Series & Netflix

Hahahaha maar alleen al: forget to what you teached in school.

Volgens mij was hij helemaal niks teached in school.

Seizoen 2 is een tijdje geleden uitgezonden bij de NPO. Niet dat ze er daar veel verder op door gaan maar misschien wil je hem toch kijken :wink: Moet je wel zo’n NPO account hebben

Ik had op YouTube een tijdje geleden de trailer gezien van Isn’t it romantic? En toen was ik er echt excited over, van wow dit is echt een leuke film, maar hij moet nog in de bioscoop komen, mmmm nog eventjes wachten. Bleek hij gewoon in premiere te gaan op Netflix!!
Dus ik heb hem gisteren gekeken maar vond hem eigenlijk niet zo leuk, en ik weet dat het een soort ‘grap’ is naar andere romantic comedies, maar mehh ik had er meer van verwacht.

3 likes

Ik was ook helemaal hyped want Liam. Maar wow na een halfuur uitgezet.

Oh nu baal ik want ik had me hier op verheugd voor vanavond haha :frowning_face:

1 like

Jaa ik vind This is us super leuk! Wat vind je minder aan dit seizoen?

Ik vind de verhaallijnen tot nu toe niet zo leuk en interessant. Daardoor voelt het best langdradig aan. Heb na gisteren wel goede hoop dat ik het weer leuker ga vinden!

oh echt! ik heb een npo account dus dat komt goed uit :slight_smile:

1 like

Ik vond dat deel ook totaal niets toevoegen aan de serie, ze konden het er evengoed uit gelaten hebben. Alsof ze nog even snel dat stukje erbij gepropt hebben ook

1 like

Ik ben gisteren aan The Alienist begonnen, heb nu 4 afleveringen gezien en vind het echt goed tot nu toe. Ben wel benieuwd hoe ze nog 6 afleveringen gaan vullen, maar tot nu toe vond ik alle afleveringen een fijn tempo hebben dus vertrouw erop dat het goed komt.

2 likes

Ja, vond ik ook een mooie serie!

2 likes

ja hè? ook echt in de laatste minuut. verder krijg je ook geen uitleg ofzo. heel vaag

1 like

Ik heb net Gone girl gekeken op Netflix, is al een best oude film. Maar omg zo goed!!

10 likes

Na 2 afleveringen ben ik gestopt met de serie Dirty John. Kwam er niet doorheen.
Maar de docu vond ik dan wel weer interessant!

Kut, ik wou net de laatste 2 afleveringen van the Americans seizoen 5 bekijken, staat het hele seizoen niet meer op Netflix?? Wel nog seizoen 1 tem 4, zo onlogisch?

Ik wilde net abducted in plain sight kijken, maar Netflix gaf aan dat de titel nu niet beschikbaar is. Is het van Netflix afgehaald? :open_mouth:

Ik kan hem nog gewoon kijken

Hmm dan ligt het aan mijn Netflix helaas!

Ik ben Game of Thrones weer overnieuw aan het kijken voor seizoen 8 begint en ik zie echt steeds dingen die ik eigenlijk alweer vergeten was. Zo fijn dit, alles vers in het geheugen straks voor de laatste afleveringen.

4 likes

Ik heb The Umbrella Academy zojuist afgekeken. Echt een goede serie en ik ben echttt benieuwd naar seizoen 2!

3 likes