Series & Netflix

Lag gewoon aan mijn netwerk. Maar ik zag al gebeuren dat ik een keer geen spoilers las en mijn karma dan mij achterlaat met een cliffhanger.

Ik denk dat aankomend seizoen veel leuker wordt dan vorig seizoen. Deze trailer :heart: :heart: :heart: . En Max en El als vriendinnen. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Huh wat is dit? Is dit nou gewoon een nieuw soort PLL

Want daar was behoefte aan?

1 like

Ja een sequel volgens mij. Aint nobody got zin in dat

17 likes

Ik ga denk ik wel kijken en dan zie ik wel of het wat voorstelt. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waar het überhaupt over gaat :sweat_smile:

Stranger Things en Black Mirror! (Of heb je die al gezien?)

1 like

Ja is gebaseerd op een andere boekenserie van dezelfde schrijfster van de boeken van pll.

Vindt iemand musical afleveringen van series leuk? Ik kijk nu Riverdale en man man man, erger me zo erg

7 likes

Oh is het weer een musical aflevering? Gebeurt er verder nog wat belangrijks? Want anders skip ik deze.

1 like

In Orphan Black had je geen hele aflevering maar welk enkele scènes over 1 musical maar dat was vooral grappig en passend

NEEE :mad:

Überhaupt van die ‘andere’ afleveringen. Ik weet niet helemaal hoe ik het moet uitleggen, maar denk aan die aflevering met de vlieg in Breaking Bad. Of dat er een spin-off gaat komen en dat je dan denkt dat je een gewone aflevering gaat kijken, maar dat het dan stiekem een preview voor die spin-off is.

En het is al helemaal erg als ze er dan nog wel kleine ‘normale’ stukjes van het hoofdverhaal tussen doen zodat je wel moet kijken omdat je anders iets mist, maar dat je dus de hele tijd stukken moet gaan skippen en niet weet waar de normale stukjes zitten. :mad:

2 likes

Steeds denk ik oh ik ga Riverdale ECHT niet meer kijken. En dan heb ik ineens weer een terugval en dan kijk ik alles alsnog terwijl ik me dood zit te ergeren. En ik haat musical afleveren, misschien moet ik nu maar écht stoppen met kijken (heb die van vorige week ook nog niet gezien dus). Stay strong :candle:

3 likes

Nee niet echt, ik zou misschien de laatste 5-10 minuten kijken. Het zou kunnen dat ik iets niet heb gezien omdat ik niet echt heb opgelet haha

Ja ik zet deze aflevering net aan, wat een verschrikking

Alleen die van Buffy :two_hearts:

7 likes

Bij gewone series niet, maar bij Crazy Ex-Girlfriend wel, want daar zijn alle afleveringen musicalafleveringen :biggrin:

1 like

Ik heb de boeken net als jou niet gelezen, en vond de ontknoping wel goed! Ik vond alle seizoenen echt heel leuk en viel daarna ook in een zwart gat haha. Wou dat ik ook de serie weer “voor de eerste keer” kon kijken, zonder voorkennis. Veel plezier! :smiley:

1 like

nou jongens ik heb Queer Eye ontdekt. Had iemand mij niet eerder effe kunnen vertelen dat het geen docu, drama of slechte comedy over LGBTQ (oid) was?!

5 likes

Voordat het eerste seizoen zag dacht ik dat dus ook en toen was ik zo blij dat ik op Youtube toevallig iets zag van Jonathan (Gay of Thrones) en dat vond ik zó grappig, dat ik het toch een kans besloot te geven. En dat het geen gewone make-over show is waarbij je mensen een geheel ander uiterlijk aanmeet, maar dat ze echt de beste versie van een persoon naar voren proberen te halen / de kandidaten een duwtje in de rug geven om hun leven uit het slop te halen.

3 likes

Ben echt helemaal hooked en heb echt al paar keer bijna jankend op de bank gezeten haha! #latetotheparty

2 likes