Series & Netflix

Jaaa Pose :heart_eyes: Er komt een nieuw seizoen :tada:

1 like

Gezocht: film, soort van thriller. Begint heel romantisch over een stelletje dat gaat slapen/picknicken vlakbij de rivier (de film heet ook iets als in The lake ofzoiets). Dan worden ze betrapt (?) door een stelletje jochies/tuig en dat gaat van kwaad tot erger en dan zijn ze aan het eind opgesloten in een soort van huis(je). Iemand die dit iets zegt?

Ja Eden lake volgens mij! Ze heeft ook zo’n (bloemetjes)jurkje aan toch?

2 likes

Jaa dat is hem. Dankje. Ik dacht dat ie een minder horror achtige (voorkant) had als afbeelding van de film. Haha, maar het is hem dus wel.

2 likes
Spoiler Quicksand

Haha nou ik denk dat haar ex Sebastian die hele klas heeft uitgemoord en dat Maja hem uiteindelijk heeft doodgeschoten om hem te beschermen, als een soort liefdesdaad of zo. En die vader is denk ik ook door Sebastian vermoord, maar wellicht onder dwang van Maja. Dit heb ik gebasseerd op 2 afleveringen :stuck_out_tongue: Ik denk iig dat Maja onschuldiger is dan lijkt
Ga vanavond verder kijken

1 like

Hm hm ok ok ik zeg niks! :smiley:

1 like
Peaky Blinders s3e5

Oef, Grace is wel ineens dood? Ergens ben ik opgelucht want haar personage was echt heel vlak sinds de aankondiging dat ze zwanger was en sindsdien begon Thomas - Grace me maar te vervelen. Nu wachten tot ze May Carleton terugschrijven in het verhaal. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Donderdag pas weer een nieuwe toch? Vond de laatste aflevering wel een leuke wending hebben :slight_smile:

1 like

Dit is een soort Dora avontuur maar dan met deze dude :rofl: En als je verkeerde keuzes maakt moet je weer opnieuw beginnen. Was er snel klaar mee :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Deze kwam bij mij ook voorbij, echt vreselijk nagesynchroniseerd :’)

1 like

Ik denk dat ze S4 op Netflix bedoeld? Daar wacht ik althans ook op.

Ik ben er mee begonnen, ik vind de referenties naar pll wel leuk eigenlijk, weet nog niet zo goed wat ik van de verhaallijnen moet denken, dat is me wat teveel copy paste

Ik ben begonnen aan Jane the virgin en inmiddels al bij seizoen 2. Ik heb de nare gewoonte om instagram pagina’s op te zoeken als ik een serie leuk vind, maar daar staan dus allemaal spoilers op gvd
oh en @Xiomara ik snap nu eindelijk waar je forumnaam vandaan komt, en in mijn hoofd klinkt het ook zoals Rogelio het zegt hahaha

spoilers seizoen 4 ofzo

Maar ik vind die Rafael zo irritant, ik hoopte dat hij dood zou gaan ofzo maar blijkbaar gaat Michael opeens dood maar komt hij weer terug??? Ik vind Michael heel leuk :’(

1 like

Ik ben begonnen aan The Sinner, alleen is netflix gelijk begonnen met seizoen 2 ipv 1. Is het een serie waarbij de seizoenen losstaand te bekijken is? Of kan ik nu toch beter beginnen met seizoen 1? Ik heb de de helft van de eerste aflevering van seizoen 2 gezien.

1 like

Ja kan losstaand! 1 is alleen beter dus misschien is het wel beter om met 2 te beginnen.

Mooi! Dan ga ik gewoon verder. Had er al op gehoopt want ik heb nu net gezien wat het issue is en wil het eigenlijk nu ook wel gelijk afkijken.

Ik zou wel eerst 1 doen, gezien die detective daar ook in voor komt met een klein “bijverhaal” zeg maar. Al is het geen noodzaak en zal je er geloof ik niks door missen (is al even geleden dat ik ze gezien heb).

Ik kijk nu tien minuten The Breaker Uppers en vind het nu al fantastisch. Nieuw- Zeelandse films :heart_eyes:

4 likes

Is iemand al begonnen aan seizoen 2 van Killing Eve? (en zo ja: waar kijk je het?)

Ja ik!

Samenvatting

Wel via torrentsite

1 like