Series & Netflix

Springvloed?

1 like

Weet iemand een mogelijkheid om Game of Thrones te kijken met ondertiteling? We hebben KPN, maar ben bijna in staat om over te stappen op Ziggo omdat we zo graag HBO series willen kijken, waaronder GOT. We kunnen eventueel ook streamen (apple tv + smart tv).

Ken je niemand met ziggo? M’n ouders hebben ziggo dus ik heb die app op m’n telefoon gezet en kan dat nu streamen naar tv :stuck_out_tongue:

Oh huh kan dat echt? Mijn ouders hebben Ziggo, kan dat op afstand?

Ik heb die ziggo go app op m’n telefoon en kan gewoon op eigen KPN wifi streamen! Je moet dan wel inloggen en je ouders moeten dat pakket hebben, maar dan kan het gewoon :sunglasses:

Ik ga namelijk zo GoT kijken vanaf 15 april hahahaha

Er komt nog een grappige plottwist waardoor het nog minder serieus is, dus ik zou het echt een kans geven!!

1 like

Ik ben ook halverwege aflevering 1 blijven steken.

Ik ben dit nu ook aan het kijken maar inderdaad, Verstappen wordt echt neergezet als de evil genius die Ricciardo heeft weggepest. Mijn vriend was helemaal verontwaardigd dat je nooit overwinningen of positieve momenten van Verstappen ziet, alleen maar crashes. Ik vind Ricciardo wel echt leuk en grappig trouwens! En leuk om eens wat meer te zien dan alleen maar rondjes rijden in snelle auto’s

1 like

Billions via Ziggo mobiel en series ook een tip. Damain Lewis speelt er oa in en hij is mijn spiritual animal.

Ik heb verder gekeken dan minuut 2 en het is inderdaad wel tof! Ben nu bij aflevering 2. :slight_smile: Thanks voor je aanmoediging!

1 like

Ik zoek een nieuwe serie. Geen fantasy, mag verder eigenlijk alles wel zijn. Kan niet kiezen! Ik tip fauda aan iedereen, vond dat heel vet

Ik heb net Insatiable afgekeken en ik vond het echt verrassend leuk.

3 likes

Yes derde seizoen van Queer Eye is beschikbaar!

5 likes

Ja! Als ze dat pakket hebben kan je met hun gegevens op een laptop oid inloggen. Super chill!

Ja, echt ideaal om op een zaterdag te bingen!

Ik heb de Maddie docu afgekeken. Ik weet niet meer wat ik moet denken

Ik heb alle nieuwe aflevering van Queer Eye gekeken.

Ik verdenk:

• Bobby ervan dat hij van 1 bepaald merk overal ingelijste posters ophangt
  • Tan iedere man een paar Converse sneakers cadeau geeft
  • Jonathan dat hij zijn Gay of Thrones periode nog niet los kan laten, want hij maakt van twee langharige baardmansen Jon snow’s.
En

Jonathan, mag ik je regenboog burberry poncho hebben?
YASSS QUEEEN :joy:

4 likes

Ik ben begonnen aan Turn up Charlie, main reason is Idrid Elba.

6 likes

Inmiddels al bij 5 van de 8, heeerlijk!

Edit: ben er al doorheen, haha! Hoop echt op een tweede seizoen.

Maar echt hoor, ik heb alle afleveringen vandaag gebinged en heb nu lekker dikke rode ogen. Ik wil gewoon met alle vijf bffs zijn.

1 like