Series & Netflix

Ja hoop het wel!

1 like

Ik ben bij aflevering 3 van Undercover en het is echt leuk! Heb ik niet snel bij Nederlandse series.

3 likes

Dit dacht ik tot nu :joy:

Ben overigens bezig met Undercover, goeie serie! Vind het echt een aanrader.

5 likes

Blijven kijken alleen al vanwege Fedja!

2 likes

Ik wil Chambers kijken, maar ik weet niet of het ā€˜te spannend’ voor mij is om alleen 's avonds te kijken. Schrikmomenten vind ik niet erg, maar zijn ook ā€˜enge’ dingen te zien in die serie?

Waar kijk jij Westworld?

HBO! In tijden van Game of Thrones neem ik altijd een extra abo op Ziggo.
Maar volgens mij kun je het ook kijken op popcorntime

He lekker snel reactie! Ah HBO, ik wil zoooo graag HBO maar wij hebben KPN. Ik mis alles van GoT ook :frowning: En Popcorn enzo gebruik ik niet.

1 like

Ik vind ā€˜demonische’ dingen heel eng, en de typische horror geesten met zwarte tanden, lang haar enzo

Pff ja ik vind het zo stom dat Ziggo het alleenrecht heeft op die zender.

1 like

Ja, ik ook! En wil best Ziggo betalen zodat ik die bij mijn KPN in het pakket krijg, zoals dat bij Ziggo Sport ook kan, maar dat werk bij HBO via Ziggo helaas niet zo.

1 like

Ik ben daar ook aan begonnen. Ben nu bij de derde aflevering. Erg leuk. Sowieso is Christina Applegate fantastisch. Ben benieuwd naar de rest. Lekker kort dus het kijkt zo weg :slightly_smiling_face:

1 like

Dead to me in 2 dagen gekeken, prima serie wel. :ok_hand:t2: Kijkt lekker weg en afleveringen zijn niet zolang.

3 likes

Ik heb undercover in twee dagen uitgekeken en ben nu de nieuwe aflevering van the 100 aan het kijken, maar het is allemaal zoo vaag en lang geleden

1 like

Inmiddels bij seizoen 6 GoT. Het schiet al op!

1 like

Haha ik ook. Einde wel beetje voorspelbaar door wat die buurvrouw zei maar keek inderdaad wel lekker weg. Benieuwd of er nog meer afleveringen komen.
Na Jane en Dead to Me weer op zoek naar een nieuwe serie. Undercover veel getipt zie ik hier.

Omg op mezelf. Net Someone Great gekeken en ik moest huilen. Zeg me dat ik niet alleen ben???

2 likes

Ik vond hem erg leuk en heb echt een zwakte voor zulk soort films, maar huilen zat er niet in bij dezešŸ˜›

Ik lees hier veel enthousiasme over Undercover maar ik ben zo iemand die Nederlandse films en series echt altijd bagger vind, maar ik word nu toch nieuwsgierig.

Ik houd echt enorm van (slechte) Nederlandse series en films, maar dit is wel een ander niveau hoor! Zit goed in elkaar.

1 like