Ik ook. Zelfs een paar stoere vrienden van mij zijn er aan verslaafd en kunnen niet stoppen om erover te praten. Willen ook dat Bobby hun huis komt verbouwen en dat Jonathan even langs komt om de baard in de watten te leggen
KLOPT! Door haar ben ik gaan kijken, ik dacht Ʃcht precies hetzelfde.
Las Chicas del cable veel te snel uitgekeken! Wat vonden jullie daarvan?
nohh de nieuwe greys anatomy staat niet op de site waar ik altijd kijk
Er stond eerst dat seizoen 6 van Call the midwife in q1 2019 op Netflix zou komen. Dus in jan febr of maart. En ineens staat er q2 2019. Zo stom.
Dat heet een bottle episode! Ik vind die juist altijd wel grappig, vaak is zoān aflevering ook een verwijzing naar het āgenreā bottle episode. https://www.wikiwand.com/en/Bottle_episode
Love deze serie! Heb er ook echt van genoten en wacht met smart op een nieuw seizoen!
Ohh die vlieg-aflevering, ik vond die zooooo erg. En toch blijven kijken omdat ik dacht toch iets belangrijks te missen. Ik zat me de hele aflevering op te vretten
Normaal ben ik het met jullie eens maar ik houd van Heathers.
(En van de Rocky Horror Pickture Show dus die mag ook.)
Kennen jullie my crazy ex girlfriend? Is ook met zang en dans. Misschien leuk voor musical liefhebbers, maar ik vond het niks.
Ik vond die aflevering juist fantastisch haha, gewoon Walt en Jesse die samen in het lab een vlieg proberen te vangen en verder niets. Heerlijk zo even tussen alle drama door.
Oh Please Like Me is leuk! Zo goed opgezet en herkenbaar en goede dagelijkse dingen, echt tof.
Jaaa super leuk! En zoān leuke titelsong. En dan dat dansen erbij en eten bereiden. Te leuk.
Haha knap van je!
Bates Motel!
Vond je deze film echt leuk? Ik heb hem gister zitten kijken met mijn man en we vonden hem beiden echt slecht
Ik heb nu ook een aantal afleveringen gekeken van the OA en ik snap nog steeds niet waar ik precies naar kijk maar wil t toch verder kijken.
Ik heb gisteren You gekeken en ben nu wel benieuwd wat iedereen er destijds hier van vond en over geschreven heeft maar dat is natuurlijk niet terug te vinden met de zoekfunctie met zoān flut titel
Verschrikkelijk. Ik heb tot de helft gekeken en daarna het plot gegoogled.