Star Trek disco krijgt een derde seizoen
Ik hoorde gister heaven is a place on earth op de radio en toen zat ik ook helemaal zo in de auto
Ik kan dat nummer nooit meer horen zonder aan die aflevering te denken.
Hahahah! Ja dit heb ik ook! Moest ook echt hard lachen toen ze hier in de serie een opmerking over maakten!
Er komt een seizoen 3 van The Sinner met Matt Bomer erin .
Kijkt iemand Secrets and lies? Zag het toevallig voorbij komen op Videoland. Heb de trailer opgezocht en lijkt wel een goede serie.
Ik heb gisteren Homecoming gekeken, van de regisseur van Mr. Robot (het hele seizoen in één dag, oeps). Staat niet op Netflix maar Amazon Prime, heb zo’n gratis proefmaand gedaan. Het gaat over een soort reïntegratie traject voor militairen en is gebaseerd op een podcast. Ik vond het echt een goede serie. Goed verhaal, toffe sfeer en cinematografisch ook heel fijn gedaan. Ik was naar aanleiding van de verhalen van mijn vriend over Mr. Robot bang dat het heel ingewikkeld zou worden maar het was goed te volgen allemaal. Aanrader dus!
Ik was ook echt teleurgesteld. En die dude van pitch perfect zit ook in ELKE netflix original film, ben hem ook wel beu.
Clique seizoen 2 heb ik gister uitgekeken. Vond hem wel de moeite waard!
Heb Isn’t Romantic toevallig gisteravond gekeken maar vond 'm echt vreeeeselijk irritant. En niet grappig. Snapte in het begin ook niet echt waar het nou naar toe ging maargoed. Normaal gesproken vind ik films waar Rebel Wilson in speelt altijd wel grappig
Ik vond The Umbrella Academy echt heel tof. Door de aanwezigheid van Ellen Page en Tom Hopper besloot ik die serie te kijken maar uiteindelijk vond ik het karakter van Klaus, Robert Sheehan en het personage Number Five nog wel het leukst. Heel knap soms hoe een jong iemand zo overtuigend een zogenaamd veel ouder iemand kan spelen. En ik was verbaasd dat Sheenan gewoon hetero was. Soms ben ik schijnbaar toch erg kortzichtig als iemand zo excentriek met kleding etc. Ik ing na aflevering 10 direct checken of er ook een tweede seizoen zou komen en dat is nu al zeker.
Verder heb ik laatst You gezien omdat het gaat over een auteur en een boekenwinkel en vond het best vermakelijk. Ik heb mij alleen kapot lopen ergeren aan het vrouwelijke hoofdpersonage. Wat is zij een domme drol zeg. . Nu wel het tweede boek van die serie gekocht omdat ik wilde weten hoe het verder gaat.
En vanavond maar The Order is een kans geven.
Nu bij aflevering 5 van Northern Rescue op Netflix. Heel mooi tot nu toe! Maar volgens mij gaat er nog wel iets gebeuren in de latere afleveringen. Het gaat over een gezin waarvan de moeder overlijdt en dan verhuizen ze naar een andere locatie. De oudste dochter weet iets wat de rest niet weet, en ik denk dat daar nog wel een staartje aan zit.
Ik ben bij aflevering 3, vind het tot nu toe wel leuk.
Wil je er bijzetten waar het over gaat?
Gilmore Girls vond ik ook geweldig! Ik ken geen andere serie die er echt op lijkt, maar zelf vond ik Parenthood wel een hele leuke ‘vervanger’. Alleen is die serie niet beschikbaar op de Nederlandse Netflix volgens mij. Parenthood gaat over een redelijk grote familie en wat er in de verschillende gezinnen allemaal gebeurt. Veel humor en ook wel drama. Maar echt een hele gezellige serie met echt een familiegevoel. En met Lauren Graham van Gilmore Girls
Series/documentaires die ik zelf pas heb gekeken:
- Girls incarcerated (aanrader!)
- Good Girls (aanrader!)
Verder ben ik begonnen met Homeland (spannend!), Workin’ moms (erg grappig, kijkt lekker weg) en The Affair (nog twijfelachtig)
Vind de documentaire over F1 maar tegenvallen
Iemand dating around gezien? Ik kijk net de eerste aflevering, maar wat is dit? Haha en die jongen is zooooo charmant echt precies waar ik op zou vallen, hahah
Baby Driver
Ja, leuk!
Écht een kutfilm
Smaken verschillen!