Series & Netflix

quicksand einde

Ja dat is zeker waar, die was echt goed! Maar ik vond het zo raar dat ze ook geen enkele straf of iets kreeg voor dat ze die Sebastian wel had doodgeschoten, het was echt heel plots dat het opeens allemaal goed kwam.

Quicksand einde

Ik vond het einde een beetje raar. Waarom heeft het om nooit gecheckt wat Samir kan zien/hoe betrouwbaar hij is. Ze gaan er blind op af

Ik vond het wel confronterend dat zo’n klein moment je hele leven in principe kan omgooien. Het gaat zo snel.

1 like
Samenvatting

Ik vond hem elke keer zo’n slappe zak, heeft hij helemaal goed gemaakt op het eind. Ik denk dat ze geen straf heeft omdat het zelfverdediging was. Hoewel die vriendin natuurlijk ook dood is…

Had best een tweede seizoen gewild!

1 like

Het deed mij denken aan seizoen 1 van The Sinner.

Jeetje ik heb nu een paar afleveringen van Gevoel voor Tumor gekeken en elke aflevering komt zo hard binnen. Echt een serie met een lach en een traan (heel veel tranen) vind 't echt mooi gemaakt , zit goed in elkaar qua emotie overbrengen

5 likes

Wie heeft the left-overs gekeken? Is op HBO. Ik vind het echt een spannende serie. Weinig voorspelbaar en elke aflevering heeft weer een totaal andere sfeer dan de ander.

Ik!
Super toffe serie

1 like

Ik heb de afgelopen dagen Gevoel voor Tumor gekeken. Mooie serie, ook af en toe heel grappig en echt onwijs goed geacteerd. Komt heel echt over, heb serieus nog nooit zo moeten janken bij een serie haha. Ook heel mooi die stukjes aan het eind van elke aflevering. Aanrader!

4 likes

Ja! Ik vond The Leftovers echt fantastisch en ik snap niet dat deze serie niet zo bekend is.

2 likes

Jee The Bold Type seizoen 3 is begonnen, vind dat zo’n leuke serie!

2 likes

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet kijken. Volgens mij heb ik netflix en videoland uitgespeeld. In houd van dingen als dynasty, gossip girl en younger maar dus ook spannende series zoals elite en queen of the south (dan wel liever met een vrouwelijke hoofdrol, geen idee waarom)

Ik vond Ramses trouwens ook goed maar die is maar vierdelig.

Coisa mas Linda ben ik nu aan het afkijken en het is een leuke serie due gemakkelijk wegkijkt.

1 like

Las chicas del cable?

1 like

Quicksand is wel aan te raden! Ik begon het vooral te kijken omdat het Zweeds is (en Loki + Zweeds = <3 )
Het begint met pijnlijk acteerwerk maar het wordt zowaar écht spannend en beklemmend.

The perfect date was lekker simplistisch kijkvoer. Leuk dat er veel met sarcasme en ironie gedaan werd. Vond de chemie tussen de hoofdrolspelers gemiddeld. Maar de film keek lekker weg, m’n vriend vond hem zelfs oke

Dan vind je the bold type denk ik ook leuk :slight_smile: ook een serie met vrouwelijke hoofdpersonages.


Ik heb 2 afleveringen van Quicksand gekeken, opzich wel spannend maar ook een beetje langdradig of zo. Ik heb al een vermoeden hoe het ongeveer gelopen is zegmaar, hopelijk word ik nog verrast.
En ik vind de hoofdrolspeelster irritant.

Ga 'm wel afkijken aangezien er nog maar 4 afleveringen zijn haha

2 likes

Iemand ook al een aflevering van Pretty Little Liars the Perfectionists gekeken? Ik vind het best vermakelijk.

Ben benieuwd wat je vermoeden is! Ik zal geen ja of nee zeggen hoor. In een spoiler?

Heb je Pose al gezien op netflix?

1 like

Ja die vond ik echt tof!

Ik kijk nu trouwens gevoel voor tumor. Heel wat anders dan ik normaal kijk maar ik vind het echt goed.