Heeft iemand die serie over Maddie McCain al bekeken? Ik heb gisteren een stukje van de eerste aflevering gezien en nog niet overtuigd geraakt om alle 1 uur durende afleveringen te gaan bekijken.
Ja zag dat het laatste seizoen maar 10 afleveringen heeft. Terwijl de rest 20 of meer heeft. Ik heb de boeken niet gelezen, dus hopelijk valt daarmee de ontknoping niet tegen.
Hier wordt het besproken!
Oh sorry, had een klein stukje teruggescrollt maar dus niet genoeg. Ik ga even teruglezen!
Oh je hoeft geen sorry te zeggen haha! Was meer om je te helpen dat je daar meer kon lezen.
Nou ik heb dit dus een maand geleden vol gebingewatched, heel gossip girl, en ik ben ook diegene die gaat googlen dus ik wist het al.
Hieronder mijn mening, absoluut geen reveal maar weet niet of je wat âmeerâ info wilt.
Maar letterlijk ieder personage komt wel eens in zijn of haar eentje in beeld met een geshockeerd gezicht omdat ze net GG hebben gelezen. Dus maw: het slaat nergens op want omdat ik alles in een maand heb gekeken kon ik zo tien momenten bedenken waarbij het niet klopt dat âdie persoonâ Gossip Girl is.
Vond het trouwens wel echt zo lekker weg kijken en viel helemaal in een zwart gat op het eind.
Nu ben ik een week tv loos geweest en ik wil mijn - netflix op tv is back - momentje even vieren met iets leuks. Wat is een ECHTE aanrader (film, docu, serie), iets wat je echt IEDEREEN ou aanraden?
Ik hou van Prison Break, Riverdale, Gossip Girl, alle moorddocuâs die er zijn âŠ
Ik hoopte echt Dorota
PLEASE LIKE ME
Stiekem gekeken omdat ik toch te nieuwsgierig ben. Zij is mijn favoriet uit de serie.
Ik wil ook alles achter elkaar kijken. Maar mijn vriend wil meekijken en heeft minder tijd.
Hahaha wel sterk dat je niet googled. Ik ben echt zo iemand die, als het te lang duurt, het plot al op zoekt op internet en vervolgens spijt heeft. Maar zij is inderdaad echt zo leuk!!!
Haha wat cute dat je vriend mee wilt kijken.
Ik heb gewoon soms die intro in mân hoofd nu, zoveel GG heb ik gekeken ⊠and who am I? Thatâs a secret Iâll never tell ⊠you know you love me. Xoxo, Gossip Girl âŠ
Nooo!! Mijn vriend is net thuis. Dus nu met eten gg kijken. DOET IE HET NIET!!! Is gg van Netflix? Is mijn netwerk slecht? Niet midden in de serie!!
Wil niet Googlen want daardoor keek ik dus breaking bad niet meer.
Bij mij staat GG nog op netflix
Lag gewoon aan mijn netwerk. Maar ik zag al gebeuren dat ik een keer geen spoilers las en mijn karma dan mij achterlaat met een cliffhanger.
Ik denk dat aankomend seizoen veel leuker wordt dan vorig seizoen. Deze trailer
. En Max en El als vriendinnen.
Ja een sequel volgens mij. Aint nobody got zin in dat
Ik ga denk ik wel kijken en dan zie ik wel of het wat voorstelt. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar het ĂŒberhaupt over gaat
Stranger Things en Black Mirror! (Of heb je die al gezien?)
Ja is gebaseerd op een andere boekenserie van dezelfde schrijfster van de boeken van pll.
Vindt iemand musical afleveringen van series leuk? Ik kijk nu Riverdale en man man man, erger me zo erg