Ik heb 'm gezien en ik vond 'm wel vermakelijk, maar niet geweldig. Ik moest ook even googelen om het plot weer te weten, dus hij heeft niet heel veel indruk gemaakt blijkbaar
Eindelijk het laatste seizoen van Bates Motel kijken op Netflix.
Iemand al begonnen aan The Umbrella Academy? Heb van het weekend twee afleveringen gekeken, maar voor mij was het allemaal iets te nep en te vaag. Ga hem denk ik ook niet verder kijken.
Ik heb net Bates Motel afgekeken. Vond t echt leuk en ben sad dat het afgelopen is
Ik heb de films Life en Solace gezien en vond ze beide bovengemiddeld leuk
Heeft iemand hier de ziggo go app? En tips? ik zag dat SATC erop staat, super chill.
Is er animo voor een apart film/bioscoop topic?
Dankje! Wat stom dat ik hem niet kon vinden
Thanks!
Iemand hier die the fotographer of Mauthausen gezien heeft (Netflix), en me kan vertellen of āie de moeite waard is?
geen flauw idee, ik heb het via mn huisbaas
Ik heb Gilmore Girls inmiddels al zoān 5x helemaal gekeken⦠ik vind het zo jammer dat er zo weinig andere series zijn met dezelfde sfeer. Nog iemand tips?
Ja ik! Heb nu 3 afleveringen gezien. Ik vind het wel leuk eigenlijk, vind het weer eens wat anders! En de muziek vind ik heel leuk. Het is alleen geen binge serie, maar voor zo af en toe een aflevering vind ik het wel leuk. Maar snap idd wel wat je bedoelt met nep haha.
Ik ga misschien ook wel weer verder kijken, ben toch wel een beetje benieuwd hoe het nu afloopt, hahaha.
Ben echt in de war door deze trailer. Misschien seizoen 1 opnieuw kijken?
Ah yess! Ben benieuwd naar seizoen 2. Ben ook vrij veel vergeten
Als je het zomaar kan afspelen zonder dat je een pincode moet invullen, dan kan je gewoon kijken! Alleen bij On Demand staan betaalde films en series als het goed is. Ik heb heel GOT via Ziggo gekeken en nog geen gillende ouders
Oh toevallig zat ik van de week mezelf nog af te vragen of er al een seizoen 2 was!
Bates Motel zojuist afgekeken. Damn wat een serie. Beetje verdrietig dat er niet meer afleveringen zijn. Deze serie mag wel wat meer liefde krijgen dus als je nog een goede spannende serie zoekt⦠Bates Motel kijken!