Series & Netflix

Ik heb gisteren de laatste aflevering van The Bridge gezien. Zo goed :smiling_face_with_three_hearts:. Maar wat ga ik nu kijken?! Iemand tips voor een gelijkaardige serie?

1 like

Ik weet niet of je Marcella al hebt gezien? Dat is van de makers van The bridge :slight_smile:

1 like

Heb ik al gezien ja. Ook niet slecht inderdaad :grinning:.

The Killing is ook leuk om te kijken en anders La Treve

springvloed/springfloden, beck, morden i sandhamn, dicte! ik ben echt dol op scandinavische series :heart_eyes:

4 likes

broadchurch!

3 likes

Bedankt voor alle tips! The killing vond ik ook heel goed! De anderen ken ik niet dus kan nu weer even vooruit :grinning:!

1 like

Ik ben daar nu ook aan begonnen! Ooit wel eens het eerste seizoen gekeken, maar was vergeten hoe leuk het is.

1 like

The Missing en Modus zijn ook erg soortgelijk.

2 likes

Ik heb hem gekeken. Vond het een goede serie. Zeker een aanrader

1 like

Kijkt er iemand The Order? Ik ben net begonnen, vind het heel leuk. Gaat over een jongen die lid wordt van een geheime studentenvereniging.

2 likes

Ja seizoen 1 vond ik heel leuk! Maar halverwege seizoen 2 ben ik afgehaakt, die was een stuk minder.

1 like

Duizend jaar na de hype ben ik uiteindelijk ook aan stranger things begonnen. Ik wou het nooit kijken omdat ik altijd gigantisch bevooroordeeld ben over alles wat nog maar van ver scifi is, maar ik vind het stiekem toch heel leuk

12 likes

Ik vond het best wel slecht, maar wel grappig. Die hoofdrolspeler vind ik wel ook echt een irritant hoofd hebben haha

Ik had precies hetzelfde! Later in het tweede seizoen werd het me wel iets te scifi, maar vond het echt te tof om te stoppen.

1 like

Ja het is ook meer een soort komedie dan spannend, maar ik hou daar wel van! Kijkt lekker weg

1 like

Ik heb northern rescue afgekeken en heb geen idee waarom. Te veel amerikaanse zoetsappige clichés en holy boodschappen🤷🏽‍♀️ Geen aanrader!

The Break! Aanrader :slight_smile:

1 like

O echt? Misschien moet ik deze serie nog een kans geven want het concept klonk wel heel tof. Maar de eerste keer heb ik hem na max. 5 minuten al afgezet.

Lastig uit te leggen maar ik trok dat dramatisch-serieuze-interessante niet van die mensen van dat genootschap; het is een bepaalde acteerstijl die ik niet kan waarderen. Ik zie dan eigenlijk alleen maar de acteurs die hele serieuze, humorloze mensen spelen, niet de personages. (Dit had ik trouwens ook met GOT toen ik dat voor het eerst keek.) Snapt iemand wat ik bedoel?

Maar goed als dat expres overdreven is/voor de grap dan is dat wel weer leuk. :stuck_out_tongue:

Ken je Sorjonen al? Laatst is seizoen 2 er op gezet, ik vind dat ook een toffe serie