy? Heb van het weekend twee afleveringen gekeken, maar voor mij was het allemaal iets te nep en te vaag. Ga hem denk ik ook niet verder kijken.
Ik heb net Bates Motel afgekeken. Vond t echt leuk en ben sad dat het afgelopen is
Ik heb de films Life en Solace gezien en vond ze beide bovengemiddeld leuk
Heeft iemand hier de ziggo go app? En tips? ik zag dat SATC erop staat, super chill.
Is er animo voor een apart film/bioscoop topic?
Dankje! Wat stom dat ik hem niet kon vinden
Thanks!
Iemand hier die the fotographer of Mauthausen gezien heeft (Netflix), en me kan vertellen of ‘ie de moeite waard is?