Series & Netflix

amai

2 likes

Haha ik heb ook de ondertiteling aanstaan.

4 likes

Ik ook! Late reactie maar ik ben echt teleurgesteld. Zijn hele motief voor het moorden (een obsessie met z’n ex) is weggelaten, en je komt niks te weten over die zaak. Dat hij Liz heeft geprobeerd te vermoorden is ook gewoon weggelaten.

1 like

Ik heb even een netflix break gehad en wil nu weer wat leuke series/films kijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand nog leuke tips als je van spannend houdt? Vond The OA / the Rain / Birdbox / The Missing allemaal goed…

The rain komt een nieuw seizoen van, op 17 mei (:

3 likes

Dark vond ik spannend!
The bridge is ook erg spannend. En misschien vind je Fargo dan ook wel leuk (is wel wat trager dan alle eerdergenoemde dingen).

1 like

Ik ben bezig met gevoel voor tumor en vind het een goede serie, alleen vind ik die verhaallijn met die ouders stom en slecht geacteerd.

Haha ja dat vond ik ook.

hoewel ik het wel helaas, herkenbaar vond.

1 like

Meh, ik werd al helemaal enthousiast, maar hier blijkbaar morgen pas… ah well, iets om naar uit te kijken :smile:

1 like

Ik vind Chambers zo tegenvallen. Ben nu halverwege aflevering 8 en ik kan niet meer. Wil iemand in een spoiler vertellen wat er met Becky is gebeurd en hoe het afloopt?

Duitsland. Ze hebben blijkbaar een dag nodig voor de nasynchronisatie, en de Engelse versie dan alvast online zetten kan schijnbaar niet :roll_eyes:

1 like

Npo heeft een leuke serie, Morton heet ie! Beetje een house of cards idee, ga straks de laatste aflevering kijken :sweat_smile:

Vond dit trouwens nou echt een teleurstellende nieuwe aflevering van the 100. Had na de laatste aflevering van vorig seizoen een beetje hoop gekregen.

Ik kan aan de hand van de trailer van Dead to me niet echt goed inschatten wat het voor iets is? Sommige stukjes lijken comedy, maar ook weer niet haha

Haha tnx! Vet wazig wel :sweat_smile:

1 like

Het is echt heel saai en totaal niet spannend, al was dat wel de bedoeling denk ik. Soms wel grappig

1 like

Het blijft een beetje een herhaling van zetten, indringers uit de ruimte, bewoners op een wereld, ruzie, stralingsellende, alleen nu 100 jaar later :stuck_out_tongue:

2 likes

In de omschrijving staat dit:
A series about a powerful friendship that blossoms between a tightly wound widow (Applegate) and a free spirit with a shocking secret.

En dat klopt wel. Het is wat luchtig maar met een spannende twist ofzo? Beetje als You (gezien?) maar dan leuker. Lastig te omschrijven maar het kijkt lekker weg! En scoort hoog op IMDB.

Het nieuwe seizoen van Lucifer staat op Netflix dus ik ga de aankomende vier dagen lekker bingen!

2 likes

Jaa idd, zit echt weinig nieuws tussen.

Spoiler

Vond de dood van Shaw ook echt zo raar? Was echt uit het niets en ze gingen gewoon vrolijk verder.

1 like