Series & Netflix

Ja vind ik zo’n leuke serie Please like me!

1 like

https://help.netflix.com/nl/node/24853

Het hangt eraf waar je naartoe gaat en voor hoe lang. Want volgens deze informatie heb je binnen de EU voor een tijdje nog het aanbod uit je eigen land. Maar vind het wel een beetje vaag want mijn vriend is Spaans maar woont hier al 2 jaar en hij heeft nog steeds het Spaanse aanbod.

1 like

Net begonnen aan Selling Sunset, soort The Hills, maar dan met makelaars haha (en nog slechter denk ik). Wel vermakelijk :’)

1 like

Dat seizoen heb ik vandaag afgekeken, het is echt totaal bitchfightdramaroddelsenintriges, terwijl ze dan ondertussen een beetje casual onderhandelen over een huis en de prijs van mijn hele huis er ‘even’ afhalen, prachtig :grin:

2 likes

Wilde deze net gaan kijken, had ‘m toegevoegd aan mijn lijst maar hij is nog niet beschikbaar. Wat gek!

Yeeess het nieuwste seizoen van Jane The Virgin is vanaf vandaag te zien! Groetjes, Xiomara :raising_hand_woman:‍♀

23 likes

The Office staat ook op Amazon Prime, eerste 30 dagen gratis!

1 like

Oh huh, zit je op www.primevideo.com? Ik heb laatst nog een abo genomen en het werkt goed.

5 april komt Quicksand, beetje Elite achtig volgens mij, maar van de makers/schrijvers van The Bridge. Zag er wel goed uit!

6 likes

Thanksssss Xiomara😁

1 like

OOHHHHHHH! Is dat seizoen vijf?

Ja! Wordt vandaag dus in Amerika uitgezonden dus denk vannacht, morgenvroeg te downloaden. Helaas nog niet op Netflix

1 like

Yessssss zoveel zin in. Ik zag op Instagram dat de cliffhanger van seizoen 4 in de eerste minuut wordt ‘beantwoord’. Ben zo benieuwd!

2 likes

Ik kijk zelf heelerg uit naar HANNA op Amazon prime met Mireille Enos en Joel Kinnamon van the killing. Ik denk wel spannend met weinig scifi, wat ik zelf ook niet leuk vind.

2 likes

Wat gek idd! Ik kijk net en er staat vanaf 26 april maar kan nog niets afspelen helaas

Zo raar!

Ik weet het al… we zitten nog in maart haha :laughing: dus we moeten nog even maandje wachten

Hahahaha mijn fout :rofl: volgens mij was het 26 maart en schreef ik per ongeluk april! Ik zie nu dat-ie vanaf 5 april beschikbaar is. Dus ze hebben het blijkbaar uitgesteld.

1 like

Voor de liefhebbers Jane the Virgin seizoen 5 aflevering 1:

1 like

Holy shit, Jane the Virgin S05E01. Emotionele rollercoaster :cry:

3 likes