Series & Netflix

Ik heb gisteren Irreplaceable You gekeken, mooie film wel! Met onze eigen Michiel Huisman :biggrin:

Ik kijk abducted in plain sight en het is echt bizar. Je mond valt echt open tijdens het kijken.

Ik heb juist regelmatig dat ik wil beginnen aan een serie , maar niet kan kiezen welke omdat ik er nog veel wil zien. En dan uiteindelijk niets gekeken heb omdat ik niet kan kiezen

Ik weet dat hier meiden zitten die She-Ra leuk vinden, maar een andere nieuw gave animatieserie op netflix is Carmen Sandiego! Was van de week ziek, en heb toen het hele eerste seizoen in 1 keer gekeken. Echt een aanrader

(Zijn hier ook mensen die the Dragon Prince hebben gevolgd? Zoja, die komt 15 februari al weer terug!)

Ja wtf??? Ik had verwacht dat het weer een standaard ontvoeringsverhaal zou zijn.

Nou, zeg dat wel! Holy fuck dude

Edit: Ik zit trouwens pas op 24 minuten

Ik ben begonnen aan Yummy Mummies (op Netflix). Meer een programma wat je opzet voor tijdens het schoonmaken oid maar vind het niet heeel boeiend

Ik probeer iedereen aan de Crazy Ex Girlfriend te krijgen (staat op Netflix en elke week een nieuwe aflevering), dus wie kijkt 't nog meer?

Ja jeetje, ik was al verbaasd toen die ouders niet meteen de politie hadden gebeld maar dat was nog een van de minder rare dingen.

Samenvatting

Ik vond het ook wel vreemd dat die vader steeds bijna moest huilen als hij het over de problemen met zijn vrouw had. En de scheiding, de ergste dag van z’n leven. Maar hallo en de ontvoering /misbruik van je dochter dan??
Het lijkt ook alsof het belangrijker voor ze was over hoe ze zouden overkomen binnen hun gemeenschap ipv dat ze het welzijn van Jan voorop stelden.

Ik! Al vind ik dit laatste seizoen iets minder en ook minder leuke nummers.
Die van gisteren was wel weer echt goed! Kreeg wel een beetje natte ogen van Nathaniel :disappointed_relieved:

Vond ik ook raar ja.

Samenvatting

En de naïviteit van die mensen my god.
Ik heb alleen niet helemaal begrepen hoe het kon dat B. weken voor haar ontvoering naast haar kin slapen?
Was ook blij dat die agent die ouders naïef noemde.

Ik ben gisteren begonnen aan Instant Hotel en nu al over de helft. Love deze show, het is een realityprogramma waarin airbnb eigenaars elkaars instant hotel beoordelen. Goed gecaste deelnemers, genoeg drama zonder dat het mtv trashy wordt :smiley:

Kijk uit hoor, met je natte oogjes, anders staat Martijn Krabbé zo op je stoep :wink: maar ik ben het met je eens… vind sowieso dat er de afgelopen seizoenen best weinig liedjes per aflevering zijn. Ik vind New Greg ook niks, dus ik hoop dat het wel goed komt met Nathaniel :frowning:

Haha ja deze serie heb ik ook echt in 3 dagen gekeken! Love the drama, maar toch ook kneuterigheid.

Ik! Op de Italiaanse Netflix staan alleen de eerste drie seizoenen , en die heb ik in nog geen maand afgekeken. :flushed: Ik vind het echt slim en leuk in elkaar gezet, totaal onverwachte parel (aangezien ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden).

Ik ben nu bezig met het nieuwe seizoen van Grace and Frankie maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er een beetje overheen ben. Ik hoop op wat meer humor!

Love Leroy hahaha. Ik kan niet wachten op het volgende seizoen.

@OVOXO ik heb ook 1 aflevering gezien en toen was het wel weer genoeg. Een beetje té nep.

Net seizoen 1 van The Bridge afgekeken. Dafuq.

Spoiler einde

Waarom moest August nou weer dood? In de laatste beelden leeft hij nog, en dan ineens heeft-ie het niet overleefd. So many feels. :disappointed_relieved:

Ik heb net de meest recente aflevering van outlander gezien en

jeetje

Ik vind het nogal wat allemaal. Ben heel blij dat die hele zoektocht naar Roger voorbij is maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hem gewoon best een kutpersonage vind. En wat gaat er nu gebeuren met Brianna en Lord John? Snap überhaupt niet of ze nou tussendoor ook getrouwd zijn of niet want heb geen bruiloft gezien maar dacht dat de baby niet out of wedlock geboren mocht/zou worden. En het einde vind ik helemaal stom, is toch niet leuk om Jamie te laten jagen op Murtagh. Ik voel al wat irritaties aankomen voor volgend seizoen. En stiekem hoop ik dat Stephen Bonnet nog leeft maar weet zelfs ook niet precies waarom.

En ik ga Ian heel erg missen.

Gisteren was ik lekker Sex Education aan het kijken en zonder dat ik het door had was dat al de laatste aflevering :sob: Weet iemand iets wat hier een beetje op lijkt?

Nee helaas niet en ik wil ook meer zoals dit! Luchtig, lief en serieus tegelijk.