Series & Netflix

@Krabsalade ik heb laatst met mijn vriend Karpi gekeken, ook een Finse serie. Was wel vermakelijk. Ik weet alleen niet op ‘ie ook op de Nederlandse Netflix staat.

1 like

Ik heb after life gekeken dit weekend. Positief verrast! Ik had alleen maar sarcasme en grofheid verwacht, maar het bleef boeien. Er zaten interessante karakters bij en ik heb echt wel een aantal keer gehuild.

3 likes

staat pll op netflix?

Ja die staat er op. Alle 7 seizoenen

Weet waar je aan begint

9 likes

Waarom zie ik bij dit topic een Belgisch vlaggetje?

1 like

Omdat ik Eddy Wally als avatar heb.

Nee, dat zijn de kleuren van de categories dacht ik van deze thread.

3 likes

Bedankt voor de Broadchurch-tip! Heb in een dag 1.5 seizoen gezien. :grinning:

5 likes

Haha ja dat zal het vast zijn! :joy:

zin in 4 juli, stranger things 3 :heart:

10 likes

Ik bedoel die nieuwe serie

Iemand hier Afterlife van Ricky Gervais gezien? Ontroerend en grappig, in tijden niet zo hard gejankt bij een serie.

Ik ben net klaar met the Bridge, wat is een leuke crime serie als opvolger hiervan?

Ik ben nu toevallig bezig met Springvloed. Moest er even inkomen maar nu wel spannend!

Ik ben net begonnen aan Afterlife. Enkel nog de eerste twee afleveringen gezien, maar vind het inderdaad voorlopig al een héél goede serie!

2 likes

Ik vind het zo raar dat het nieuwe seizoen midden in de zomer komt haha. Vind Stranger Things echt meer passen bij van dat typische herfstige weer met veel regen en je dus maar binnen blijft het hele weekend en alles in een keer binged.

11 likes

Ben net begonnen met After Life, 20 min in aflevering 1 haha. Ben benieuwd!

Net klaar met Please Like Me, beetje verdrietig dat het klaar is, zo leuk en ontroerend en gelachen, echt een top serie en zo goed geacteerd. :heart:

2 likes

Ik heb vorige week ’ Als de dijken breken’ gebinged. Was wel spannend.

Nee :sob: Daar komt dan ook ‘niet beschikbaar’ te staan.

1 like

Weet niet of het al gepost is maar ik zag net dat deze morgen online komt op Netflix, klinkt goed!

2 likes

Wel als je offline je downloads kijkt (dus mobiel internet en wifi uit). Maar je downloads zijn 30 dagen beschikbaar, daarna moet je ze vernieuwen en dat kan alleen in het land waar de inhoud beschikbaar is

1 like