Series & Netflix

Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen american horror story komt? Die is toch allang afgelopen op tv?

Kijkt iemand Workin Moms? Is het wat?

Dirty John kijk ik niet meer af. Ik vind het helemaal niks en ik ga liever de podcast luisteren.

Ik weet nog steeds niet waarom er nu maar 2 seizoen erop staan staan.En eerst alle 5.

Volgt iemand hier This Is Us? Ik vind het huidige seizoen tot nu toe een beetje matig maar de nieuwste aflevering vond ik zo goed en fijn!

ik kijk nu zwaar verliefd en na vijf minuten vind ik het al een hele slechte film zeg pff

Heb hem een tijdje geleden gekeken, hij is behoorlijk psycho idd :grin:

1 like

Iemand een aanrader voor een nieuwe serie op Netflix? Geen misdaad , beetje chickclit of fantasy?

The Shannara chronicles, shadow hunters

Ik wilde net ook al Shadow Hunters tippen, maar kwam er gewoon niet op hoe het heette. Zo lekker slecht!

Edit: die andere staat hier niet op Netflix, maar wel op Amazon Prime zie ik net, dus die gaat op de watchlist!

1 like

Ja. Heerlijke series om bij weg te kijken en niet na te hoeven denken. :see_no_evil:

Kijk a u b niet verder. Zonde van je tijd.

heb 'm wel afgekeken want had niks beters te doen. maar wat een ellendige film

1 like

Haha dan raad ik je verliefd op cuba ook af

Haha ik ga vanavond daarheen :sweat_smile:

1 like

Ik ga zo behind the curve kijken :joy:

Deze héb ik van de week gekeken. Ik vond het echt een aparte documentaire en vooral grappig dat mensen zo ver kunnen gaan om ‘hun gelijk’ te kunnen ‘bewijzen’ :stuck_out_tongue_winking_eye:… Een aanrader!

1 like

Ben zo benieuwd! Klinkt heel interessant. Waarom laten flat earthers niet gewoon een raket bouwen ergens zodat ze de vorm van de aarde zelf kunnen zien?

Volg je trouwens Nasa op instagram? Elke foto staat vol met reacties van earth is flat

Je zult zien dat ze in de documentaire veel betere manieren hebben om het te bewijzen :joy:… Oeeh nee ga ik nu meteen volgen!

Hahaha nu ben ik heel nieuwsgierig! Zeker over dat water altijd levelt?