Series & Netflix

Ik heb net Gone girl gekeken op Netflix, is al een best oude film. Maar omg zo goed!!

10 likes

Na 2 afleveringen ben ik gestopt met de serie Dirty John. Kwam er niet doorheen.
Maar de docu vond ik dan wel weer interessant!

Kut, ik wou net de laatste 2 afleveringen van the Americans seizoen 5 bekijken, staat het hele seizoen niet meer op Netflix?? Wel nog seizoen 1 tem 4, zo onlogisch?

Ik wilde net abducted in plain sight kijken, maar Netflix gaf aan dat de titel nu niet beschikbaar is. Is het van Netflix afgehaald? :open_mouth:

Ik kan hem nog gewoon kijken

Hmm dan ligt het aan mijn Netflix helaas!

Ik ben Game of Thrones weer overnieuw aan het kijken voor seizoen 8 begint en ik zie echt steeds dingen die ik eigenlijk alweer vergeten was. Zo fijn dit, alles vers in het geheugen straks voor de laatste afleveringen.

4 likes

Ik heb The Umbrella Academy zojuist afgekeken. Echt een goede serie en ik ben echttt benieuwd naar seizoen 2!

3 likes

Iemand Workin’ Moms al gezien? Ik blijf kijken terwijl ik het niet eens heel fantastisch vind. Weet niet waarom haha.

Contratiempo (EN titel: the invisible guest) Echt zooo goed.

7 likes

Haha ja ik ook! En door haar ogen, ze heeft zo lekker veel ooglid.

1 like

@Superkonijn ik vind trouwens die man van Jenny + hun baby echt zooo lief samen. Hij is echt knap ook.

Ik word helemaal gek van die bovenlip

@Fenayi Ik wil ook opnieuw kijken maar weet dan niet bij welk seizoen ik moet beginnen. Lastig lastig

1 like

Seizoen 1? :rofl:

Ja nee dat kan dus niet want daar heb ik geen tijd voor, voor het nieuwe seizoen. Bovendien heb ik de eerste boeken gelezen en die afleveringen zijn bijna exact hetzelfde dus dat weet ik allemaal nog wel. Ja het is een serieus dilemma hoor. En hoe langer ik wacht, hoe minder tijd. Catch 22.

Nee, maar wel vermakelijk.

1 like

Ik zat net voor de 2e keer San Junipero te kijken van Black Mirror en moest gewoon huilen
zat er helemaal in, zó goed.

4 likes

Ik heb geen streamingdienst waar het op staat, en geen zin om nĂłg een abonnement af te sluiten (behalve voor de gratis maand als het straks weer begint, samen met vrienden zorgen we zo dat we elke week kunnen kijken :smile:), maar ben nu de podcast Binge Mode aan het luisteren, zodat ik straks toch weer helemaal weet wat er ook alweer gebeurd is :smiley: Zij doen trouwens ook Harry Potter, met heel veel achtergrondinfo ook, heb het als een tip van iemand hier uit het podcasttopic.

Ik heb net in 1 middag seizoen 1 uitgekeken haha.
Wel een leuke serie! Benieuwd naar het 2e seizoen.

Ik heb gisteren The Alienist afgekeken, vind het wel echt een aanrader! Goed verhaal en voor zover ik het kon zien ook niet slecht wat historical accuracy betreft, jurken die kloppen bij het jaar, etc. En vind het ook wel lekker dat het 10 afleveringen zijn en klaar, niet zo veel lopen rekken en doen om er toch nog meer afleveringen/een extra seizoen uit te persen.

3 likes