Series & Netflix

Pff ik was heel braaf aan het wachten tot Jane the Virgin seizoen 4 op Netflix zou komen zodat ik na 4 niet zo lang op 5 hoefde te wachten. Maar nu is 5 al uit terwijl 4 nog niet eens op de Nederlandse Netflix staat :sob: Waar/hoe hebben jullie seizoen 4 gekeken?

Staat er bij mij gewoon nog op! Ikzelf heb ook weleens moeite met het afspelen van films op netflix omdat je niet zoals bij series op de aflevering kan klikken. Maar je kunt gewoon op het korte stukje klikken wat wordt afgespeeld (in de browser dan). Sorry lekker vaag verhaal haha.

1 like

heb even via laptop gekeken en daar kan ik m inderdaad wel vinden! zo gek, vorige week op de tv echt een kwartier zitten zoeken. Ga t vanavond weer eens proberen via tv, dankjewel!

1 like

Ik download alles altijd :shushing_face: heb niet het geduld om te wachten tot alles op Netflix staat

Heeft iemand Jane the Virgin s05e1 al gezien? Spoiler:

Ik vind het wel een gekke wending eigenlijk nu Michael weer terug is. Ik hou er nooit van als “dode” mensen ineens terug komen in series maar ben wel benieuwd wat er precies is gebeurd. En heel stiekem denk/hoop ik dat hij helemaal geen geheugenverlies heeft maar dat hij dit gewoon moet spelen van die chick. Maar dat zal wel niet :’)

3 likes

Je kan bandersnatch niet op alle apparaten bekijken, dan krijg je enkel de trailer te zien.

1 like

Ben bezig met het nieuwe seizoen van good girls maar vind het (nog?) niet zo leuk als het eerste seizoen helaas.

Waar heb je de aflevering kunnen downloaden? Ik ben ook zo benieuwd :speak_no_evil:

Nee via zo’n streamingsite, er zijn nog maar vier afleveringen. Ik denk dat ie op netflix komt zodra het seizoen afgelopen is (maar ik wilde niet zo lang wachten)

1 like

Jane the virgin S05E01

Ik denk dat dat geheugenverlies ook niet echt is. Maar dat is ook weer zoiets wat ze eventueel in een volgend seizoen bijvoorbeeld toch weer kunnen omdraaien. En misschien werkt hij nu ook wel voor haar.

Ik google de aflevering altijd en zet er ‘download torrent’ achter, dan kom ik vaak op een sketchy website terecht waar ik een torrent kan downloaden. Via BitTorrent doe ik het. Vroeger ging het wel veeeel makkelijker maar na lang zoeken lukt het nu ook nog wel gelukkig

@keepyourheadup Dit wordt het laatste seizoen! :frowning: Dus ben benieuwd welke kant het opgaat en of ze het nog heel erg gaan uitmelken

Jane the virgin S05

Oh echt :frown: Hmm dan ben ik ook wel benieuwd! Inderdaad wel kans op uitmelken

Late reactie van me, maar ik kijk het op de site w1.watchseries.org :blush:

1 like

Ik kijk net bij het ‘Coming Soon’ deel van Netflix en er komt op 10 april een interactieve serie met Bear Grylls: You VS Wild. Hij is dan op reis en je moet keuzes maken om hem te helpen overleven, bv omhoog een berg op waar een poema zit of de afgrond in. Lijkt me echt heel leuk maar ook lastige keuzes hahah

7 likes

After life :heart:

4 likes

Ik kijk queen of the south en het is echt vet. Weten mensen vergelijkbare series?

Ik heb gehoord dat La Reina del Sur er op lijkt, kom binnenkort ook een nieuw seizoen van (na 8 jaar!) Staat alleen helaas niet op Netflix, geen idee waar je het wel kunt zien

1 like

Is dat niet precies hetzelfde? De naam is hetzelfde in ieder geval

1 like

Ja is het zelfde! Haha

@Flamoes @hummus hahah meine gute wat dom, ik ga me even heel hard schamen

2 likes

Weet iemand waar ik Greys Anatomy seizoen 15 online kan kijken? Heb helemaal gemist dat 't gewoon op net 5 wordt uitgezonden!