Series & Netflix

@Luzarl over The Order

Ik ben nu bij aflevering 7 en ik vind die opa zo vervelend. Ik snap echt niet hoe je je kleinzoon kan opzadelen met je eigen frustraties. Ik vraag me af waarom ze hem zo weinig likeable hebben gemaakt
 hij zou interessanter zijn als personage als hij wat empathischer was.

Ik ben ook bij afl 7, maar pas net begonnen, ik heb alleen nog gezien dat hij dat necro ding kapot sloeg. Maar ik had even geen zin meer om te kijken, dus ik ga straks weer verder, haha. Hoe vond je de plottwist dat hij ineens een weerwolf werd? Ik dacht oh nee, maar ik vind het nog steeds wel vermakelijk

The Order afl. 7

Haha ik ben ook ongeveer daar, net iets verder, bij 3:00. Ik vind het wel leuk dat hij een weerwolf is, nu zit ie lekker tussen 3 partijen in (Order, Ridders, opa). Ik vind Alyssa ook een beetje irritant trouwens, met haar Edward-obsessie.

1 like

Ben aan absentia op videoland begonnen meteen 4 afleveringen gekeken. Heel spannend!

2 likes

Ik ben als laatste persoon op aarde ook aan gossip girl begonnen. Nooit eerder gekeken, wel van gehoord. Nu ben ik bij seizoen drie en wil zo graag weten wie gossip girl is. Mijn vriend weet het, want hij heeft het gegoogled. Zegt dan dingen als ‘ik probeer nu naar gg in actie te kijken’ of ‘ je bent vast teleurgesteld als je het weet’.

Ik heb de laatste paar afleveringen van breaking bad ook niet meer gekeken, nadat ik online een uitgebreide beschrijving heb gelezen. Wil gossip girl graag afkijken, maar wil ook graag spoilers weten!!

Dit ja.

Grootste teleurstelling van mijn leven dit. Ik was zo’n fan van de boeken maar de serie heeft het vooral in het laatste seizoen echt verpest.

Geen echte spoiler over wie gg is maar wel mijn mening over de reveal.

5 likes

Ik heb hem in een paar dagen uitgekeken. Goede serie!

1 like

Heeft iemand die serie over Maddie McCain al bekeken? Ik heb gisteren een stukje van de eerste aflevering gezien en nog niet overtuigd geraakt om alle 1 uur durende afleveringen te gaan bekijken.

Ja zag dat het laatste seizoen maar 10 afleveringen heeft. Terwijl de rest 20 of meer heeft. Ik heb de boeken niet gelezen, dus hopelijk valt daarmee de ontknoping niet tegen.

1 like

Hier wordt het besproken!

Oh sorry, had een klein stukje teruggescrollt maar dus niet genoeg. Ik ga even teruglezen!

Oh je hoeft geen sorry te zeggen haha! Was meer om je te helpen dat je daar meer kon lezen.

Nou ik heb dit dus een maand geleden vol gebingewatched, heel gossip girl, en ik ben ook diegene die gaat googlen dus ik wist het al.

Hieronder mijn mening, absoluut geen reveal maar weet niet of je wat “meer” info wilt.

Maar letterlijk ieder personage komt wel eens in zijn of haar eentje in beeld met een geshockeerd gezicht omdat ze net GG hebben gelezen. Dus maw: het slaat nergens op want omdat ik alles in een maand heb gekeken kon ik zo tien momenten bedenken waarbij het niet klopt dat “die persoon” Gossip Girl is.

Vond het trouwens wel echt zo lekker weg kijken en viel helemaal in een zwart gat op het eind.

Nu ben ik een week tv loos geweest en ik wil mijn - netflix op tv is back - momentje even vieren met iets leuks. Wat is een ECHTE aanrader (film, docu, serie), iets wat je echt IEDEREEN ou aanraden?
Ik hou van Prison Break, Riverdale, Gossip Girl, alle moorddocu’s die er zijn 

Ik hoopte echt Dorota

6 likes

PLEASE LIKE ME

4 likes

Stiekem gekeken omdat ik toch te nieuwsgierig ben. Zij is mijn favoriet uit de serie.

Ik wil ook alles achter elkaar kijken. Maar mijn vriend wil meekijken en heeft minder tijd.

Hahaha wel sterk dat je niet googled. Ik ben echt zo iemand die, als het te lang duurt, het plot al op zoekt op internet en vervolgens spijt heeft. Maar zij is inderdaad echt zo leuk!!!
Haha wat cute dat je vriend mee wilt kijken.

Ik heb gewoon soms die intro in m’n hoofd nu, zoveel GG heb ik gekeken 
 and who am I? That’s a secret I’ll never tell 
 you know you love me. Xoxo, Gossip Girl 

3 likes

Nooo!! Mijn vriend is net thuis. Dus nu met eten gg kijken. DOET IE HET NIET!!! Is gg van Netflix? Is mijn netwerk slecht? Niet midden in de serie!!

Wil niet Googlen want daardoor keek ik dus breaking bad niet meer.

Bij mij staat GG nog op netflix

1 like