Oh echt. Als ik met VPN Netflix wil kijken blokkeert het. Welke VPN gebruik je?
Ja heeel veel VPNs zijn geblokkeerd. Ik heb nu ExpressVPN voor €12 per maand en die werkt top!
Ik heb Russian Doll nu ook eindelijk afgekeken. Vond het echt verrassend leuk, al had ik wat moeite met de eerste aflevering.
Thanks. Ga ik die eens proberen
België, zou dat het verschil maken? Kan je gemakkelijk Netflix op NL instellen, of zou ik daarvoor een VPN nodig hebben?
@JaneB Versace levert ook niks op
Echt first world problem dit, maar iedereen bedankt om mee te denken!
Hij staat inderdaad niet op Netflix België.
Oh
Ah nee zo jammer
Is Dirty John een aanrader?
Mee eens. Acteerwerk was echt heel slecht en het was te langdradig. En gek genoeg is het verhaal op sommige punten niet goed uitgewerkt (bv over zn jeugd).
The Twilight Zone krijgt een remake! Release is voor 1 april dit jaar (geen flauwe grap btw)
Ik kijk af en toe Derry Girls en ergens is het wel grappig maar aan de andere kant gaat het werkelijk nergens over? haha
Ik vond Derry Girls echt heel goed! Ben normaal helemaal niet van de komedies maar vond dit in combinatie met de problemen in Noord-Ierland wel heel interessant. Denk dat het idee ook wel is dat er eigenlijk niks gebeurd maar dat er wel altijd dat conflict op de achtergrond is.
Nou niet dat er iets niet klopte, maar ik vond het zo weinig uitgewerkt. Je kon wel zien dat hij niet de beste jeugd had gehad, maar er werd zo weinig over verteld naar mijn mening.
Hmm dan skip ik Dirty John wel. Kan echt niks vinden wat ik leuk vind op ‘t moment!
Jaaa van Jordan Peele toch? Ik heb hier echt zin in, hopelijk is het wel ergens terug te kijken
Ik vind Derry Girls echt leuk. Jammer dat er maar 6 afleveringen zijn
Heeft iemand de serie Absentia al gezien? Hij is nieuw op Videoland en lijkt mij wel spannend!
Ik wil er vanavond aan gaan beginnen. Lijkt mij idd wel spannend
Lijkt mij ook een spannende serie! Morgen de eerste aflevering kijken