Ik wilde net ook al Shadow Hunters tippen, maar kwam er gewoon niet op hoe het heette. Zo lekker slecht!
Edit: die andere staat hier niet op Netflix, maar wel op Amazon Prime zie ik net, dus die gaat op de watchlist!
Ik wilde net ook al Shadow Hunters tippen, maar kwam er gewoon niet op hoe het heette. Zo lekker slecht!
Edit: die andere staat hier niet op Netflix, maar wel op Amazon Prime zie ik net, dus die gaat op de watchlist!
Ja. Heerlijke series om bij weg te kijken en niet na te hoeven denken.
Kijk a u b niet verder. Zonde van je tijd.
heb 'm wel afgekeken want had niks beters te doen. maar wat een ellendige film
Haha dan raad ik je verliefd op cuba ook af
Haha ik ga vanavond daarheen
Ik ga zo behind the curve kijken
Deze héb ik van de week gekeken. Ik vond het echt een aparte documentaire en vooral grappig dat mensen zo ver kunnen gaan om ‘hun gelijk’ te kunnen ‘bewijzen’ … Een aanrader!
Ben zo benieuwd! Klinkt heel interessant. Waarom laten flat earthers niet gewoon een raket bouwen ergens zodat ze de vorm van de aarde zelf kunnen zien?
Volg je trouwens Nasa op instagram? Elke foto staat vol met reacties van earth is flat
Je zult zien dat ze in de documentaire veel betere manieren hebben om het te bewijzen … Oeeh nee ga ik nu meteen volgen!
Hahaha nu ben ik heel nieuwsgierig! Zeker over dat water altijd levelt?
Ze gaan aan de slag met lasers en weet ik het allemaal. Maar hun eigen bewijzen ontkrachten ze ook weer in de documentaire … En dan zijn het ineens geen bewijzen meer. En de theorie dat er in het midden van de aarde een paal staat waar dan een zon en maan aan hangen vind ik ook mooi. Dat zie je tenminste terug op bepaalde platen van de aarde die iemand maakt.
Ik kan hier echt met m’n verstand niet bij
Ik kijk dit nu ook, vind dit ik echt het fijnste genre op Netflix, beetje zoals Wild wild Country.
Echt hoor hahahaha
Ja en dat Antarctica het midden van de aarde zal zijn
heeft iemand springvloed/springfloden gezien? ik vond de laatste aflevering zo onbevredigend
ik vond het zo kut dat tom stilton echt pas in de laatste minuut vertelt dat zij het kind is van adelita en nils wendt?!?!?! verdomme 10 afleveringen is olivia alles aan het onderzoeken en alles en dan serieus op het laatste rondje in ja de baby leefde nog en ja dat ben jij dus. WAAROM heeft niemand dit eerder gezegd? neem aan dat die mette het ook wel wist? vind dit einde zo’n afbreuk doen aan (vind ik) een goede serie.