Series & Netflix

Ik ook, zijn nu twee afleveringen geweest. Waar ik woon kun je het via HBO zien, is dat niet Ziggo in NL?

1 like

“Bear Gryllis heeft een dag niet gedronken en ontzettende dorst.”

  • Hij besluit zijn eigen urine op te drinken om te overleven.
  • Hij houdt urenlang een palmblad boven zijn hoofd in de hoop genoeg regenwater te kunnen opvangen voor twee slokken.

0 stemmers

Oeh goeie, ga ik eens uitzoeken!

Hij besluit de oogbol van een koe op te eten omdat daar veel vloeistof in zit.

2 likes

Maar Jane is zo kut en irritant!!!

Haha vind je? Ik vind ze alledrie wel leuk :kissing_smiling_eyes:

Ja haha dit beschrijft het goed: https://junkee.com/jane-sloan-the-bold-type/189016

Ik ben echt team Rafael! Hopelijk gaat seizoen 5 niet alleen over het kiezen tussen beide.

1 like

Is dit nu niet een enorme spoiler? :sweat_smile: (Doel op het laatste)

Spoiler Jane The Virgin seizoen 5

Overigens wel met je eens. Team Rafael :smiling_face_with_three_hearts: Vind Michael ook maar irritant in de eerste afleveringen

1 like

haha, ik zet het juist net af. Kon me niets boeien helaas!

1 like

Na Black Summer ben ik nu bezig met Z-Nation. Ben helemaal into de Zombies series/films!!
Hierna ga ik beginnen aan The Walking Dead,

Ik heb dat heel veel series me opeens niet meer kunnen boeien. Ik probeerde seizoen 2 van the OA, uiteindelijk nog niet eens op de helft van de eerste aflevering afgezet. Zo ook met La Trêve en the Secret City. Ik kan me er niet meer toe zetten?

ik ben heeeeel erg team Michael, want ik vind Rafael zo dom en irritant. Maar dat kan misschien komen doordat ik nog maar bij seizoen 2 ben. Ik vind dit wel een mooi moment voor een poll eigenlijk:

  • Team Michael
  • Team Rafael
  • Wie??

0 stemmers

Is Elite te vergelijken met Quicksand?

2 likes

Ja beetje wel. Overeenkomsten zit ‘m vooral in dat het om jongeren op school gaat, en waarbij vriendengroepen / relaties in de shit komen door moord.

Maar de setting en sfeer is heel anders.

2 likes

Ik vind Rafael zoooooooo fijn om naar te kijken haha omg die man is zo knap. Dus 100 % team Rafael.

Edit: en ik erger me dood aan Michael, vind hem zo sullig.

7 likes

Neh vind ik niet. Elite is meer drama, veel minder geloofwaardig.

Als je één van de twee tof vindt, is er een hoge kans dat je de ander ook kunt waarderen.

Ben zelf iets meer team quicksand, vond de dynamiek tussen hoofdrolspelers beter

2 likes

Jaaa die armen van Rafael omg :drooling_face:

3 likes

Ik loop een beetje achter op iedereen hier maar heb afgelopen week eindelijk Sex Education en Quicksand gekeken. Totaal verschillend maar vond beide echt aanraders! Echt blij met al die goeie tips die hier altijd worden gegeven :smile:

Einde Quicksand

Ik heb echt heel lang gehoopt dat Amanda het had overleefd en de getuige zou blijken te zijn. Op een gegeven moment werd wel duidelijk dat ze echt dood was maar was toch een beetje teleurgesteld dat het Samir bleek te zijn.
En ik voel ergens geloof ik wel wat sympathie en begrip voor Maja dus ik was heeel blij dat er geen plottwist kwam en ze vrijgesproken werd. Zag al helemaal gebeuren dat ze onterecht een nog veel heftiger straf zou krijgen oid.

2 likes