Series & Netflix

Wij bingen dit weekend O sabor das margaridas op Netflix, aanrader! Spannende Spaanse serie

1 like

Moet er nog twee geloof ik! Zijn er maar 6 als ik het goed heb.

1 like

Heeft iemand de laatste aflevering van Crazy Ex-Girlfriend al gekeken?

Samenvatting

Ik vond de aflevering best wel teleurstellen, maar dat concert op het einde mega leuk!

1 like

Dit weekend bijna alles gezien van Our Planet. Het lijkt heel erg op Planet Earth maar in Our Planet komt de klimaatverandering ook ter sprake. David Attenborough spreekt het hier ook weer in, erg fijne stem om naar te luisteren.

Lees nu net dat een cameraploeg van 600 (!) mensen de beelden hebben geschoten.

8 likes
Crazy ex girlfriend

Ja ik vond het niet echt een satisfying einde. Ik heb ook het gevoel dat dit al eerder in de serie is gebeurd. Dat ze toch niet voor iemand kiest omdat ze aan zichzelf moet werken. En ik vond de manier waarop iedereen een happy end kreeg best lame. Ik hoopte ook stiekem altijd nog dat Darryl en White Josh bij elkaar zouden komen.
Ik snap op zich ook wel dat ze niet met een van de jongens eindigt. Daarvoor zijn de fans denk ik veel te verdeeld. Er was niet een jongen die er duidelijk bovenuit sprong voor iedereen. Ik ben team Greg.

crazy ex girlfriend

Ik had precies hetzelfde haha. Vanwege de vorige aflevering had ik ergens verwacht dat ze voor Greg zou kiezen maar het verbaasde me ook niet dat ze uiteindelijk voor niemand koos. En dat concert vond ik ook echt superleuk! Kijk ook weleens op de instagrams van de cast en volgens mij hebben zij het echt superleuk samen. Vond dat ook wel duidelijk tijdens het concert :). Denk overigens wel dat het goed is dat ze nu gestopt zijn met de serie, als het langer door was gegaan werd het een beetje uitgemolken denk ik.

1 like

Laatst alles van love death robots bekeken. Echt leuk, korte afleveringen, max een kwartier geloof ik, allemaal losstaande verhalen. Geanimeerd. Sommige vond ik echt heel indrukwekkend mooi gemaakt!

1 like
crazy ex girlfriend

Ja precies! Het is de zoveelste keer dat dat gebeurd. Ik denk dat de makers het zelf ook niet meer zo goed wisten.
Toen het einde naderde dacht ik ook, was er niet al eens een soort plot twist dat ze al die tijd in een inrichting zat en alles had verzonnen?
Er zijn al te veel soort van eindes geweest, dus dit echte einde stelde mega teleur

1 like
Crazy Ex-Girlfriend

Ik vond het ook jammer, maar denk dat er in de ogen van de schrijvers weinig andere opties waren.
Het concert was wel een super leuk goedmakertje though.

Voel me nu wel een beetje emo nu er geen afleveringen meer komen. Gelukkig zijn er nog altijd de liedjes <3

1 like

Dat puberale vind ik ook leuk! Het maakt het heel geloofwaardig. Ik moet nog 1 aflevering, ben benieuwd hoe het eindigt.

Ik kijk nu ‘Gevoel voor tumor’, en ik dacht eerst dat het echt tenenkrommend zou worden, maar als je wil huilen moet je dit gaan kijken, elke aflevering precies de vinger op de zere plek :cry:

1 like

Prachtige serie ! Ik vond het een aanrader.

1 like

Ben net klaar met Quick Sand!

Samenvatting

Het laat me een beetje achter met een onbevredigd gevoel ofzo? Weet niet waarom… En dat deel over de vader van Samir begreep ik niet helemaal.

Iemand had t hier laatst over Age gap… of zoiets. Serie met koppels met een groot leeftijdsverschil. Weet iemand wat ik bedoel?

Age gap love. Alleen zie ik het niet op de NL Netflix staan.

Heb je de nieuwe afleveringen ook al gezien?

Net klaar met vivir sin permiso, hopelijk komt seizoen twee deze maand nog :sob:

Nog niet, staan deze op Netflix?

Quicksand

Ik heb hetzelfde! Ik had een soort plot twist verwacht. Zoals @HvO zegt dat er iets met haar zou gebeuren of dat als we eindelijk de beelden van die dag zagen dat er een twist zou zijn. Maar het blijkt dus dat ze al die tijd de waarheid heeft verteld. Een beetje een Amerikaans ‘happy’ end.

1 like

Nopee, ik heb ze via popcorntime gekeken