Series & Netflix

Haha ik heb vandaag de laatste aflevering van riverdale gekeken met mijn vriend er bij (die het normaal dus niet kijkt) hij snapte er echt heeeelemaal niks van

Riverdale s3 ep 9 en 10

Ja en dat van Archie dan, hij was dood, maar nee hoor toch niet??? Helemaal niet laten zien hoe of wat uiteindelijk haha zo raar. En OPEENS zijn Hiram en Clifford doodgeschoten, echt als een minor ding terwijl uh ??? Hallo twee mensen in een paar minuten van de aflevering haha.
En idd die SAT’s.

Riverdale is toch deels gebaseerd op een comicserie? Ik had wel verwacht dat er nog weirde shit zou gebeuren haha.

it just doesn’t make any sense…
De gargoyle king vond ik wel spannend en wat er allemaal aan de hand was maar nu ben ik vooral verward en het lijkt allemaal zo random.
Vind het ook echt jammer van Alice want ik vond haar echt superbadass maar nu gewoon echt stom.
Dit is zo accurate: https://www.buzzfeed.com/caseyrackham/funniest-riverdale-jokes-2018

@hvo dit zijn de schrijvers:

Imgur

Let's do this

Trouwens, kijkt iemand hier the Magicians? Ik heb seizoen 1 gezien en in het vliegtuig seizoen 3 een paar afleveringen en het is geweldig en geniaal en mijn nieuwe lievelings serie maar ik weet niet waar ik het in NL kan kijken
En ik wil met iemand praten over hoe geweldig Margot the Destroyer en Eliot en Quinten zijn (en de rest ook wel…)

Wat het aller kutste aan Riverdale is, is dat fucking gezang heel de tijd EN HOEZO HEBBEN 17 JARIGE EEN EIGEN CLUB.

Ugh ja dat gezang spoel ik altijd door, die +10 sec knop is zo fijn. Eerst spoelde ik altijd te ver door en dan weer te ver terug bij dit soort dingen. Nu skip ik alle langdradige saaie stukjes (film/serieus kijken met mij is echt leuk ja)

En zitten ze allemaal bij een “gang” die meer een soort buurthuis club met coole jasjes is :joy:

outlander s4e12

ik heb me dood geergerd aan de bovenlip van die vrouw bij de mohawks, wat doen die fillers daar??? actrice heet carmen moore

en volgende aflevering is de laatste van dit seizoen hellepeieeeee droughtlander :tired_face:

Riverdale

Reggie had heel random blauwe bloemen en een ballon vast met it’s a boy erop. Heb ik gemist waarom? Of was het bedoeld als een grap?

Offff is dit een hint dat Veronica zwanger is? En ojeee wie o wie zal de vader zijn spannend hoor!!

Ik kijk nu de detectiveserie Trapped en het is zo spannend! Leuk ook dat het in IJsland speelt, vanwege de mooie sneeuwlandschappen en de vreemde taal. Niet kijken als je van snelle series houdt, want het plot ontwikkelt zich langzaam. Maar dat vind ik juist wel chill. Ook niet kijken als je gevoelig bent voor lijken trouwens want daar zie je er wel een paar van hahaha

Ja! Ik heb seizoen 1 afgekeken. Ik vind het een leuke serie. Vrij bloederig, maar leuke actie. Wel slechte special effects.

Net klaar met Killing Eve! Ik vond het echt zooo cool, kan niet wachten op seizoen 2.

Ik vind het ook echt een geweldige serie! Maar ik ben nog niet klaar, ik kijk wekelijks terug via NPO gemist. Volgens mij moet ik nog 1 of 2 afleveringen voordat het seizoen af is.

Ah ik heb even premium aangemaakt zodat ik alles kon kijken :smiley:

Heeft iemand anders hier ook The Cry gekeken? Ik moet nog 1 aflevering (zijn er maar 4) en het is ZO GOED.

Ik heb ze laatst allemaal achter elkaar gekeken. :sweat_smile: Heel erg goed maar ook heel erg heftig. :hushed:

Waar kijk je deze?

Voor als iemand nog een nieuwe serie zoekt. A million little things op Videoland is een aanrader.

Een collega van mij heeft hem voor me gedownload. :sweat_smile:

Ik kijk nu The Ted Bundy tapes. Interessant!