Rita!
Haha oh ja ik zie nu pas dat je iets zoekt voor samen met je vriend, dan zou ik het niet per se aanraden (al vond mijn vriend het wel vermakelijk )
Bates motel is wel echt heel vet. Wel ook echt creepy en werd er soms echt naar van.
Ik heb net de eerste aflevering van PLL: The Perfectionists gekeken en het is net zo slecht als PLL, maar ook even ‘catchy’ als PLL dus ik heb nu alweer zin in aflevering 2
Jaaa ik heb het net allemaal gezien, maar mijn tip: kijk de laatste aflevering niet als laatst maar een van de andere. Vond de andere afleveringen veel ontroerender en een beter feel good gevoel hebben en de laatste een beetje meh
Ja vind ik ook! Moest bij de meeste andere echt bijna janken steeds, maar misschien vind jij m wel heel leuk
Heb je orphan black al gezien, vond ik echt een vette serie. peaky blinders, sons of anarchie?
@Krabsalade Springvloed kan ook! (Kan even niet op de originele naam komen) Sorjonen vond ik ook leuk, heb seizoen 1 gezien, moet nog aan 2 beginnen. Arne Dahl is ook nog een optie
@Krabsalade ik heb laatst met mijn vriend Karpi gekeken, ook een Finse serie. Was wel vermakelijk. Ik weet alleen niet op ‘ie ook op de Nederlandse Netflix staat.
Ik heb after life gekeken dit weekend. Positief verrast! Ik had alleen maar sarcasme en grofheid verwacht, maar het bleef boeien. Er zaten interessante karakters bij en ik heb echt wel een aantal keer gehuild.
staat pll op netflix?
Ja die staat er op. Alle 7 seizoenen
Weet waar je aan begint
Waarom zie ik bij dit topic een Belgisch vlaggetje?
Omdat ik Eddy Wally als avatar heb.
Nee, dat zijn de kleuren van de categories dacht ik van deze thread.
Bedankt voor de Broadchurch-tip! Heb in een dag 1.5 seizoen gezien.
Haha ja dat zal het vast zijn!
zin in 4 juli, stranger things 3
Ik bedoel die nieuwe serie
Iemand hier Afterlife van Ricky Gervais gezien? Ontroerend en grappig, in tijden niet zo hard gejankt bij een serie.
Ik ben net klaar met the Bridge, wat is een leuke crime serie als opvolger hiervan?