Ik ben nu toevallig bezig met Springvloed. Moest er even inkomen maar nu wel spannend!
Ik ben net begonnen aan Afterlife. Enkel nog de eerste twee afleveringen gezien, maar vind het inderdaad voorlopig al een héél goede serie!
Ik vind het zo raar dat het nieuwe seizoen midden in de zomer komt haha. Vind Stranger Things echt meer passen bij van dat typische herfstige weer met veel regen en je dus maar binnen blijft het hele weekend en alles in een keer binged.
Ben net begonnen met After Life, 20 min in aflevering 1 haha. Ben benieuwd!
Net klaar met Please Like Me, beetje verdrietig dat het klaar is, zo leuk en ontroerend en gelachen, echt een top serie en zo goed geacteerd.
Ik heb vorige week ’ Als de dijken breken’ gebinged. Was wel spannend.
Nee Daar komt dan ook ‘niet beschikbaar’ te staan.
Weet niet of het al gepost is maar ik zag net dat deze morgen online komt op Netflix, klinkt goed!
Wel als je offline je downloads kijkt (dus mobiel internet en wifi uit). Maar je downloads zijn 30 dagen beschikbaar, daarna moet je ze vernieuwen en dat kan alleen in het land waar de inhoud beschikbaar is
Ja vind ik zo’n leuke serie Please like me!
https://help.netflix.com/nl/node/24853
Het hangt eraf waar je naartoe gaat en voor hoe lang. Want volgens deze informatie heb je binnen de EU voor een tijdje nog het aanbod uit je eigen land. Maar vind het wel een beetje vaag want mijn vriend is Spaans maar woont hier al 2 jaar en hij heeft nog steeds het Spaanse aanbod.
Net begonnen aan Selling Sunset, soort The Hills, maar dan met makelaars haha (en nog slechter denk ik). Wel vermakelijk :’)
Dat seizoen heb ik vandaag afgekeken, het is echt totaal bitchfightdramaroddelsenintriges, terwijl ze dan ondertussen een beetje casual onderhandelen over een huis en de prijs van mijn hele huis er ‘even’ afhalen, prachtig
Wilde deze net gaan kijken, had ‘m toegevoegd aan mijn lijst maar hij is nog niet beschikbaar. Wat gek!
Yeeess het nieuwste seizoen van Jane The Virgin is vanaf vandaag te zien! Groetjes, Xiomara ♀
The Office staat ook op Amazon Prime, eerste 30 dagen gratis!
5 april komt Quicksand, beetje Elite achtig volgens mij, maar van de makers/schrijvers van The Bridge. Zag er wel goed uit!
Thanksssss Xiomara😁
OOHHHHHHH! Is dat seizoen vijf?
Ja! Wordt vandaag dus in Amerika uitgezonden dus denk vannacht, morgenvroeg te downloaden. Helaas nog niet op Netflix