Hahaa zeker waar, geniet ervan als je m leuk vond!
Ja hier ook. Heb de film afgezet, zo sneu. Ook de olifant😔. Bij het boek al tranen, bij de film nog erger…
Ik kijk nu op videoland De Ridder, vind het echt een toffe serie. Het is een Vlaamse rechtbankserie.
Spuit elf hierzo maar ik heb in 1 week de 3 seizoenen gekeken van Overspel. Bleek dat die serie uit 2012 kwam. Fedja van Huet. lekker ding
Staat ook op netflix! Bij netflix is het t/m seizoen 4, gaat het nog verder op videoland?
Oh wist ik niet! Nee op videoland ook 4 seizoenen.
Sorry beetje late reactie maar ik heb het zelf nog niet gezien maar in de podcast Gilmore Guys hebben ze het vaak positief over Bunheads (ook van Amy Sherman-Palladino en de acteurs die Emily en Paris spelen, spelen daar ook in), misschien een idee?
Verder vind ik The Marvelous Mrs. Maisel ook een leuke serie! (Ook van Amy Sherman-Palladino haha)
Netflix
Ik heb atypical er in een paar dagen doorheen gekeken en ben net begonnen met the Americans. Eerste aflevering is gelijk anderhalf uur, maar damn, ik ben hooked. Heerlijk jaren 80 sfeertje ook
Ik heb vandaag After Life gebinchewatcht op Netflix. Een korte serie van 6 afleveringen van Ricky Gervais. Het was zo ontroerend, grimmig en grappig. Echt een aanrader!
Love the Americans! Kijk je op netflix? Ik was bijna aan de seizoensfinale van seizoen 5 toen het hele S5 plots van netflix gehaald werd Vraag me af of het nog terug komt
Ik was vandaag begonnen aan Somewhere Between maar ik vind die vrouw zo overacteren. Ik vind het ook verder best wel slecht. Echt op zijn Amerikaans ‘spannend’. Denk dat ik maar niet meer verder ga kijken. Tenzij er iemand is die me zegt dat ik door moet kijken? Ik heb nu 2 afleveringen gezien.
Er zijn ook maar 4 seizoenen gemaakt.
Ja kijk via Netflix! Ahh nee zo kut! Je zou eigenlijk een seintje moeten krijgen als series op je lijst bijna gaan verdwijnen
Ik ben net begonnen aan 3%, meer mensen die die hebben gezien? Vind het tot nu toe (ben bij afl 5) heel leuk! Ik vond The 100 ook heel leuk, vind 3% wel in dat rijtje vallen.
Haha die stemmen inderdaad! Ik vond die docu wel bizar trouwens, hij is nog gekker in het echt dan in de serie
Ik wil the Americans heel graag zien, maar hier begint het pas vanaf seizoen 2? Waarom dan???
Nooooo, laatste aflevering van De Ridder net gezien en seizoen 4 was tevens het laatste seizoen. Wat nu .
Zo vreemd En is bij jou seizoen 5 wel gewoon beschikbaar?
Ik heb het het nagekeken, maar nee. Enkel seizoen 2, 3 en 4…