Billions via Ziggo mobiel en series ook een tip. Damain Lewis speelt er oa in en hij is mijn spiritual animal.
Ik heb verder gekeken dan minuut 2 en het is inderdaad wel tof! Ben nu bij aflevering 2. Thanks voor je aanmoediging!
Ik zoek een nieuwe serie. Geen fantasy, mag verder eigenlijk alles wel zijn. Kan niet kiezen! Ik tip fauda aan iedereen, vond dat heel vet
Ik heb net Insatiable afgekeken en ik vond het echt verrassend leuk.
Yes derde seizoen van Queer Eye is beschikbaar!
Ja! Als ze dat pakket hebben kan je met hun gegevens op een laptop oid inloggen. Super chill!
Ja, echt ideaal om op een zaterdag te bingen!
Ik heb de Maddie docu afgekeken. Ik weet niet meer wat ik moet denken
Ik heb alle nieuwe aflevering van Queer Eye gekeken.
Ik verdenk:
- Bobby ervan dat hij van 1 bepaald merk overal ingelijste posters ophangt
- Tan iedere man een paar Converse sneakers cadeau geeft
- Jonathan dat hij zijn Gay of Thrones periode nog niet los kan laten, want hij maakt van twee langharige baardmansen Jon snowâs.
En
Jonathan, mag ik je regenboog burberry poncho hebben?
YASSS QUEEEN
Ik ben begonnen aan Turn up Charlie, main reason is Idrid Elba.
Inmiddels al bij 5 van de 8, heeerlijk!
Edit: ben er al doorheen, haha! Hoop echt op een tweede seizoen.
Maar echt hoor, ik heb alle afleveringen vandaag gebinged en heb nu lekker dikke rode ogen. Ik wil gewoon met alle vijf bffs zijn.
@Luzarl over The Order
Ik ben nu bij aflevering 7 en ik vind die opa zo vervelend. Ik snap echt niet hoe je je kleinzoon kan opzadelen met je eigen frustraties. Ik vraag me af waarom ze hem zo weinig likeable hebben gemaakt⊠hij zou interessanter zijn als personage als hij wat empathischer was.
Ik ben ook bij afl 7, maar pas net begonnen, ik heb alleen nog gezien dat hij dat necro ding kapot sloeg. Maar ik had even geen zin meer om te kijken, dus ik ga straks weer verder, haha. Hoe vond je de plottwist dat hij ineens een weerwolf werd? Ik dacht oh nee, maar ik vind het nog steeds wel vermakelijk
The Order afl. 7
Haha ik ben ook ongeveer daar, net iets verder, bij 3:00. Ik vind het wel leuk dat hij een weerwolf is, nu zit ie lekker tussen 3 partijen in (Order, Ridders, opa). Ik vind Alyssa ook een beetje irritant trouwens, met haar Edward-obsessie.
Ben aan absentia op videoland begonnen meteen 4 afleveringen gekeken. Heel spannend!
Ik ben als laatste persoon op aarde ook aan gossip girl begonnen. Nooit eerder gekeken, wel van gehoord. Nu ben ik bij seizoen drie en wil zo graag weten wie gossip girl is. Mijn vriend weet het, want hij heeft het gegoogled. Zegt dan dingen als âik probeer nu naar gg in actie te kijkenâ of â je bent vast teleurgesteld als je het weetâ.
Ik heb de laatste paar afleveringen van breaking bad ook niet meer gekeken, nadat ik online een uitgebreide beschrijving heb gelezen. Wil gossip girl graag afkijken, maar wil ook graag spoilers weten!!
Dit ja.
Grootste teleurstelling van mijn leven dit. Ik was zoân fan van de boeken maar de serie heeft het vooral in het laatste seizoen echt verpest.
Geen echte spoiler over wie gg is maar wel mijn mening over de reveal.
Ik heb hem in een paar dagen uitgekeken. Goede serie!