Series & Netflix

Yessssss zoveel zin in. Ik zag op Instagram dat de cliffhanger van seizoen 4 in de eerste minuut wordt ‘beantwoord’. Ben zo benieuwd!

2 likes

Ik kijk zelf heelerg uit naar HANNA op Amazon prime met Mireille Enos en Joel Kinnamon van the killing. Ik denk wel spannend met weinig scifi, wat ik zelf ook niet leuk vind.

2 likes

Wat gek idd! Ik kijk net en er staat vanaf 26 april maar kan nog niets afspelen helaas

Zo raar!

Ik weet het al… we zitten nog in maart haha :laughing: dus we moeten nog even maandje wachten

Hahahaha mijn fout :rofl: volgens mij was het 26 maart en schreef ik per ongeluk april! Ik zie nu dat-ie vanaf 5 april beschikbaar is. Dus ze hebben het blijkbaar uitgesteld.

1 like

Voor de liefhebbers Jane the Virgin seizoen 5 aflevering 1:

1 like

Holy shit, Jane the Virgin S05E01. Emotionele rollercoaster :cry:

3 likes

Riverdale:
OMG is dat Chad Michael Murray?!

Blijkbaar oud genoeg om een vader van een tiener te spelen tegenwoordig…

2 likes

Wow ja wel he? Was ik ook verbaast over.

1 like

We worden oud

Doet me er aan denken trouwens dat de acteur die Logan speelde in Gilmore Girls nu ook begin 40 is.

1 like

Oh shit, ik dacht een nieuw seizoen op Netflix :sob:

Het nieuwe seizoen van on my block staat op Netflix en heb al wat traantjes weg moeten pinken. Vond het eerste seizoen ook zo goed, een beetje komedie maar ook best wel heftig.

Heeft iemand Traitors gekeken? Ik vind ‘m tot nu toe erg leuk!

Ik ben toch maar begonnen aan seizoen twee van the oa. Ik twijfelde een beetje maar vind het echt heel vet tot nu toe (2 afleveringen).

3 likes

Gezien:

Orange is the new Black
13 reasons why
The haunting of Hill House
Grace and Frankie
Grimm
Teen wolf
The vampire diaries
Gilmore Girls
Gossip Girl

Ik volg nu The Originals en ben halverwege seizoen 3 gestopt met Riverdale.

En heb alweer een aardige lijst opgeslagen om te gaan kijken zodra ik klaar ben met The Originals. :see_no_evil:

Is iemand al begonnen met de Franse serie Osmosis? Heel erg in de stijl van Black Mirror, vind het nu al een aanrader.

Dit is de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=XKgKa7mlEqE

8 likes

Ik ben The Affair aan het kijken maar hoezo wil iedereen meteen die hoofdpersonen neuken? Of is dat hoe het leven eruit ziet als je aantrekkelijk bent?

Ik kom er nu pas achter hoe leuk Dark is! Aanrader! Hierna het laatste seizoen van Homeland kijken denk ik :slight_smile:

De film Nerve staat nu trouwens op Netflix, vond dat echt wel een onderhoudende en vernieuwende film

kan iemand bandersnatch nog vinden op Netflix? ik kan alleen de trailer vinden, lijkt wel of ze hem er af hebben gehaald?